דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולי ג'יפים בחוץ לארץ לכל גיל 

מאת    [ 18/10/2012 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 2176 פעמים ]

נסיעות שטח הן חוויה נהדרת בכל גיל, גם נשים מטופחות וכאלו שלא אוהבים לטייל בטבע נהנים להשתתף בטיולי ג'יפים. האדרנלין והקפיצות של הרכב בשטח הופכות את הנסיעה למעניינת ולא שגרתית. טיולי ג'יפים בישראל אפשר למצוא באזור הצפון, במדבר יהודה ובנגב. טיולי ג'יפים בחו"ל אפשר למצוא בכל רחבי העולם. הטיולים בחו"ל מתפרסים על פני שעות ארוכות ואפילו ימים שלמים. באזורי טבע נרחבים אפשר יהיה למצוא טיולי מסע בג'יפים שמתמשכים על פני ימים ושבועות.

טיולי ג'יפים בחו"ל במתכונת של מסע הם חוויה נהדרת לכל המשפחה. ילדים מעל גיל 8 ובני נוער נהנים מאוד מהטיול ומגלים את נפלאות הטבע. מסלולים אתגריים יותר מתאימים לצעירים אחרי צבע וקבוצות של מבוגרים שמחפשים לעצמן חוויה מיוחדת. את טיולי הג'יפים המפורסמים של קבוצות הנשים באפריקה ובהודו כולם מכירים. הקבוצה מורכבת מנשים בלבד שיוצאות יחדיו אל השטח במטרה לחזק את עצמן ולעבור חוויה מיוחדת.

טיול ג'יפים בחו"ל – זהירות!

הכרת השטח באמצעות ג'יפים היא ללא ספק חוויה נהדרת, אך יש להקפיד על מספר נהלי בטיחות ואיכות. בראש ובראשונה יש לבחון את זהות הגורם ממנו משכירים את הג'יפים. טיולי ג'יפים בחו"ל שמערבים גם נהגים ומדריכים דורשים גם את בחינת רישיון הנהיגה של הנהג וההיכרות שלו עם תנאי השטח. נסיעת ג'יפים מהירה בשטח לא מוכר מסוכנת, נהגים שלא מכירים את מבנה השטח מתבקשים להאט את מהירות הנסיעה ולהתרכז היטב בכביש.

לא מעט תאונות ג'יפים קשות מתרחשות ברחבי העולם בעקבות נהגים שיכורים, נהיגה במהירות מופרזת, עייפות וחוסר תשומת לב. בכדי להימנע מסיכונים מיותרים כל שיש לעשות הוא להקפיד לשכור רכבים איכותיים ונהגים מנוסים ואחראים. במקרים בהם מתעורר ספק לגבי כישורי הנהג או כשירות הרכב כדאי להפסיק מיד את הנסיעה ולמצוא חברה אחרת. כמעט בכל מרכז נופש שמציע טיולי ג'יפים בחו"ל אפשר יהיה למצוא מספר חברות שמציעות רכבים ונהגים. התחרותיות הזו מעודדת הוזלת מחירים ומאפשרת לתיירים לבחור את הספק הטוב ביותר. 

מסע ג'יפים בחו"ל

מסעות שמשלבים שהייה ארוכה בשטח דורשים הערכות לוגיסטית מתאימה. חברות שמציעות חבילות טיולי שטח בחו"ל עמלות ימים רבים על תיאום כל הפרטים הקטנים, שכירת הציוד והרכבת מסלול הטיול. מדריכים שכבר מכירים היטב את השטח יוכלו לקצר את התהליך ולהמליץ במהרה על הנקודות המתאימות ביותר ללינה והקמת המחנה. המשתתפים בטיולים יוצאים אל השטח בג'יפים אך נהוג לשלב במסלול גם הליכה, אטרקציות מקומיות כמו רפטינג ורכיבת אופניים ועצירות במסעדות או כפרים.

החברות הישראליות, שמשווקות את מסעות הג'יפים באסיה ובאפריקה, מקפידות לצרף אל כל קבוצה מדריכים ישראלים שמכירים היטב את השטח. המדריכים בוחנים היטב את הרכבים בנקודת המוצא ונותנים מענה לכל בעיה או שאלה. הבטיחות היא ערך עליון בעבור המדריכים ובמקרים בהם חסרה חגורת בטיחות באחד הג'יפים הם מתעקשים להחליפו ברכב אחר.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב