דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על ההבדלים בין פרקט טבעי , פרקט גושנים ופרקט סינטטי! 

מאת    [ 18/10/2012 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 1572 פעמים ]

דמיינו שאתם נכנסים לבית אחרי יום עבודה מפרך במיוחד. 12 שעות רצופות במשרד הממוזג והקר מסתיימות בסיבוב קל ונעים של המפתחות וכניסה לבית חמים במיוחד. בית כזה שכשנכנסים אליו, כבר לא רוצים לצאת. הבית שלכם לא ממש כזה? הרבה בלגאן? קודר משהו? נעים למראה אך לא נעים לנפש?

המסקנה שלנו מהסיפור הזה היא שכנראה שביתכם עדיין לא החליף את הריצוף הקודם שלו בפרקט! כן, התשובה שלנו לעיצוב בית חמים וכייפי לשהייה היא פשוט להחליף את המרצפות הישנות והלא רלוונטיות לריצוף פרקט. למה? משום זה אופנתי, קלאסי, יוקרתי ובעיקר נעים וחמים- בעת ובעונה אחת.

אם עד לפני כמה עשרות שנים, פרקט העץ היה נחלתם של אנשים עשירים בלבד, כיום, בעקבות טכנולוגיות חדישות בנושא עיצוב הפנים ובפרט נושא הפרקטים, אנו עדים לעובדה שכל אדם, בכל מצב כלכלי, יכול להתהדר בריצוף פרקט משגע.

במאמר נדון על סוגי הפרקט הקיימים בשוק, נבחן את ההבדלים ביניהם ונסייע לכם להבין איזה פרקט עתיד לשמש אתכם על הצד הטוב ביותר ומדוע.

על סוגי פרקט!

באופן כללי, ישנם שלושה סוגי פרקטים עיקריים ולכל אחד יתרונות משלו:


    • פרקט לימינציה- או פרקט סינטטי, הינו פרקט העשוי מחומר סינטטי דמוי עץ. פרקטים מסוג זה מתחלקים להמון תתי סוגים ויש מבחר אינסופי של אפשרויות כאן. נהוג לחלק את פרקטי הלימינציה לאיכותיים יותר או פחות תוך הסתמכות על ארץ המוצא שלהם. הכלל הוא שפרקטים ממערב אירופה, בפרקט פרקט בלגי ופרקט גרמני, נחשב לאיכותיים ביותר, פרקטים סיניים או הודיים, נחשבים לנמוכים ביותר מבחינת איכותם, ובאמצע הטווח נהוג לראות פרקטים תוצרת ארצות הברית או יפן.  היתרון הגדול של פרקט לימינציה הוא במבחר אינסופי של גוונים ודוגמאות, שאינם מוגבלים לאילו הטבעיים עץ טבעי. 
    • פרקט עץ שכבתי- פרקט שכבתי, כשמו כן הוא, פרקט העשוי מכמה שכבות מודבקות של עץ טבעי. פרקט בדרך כלל עשוי משלוש שכבות, לעיתים שתיים, כאשר השכבה החיצונית (העליונה יותר) עשויה מעץ משובח והשכבות התחתונות עשויות מעץ נחות יותר באיכותו ובמראיהו. היתרון הגדול של פרקט עץ שכבתי טמון בעובדה כי מחירו נמוך במידה משמעותית מפרקט עץ גושני (שיפורט בסעיף הבא), ועם זאת, הוא משיג חזות דקורטיבית דומה מאוד לזו של פרקט גושני
    • פרקט עץ גושני- מדובר על פרקט העשוי שכבה עבה אחת של עץ טבעי. פרקט גושני נחשב לסמל סטאטוס והוא היוקרתי והאלגנטי ביותר בגזרת רצפות הפרקט. בהתאם, גם מחירו יקר מאוד בדרך כלל ולא כולם יכולים להרשות לעצמם הוצאה כספית כזו. בכל זאת, זה יפה. מאוד. ואין מה להתווכח עם זה.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב