דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארגון מסיבת רווקות 

מאת    [ 17/10/2012 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 1537 פעמים ]

 ארגון מסיבת רווקות יכול להיתו פרוייקט. במיוחד לכאלו שטרם השתתפו במסיבת רווקות או כאלו מנוסות אבל מעולם לא ארגנו אחת כזו. בכל מסיבת רווקות יש לחשוב על כמה פרמטרים אבל הדבר הכי חשוב זה לזכור שהמסיבת רווקות מיועדת לכלה לעתיד. אל תחשבי מה היית רוצה שיעשו לך או מה נראה לך כיף לעשות, תחשבי עליה ותראי את המסיבה מנקודת המבט שלה. החלק של הכלה זה לבחור מי תשתתף במסיבת רווקות. היא צריכה לתת לך את שמות החברות מספרי טלפון ומאותו רגע ארגון המסיבה הוא עלייך כל רעיון למסיבת רווקות את אחראית עליו. קונספט, מיקום, הפעלה, קישוטים והפתעות זוהי מנת חלקך בארגון המסיבה. אז הנה כמה טיפים:

 הפתעה – זאת כמובן לא משימת חובה אבל אם אתן חברה של כמה חברות קרובות שמכירות הרבה זמן ורוצות להשקיע קצת יותר זה כמובן תמיד נחמד. אפשר להכין אלבום מיוחד של החברות של הכלה מתקופות שונות מאז שהייתה ילדה דרך גיל ההתבגרות, הצבא, ההיכרות עם הבן זוג הנוכחי וכמובן לאורך כל האלום תמונות עם החברות הטובות. אפשר להכין קליפ הפתעה לכלה, אומנם דורש יותר מאמץ אבל כמובן שמרגש מאוד.

פעילות – ישנם הרבה סוגי פעילויות למסיבת רווקות. אחד הדברים הכי פשוטים לעשות זה לדאוג לפעילות חיצונית, כלומר להזמין מפעילהבתחום מסוים שתדאג לערב הזה. זה יכולה להיות סקסולוגית, קוראת בקלפים, סדנאות שוקולד, צחוק או אפילו סדנאת פסטה עבור התשלום המתאים היא תארגן לכן ערב של הומר וכיף (כמובן שיש לזכור מה הכלה הייתה רוצה). גם כאן למי מכן שרוצה להשקיע קצת יותר תמיד אפשר לארגן פעילויות שיכולות להיות במקום או בנוסף לאטרקציה מרכזית. שאלון חתן שייבדוק האם הכלה והחתן יענו על שאלות בצורה דומה, חבילה עוברת מסיבת רווקות גם כן משחק נחמד עם משימות שיכולות להיות מקוריות ושובבות, המצאת משחקים הנושאים את שם הכלה כמו בינגו כלה או אפילו משחקי ילדים שבעיקר מתאימים לימי הולדת אחרי כמה כוסות אלכוהול הופכים למצחיקים במיוחד.

מיקום – המסיבה יכולה להיערך כמעט בכל מקום, למי מכן שיש תקציב גדול תמיד ניתן לשכור וילה לערב או אפילו לילה אם ברצונכן לישון ולהאריך את המסיבה, אבל כמובן שלא חובה, אפשר להתחיל בבר נחמד, ללכת לרקוד או אפילו בבית של אחת החברות. כמובן אפשר שהמיקום גם יהיה האטרקציה, שוב זה בעיקר תלוי בכלה. כן גם סרט ומסעדה שאפשר לקשקש בה כמה שעות יכולה להיות מסבית רווקות מוצלחת.

נושא – שוב פעם ממש לא חובה אבל למשקיעות בנינו אפשר לעשות קונספטים מדהימים עם ארגון נכון. כבר שמעתי על מסיבת רווקות בסגנון האח הגדול ששכרו שם וילה עיצבו אותה כמו האח והכינו שאלונים כפי שהיו באח הגדול, לצד מסיבת רווקות בסגנון קרנבל ברזילאי, חושה בסיני ועוד ועוד.

תאריך – כמובן שצריך למצוא תאריך שמתאים לכל הבנות בין שבועיים לפני החתונה לשלושה ימים לפני זה מתאים מאוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב