דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים שצריך לדעת כשבוחרים מגנטים לאירועים 

מאת    [ 16/10/2012 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 1756 פעמים ]

טיפים שצריך לדעת כשבוחרים מגנטים לאירועים

היום המגנטים לאירועים הפכו ללהיט ולאטרקציה חובה בכל אירוע , יש  הרבה חברות מגנטים בשוק וכבר קשה להחליט באיזה חברת מגנטים לבחור. היום רוב האנשים שמחפשים מגנטים לאירועים נכנסים לגוגל ומחפשים.. הבעיה היחידה היא שדרך האינטרנט,  ומבלי שראיתם מגנטים בעינים, קשה לדעת עם חברת המגנטים איכותית או לא.

אז  איך באמת תדעו עם חברת המגנטים שבחרתם איכותית?

קודם כל, הייתי ממליץ להסתמך על חברות מגנטים אליהם הגעתם דרך האינטרנט רק במידה ולא קיימת אופציה אחרת , בדקו את המגנטים שיש לכם על המקרר, תראו אם אהבתם את המגנט עצמו, אם הוא לא דהה, אם הקומפוזיציה של התמונה מצאה חן בעיניכם, והצבעים נראים לכם מבריקים וצבעוניים מספיק , התקשרו לאותה חברה ובקשו הצעת מחיר.

הבעיה העיקרית היא שלא בטוח שאותה חברת מגנטים היא מהאזור שלכם,  אם הייתם בחתונה בתל אביב ואתם בכלל מהקריות, אז אתם צריכים למצוא חברת מגנטים לאירועים בקריות , ולא חברה שעובדת באיזור תל אביב.(לא שווה להביא חברת מגנטים מכל כך רחוק).

 

אז לכן אני חוזר לאופציה של חיפוש חברת מגנטים לאירועים באינטרנט , לפניכם 5 טיפים שיעזרו לכם לקבל תמונת מצב על חברת המגנטים.

 

1. תשאלו מה הוותק של החברה בשוק? נכון שהזמן אינו קובע דבר, אבל סביר להניח שככל שהחברה יותר וותיקה כך יש להם יותר ניסיון בתחום צילום מגנטים.

2.בקשו לראות דוגמאות לתמונות שחברת המגנטים צילמו, המחיר זה לא הכל, וגם איך שבעל חברת המגנטים נשמע לכם בטלפון, זה לא אומר כלום, בקשו גישה לפייסבוק של חברת המגנטים, תראו את התמונות שלהם וקבלו החלטה.

 3. חפשו ביקורות באינטרנט על חברת המגנטים, פשוט הקישו בגוגל את שם החברה בתוספת המילה  "המלצות" או "ביקורת" , וכך תוכלו  לראות אם יש המלצות חיוביות או תלונות על אותה חברה.

4. וודאו כי אתם משכירים את שירותיה של חברת מגנטים שמצלמת עם ציוד מקצועי , בקשו את דגם המצלמה ותוודאו כי קיים פלאש חיצוני , מצלמה דיגיטלית (אפילו מקצועית) , לא תהיה מסוגל לצלם בתנאים טובים בתוך אולם אירועים, יש המון צלמי מגנטים שחוסכים בפלאש חיצוני עקב המחיר הגבוה שלו. לכן חשוב לוודא שיש ציוד צילום טוב.

5. וודאו כי חברת המגנטים מדפיסים על נייר מסוג : פוטו 180 גרם ומעלה, וחשוב שיהיה ציפוי למינציה.  (למינציה שומרת על איכות המגנט) אפילו אם אתם לא מבינים בפרטים אלו. תשאלו אותם זה מאוד חשוב , ותוודאו שהתשובות הם כן , על 2 השאלות.

שיהיה לכם בהצלחה, ואם אתם מחפשים חברת מגנטים לאירועים בצפון או מגנטים לאירועים בחיפה אתם מוזמנים לפנות אלינו . MAGNETX - מגנטים לאירועים (חפשו אותנו בגוגל או לחצו על הקישור)

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב