דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדיקות קרינה - מה זה אומר 

מאת    [ 16/10/2012 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 1855 פעמים ]

בעידן בו האמצעים הטכנולוגיים מאפשרים ייצור של מכשירים חשמליים , אלחוטיים וסלולאריים רבים ורוב האנשים מחזיקים בביתם מכשירי פלאפון, מחשבים, מיקרוגל ומצוידים בארונות חשמל חדישים, שנאים ועוד, חשוב מאוד לבצע בדיקות קרינה תקופתיות וזאת על מנת לוודא שהקרינה הנפלטת ממכשירים אלו אינה עוברת את הרמה המותרת בהתאם לרמה שנקבעה על ידי המשרד לאיכות הסביבה.

הקרינה המסוכנת בדרך כלל נפלטת מציוד חשמלי, ארונות חשמל, שנאים, קווי חשמל ועוד. אם אתם משתייכים לאותם אנשים אשר סבורים כי המדינה ואנשים רבים עושים 'מהומה רבה על לא דבר', קחו בחשבון כי החלטתם להיות אחראים לא רק על גורלכם, אלא גם על גורלם של ילדכם בעתיד.

מי מבצע את הבדיקות?

ישנן חברות אשר מומחיות בכל הקשור אל בדיקות קרינה. חברות אלו מחזיקות במכשירים מיוחדים באמצעותם מבצעים מדידות קרינה, מוצרים שונים לשם מיגון קרינה ואנשי מקצוע מוסמכים מטעם המשרד לאיכות הסביבה  אשר מבצעים את הבדיקות ומספקים את ההמלצות באשר לפתרונות היעילים ביותר על מנת לשמור על רמת קרינה נמוכה ולנתב את פליטת הקרינה למקומות אחרים.

אין זה משנה כיצד החברה מציגה את עצמה, חובה עליכם לבקש מהמודד להציג בפניכם תעודה שהסמיכה אותו לביצוע בדיקות אלו. רוב אנשי המקצוע אשר עוסקים בתחום זה הם מהנדסים.

ברגע בה מתגלה כי הרמה של הקרינה גבוהה בסביבה הביתית שלכם חשוב מאוד לנקוט בכל אמצעי אפשרי של מיגון קרינה, על מנת להביא לפתרון של המצב.

בדיקות קרינה- כיצד מתבצע התהליך?

הצעד הראשון הוא לאתר חברה מקצועית ובעלת מוניטין לביצוע בדיקות קרינה. לאחר שבחרתם בחברה, תתקשרו אליה ותסבירו לה האם אתם מעוניינים להזמין מודד קרינה לבית פרטי, בניין משותף או מבנה ציבורי. מומחה מטעם החברה יגיע אליכם בזמן שנקבע ויבצע מדידות קרינה באמצעות מכשיר מיוחד המיועד לכך.

לאחר שהוא יסיים את כל המדידות הוא ירשום דו"ח בו הוא יפרט את כל הממצאים וכן את ההמלצות שלו. אם תוצאות הדו"ח מצביעות על ממצאים חריגים, תצטרכו לפנות אל חברה המומחית בכל הקשור אל מיגון קרינה וזאת על מנת שהיא תעבור על הדו"ח, תבחן את שטח הבית שלכם ותציע לכם את הפתרונות הטובים ביותר.

אם אתם אנשי עסקים או קבלנים ואתם מעוניינים לקבל ייעוץ באשר למיגון קרינה לבניינים אותם אתם מעוניינים לבנות, חברות אלו יוכלו לבצע מדידות קרינה אזוריות ולייעץ לכם בכל הקשור אל כדאיות הקמת מבנה באותו אזור וכן פתרונות שונים של מיגון קרינה בעת בניית אותו בניין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב