דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה באולפן הקלטות - הקלטת שיר בת מצווה, אלבומים ועוד 

מאת    [ 14/10/2012 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 1740 פעמים ]

מאז שהייתי ילד אהבתי את ענף המוזיקה. על כן, כשהגעתי לגיל 8, ביקשתי מאמא ללכת אל לימודי גיטרה בס. אהבתי את הלימודים ופיללתי ליצור עם שותפים להקת מטאל מצליחה ולהופיע בחוץ לארץ.

אולם ככל שחלפו השנים, הצורך במשכורת רצינית השפיע עלי והסקתי שעל מנת להצליח כמוזיקאי רציני, אני צריך לתור אחר השכלה מוזיקאלית מקצועית ולמצוא אפיק מוזיקאלי שבלי ספק יעניק לי הזדמנות לעשות כסף בכבוד.

שיר בר מצווה

נכון כנכון היום, יש לא מעט נגנים מוכשרים שיודעים לנגן ומובילים הרכב מוסיקאלי מוצלח. אבל, ע"מ להשאיר חותם בענף תחרותי זה ואכן להגיע לפסגות חדשות, כדאי לפני הכל להבין היטב את הכלי המוסיקאלי בו מתמקצעים. ולכן, מומלץ להכיר הן את רזי כלי הנגינה וגם את התיאוריה האקדמית שמאחורי הקלעים. בשורה התחתונה, בכדי ליצור סאונד חדש ובאמת להצליח יש לדעת מעבר לחיקוי צלילים של מישהו אחר, כי אם גם ללמוד כיצד ליצור יש מאין.

בשורה התחתונה, אותם הנגנים שמשיגים הישגים ועושים חיל הן במדינתם וגם מעבר לים כמו למשל לד זפלין, הם נגנים שהצליחו לברוא משהו מקורי, מרתק, סוחף ומרגש. אכן, קיימים פה ושם זמרים שהפכו לסנסציה עולמית לפתע פתאום, ולמרות זאת הרכבים אלה ישמרו על מעמדם לאורך שנים? האם הדיסק הבא, שיתוף הפעולה החדש או ההופעה ישיאירו חותם?

ללמוד לנגן בבי"ס למוסיקה

עם כל ההערכה למוסיקאי המקצועי שלימד אותי איך לנגן לאורך זמן רב, הבנתי שעל מנת להפוך את האהבה למקצוע רווחי, כדאי להירשם לבי"ס למוסיקה שיפתח אותי כהלכה. ולכן, תרתי אחר מוסד מוסיקאלי שנותן גם ידע מעשי והן ידע תיאורטי. רק באופן זה, אני אצליח גם להוביל הרכב והן להצליח מעבר בתחום המוזיקה וייתכן שאפילו להיהפך לנגן אולפנים שמנגן עם המפורסמים.

קורסים מוסיקאליים מקצועיים

למען האמת, בכדי להצליח בתחום המוזיקה רצוי לדעת גם תוכנה ממוחשבת ומעבר לכך את עולם השיווק וההפקה. ולכן גמרתי אומר להירשם ללימודי Cubase ובדרך זו לפתח השכלה בעולם ההפקה.

להתקיים מקריירה במוזיקה

על אף הדעה הרווחת, כלומר שמדובר במקצוע שמורכב מאמנים חסרי כל, זו לא האמת. אליבא דאמת, מלבד האופציה הממשית להרוויח כסף כמוסיקאי מופיע, קיימות אופציות מצוינות גם לנגנים מקצועיים והן למפיקים. כך לדוגמא פסנתרן מקצועי מסוגל להרוויח גם כנגן אולפן והן משיעורים פרטיים. על אף זאת, ע"מ לעשות זאת כראוי, כדאי מאוד לדעת הן את הצד המעשי וגם את התיאורטי.

נוסף על כך, יש עוד מגוון אפיקים נוספים שאפשר להרוויח בהם, כמו לדוג' הפקת אלבום ללהקות אחרות. יחד עם זאת, כדי לעשות זאת מומלץ להשקיע בלמידת רזי המקצוע ביסודיות ולבנות שם כאיש מקצוע שבאמת יכול להעלות גבוה זמרים אחרים.

רוצים גם אתם להפוך את הכשרון לקריירה מעשית? רוצים לדעת כיצד להצליח בענק? http://www.justmusic.co.il/studio-records/שיר-לבת-מצווה וזכו למענה הולם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב