דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יעוץ עסקי לבעל עסק 

מאת    [ 14/10/2012 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 1588 פעמים ]

יעוץ עסקי לבעל עסק

כל עסק נתקל בקשיים לא פעם. אם אלה קשיים בגיוס לקוחות, בשימור לקוחות, קשיי ניהול, קשיים בשיווק והגעה ללקוחות, וגם לעיתים בקשיים כלכליים של ממש. לעומת ימים עברו, בהם עסק כושל היה גוסס לאיטו ומת, היום ניתן לתפוס את הירידה בזמן ולשפר את היכולות העסקיות בצורה מיידית וקלה. ניתן לעשות זאת על ידי יעוץ עסקי פשוט וזמין.

מהו יעוץ עסקי?

יעוץ עסקי הוא תהליך, אותו עובר בעל העסק, ובו הוא רוכש מיומנויות וכלים לפתרון בעיות שונות בהן נתקל העסק במהלך הניהול התקין והשוטף ביום יום.

בתהליך, יקבל בעל העסק ליווי עסקי של המאמן לכל אורך התהליך ותמיכה מלאה לכל צורך שעולה. ישנם כמה כיוונים של אימון עסקי. האימון נוגע בפן הכלכלי שבו מתמקדים בהתנהלות הפיננסית של העסק. מכיוון אחר האימון הוא שיווקי ומתמקד בדרכי שיווק שונות ובדרכי הגעה לקהלים שונים. כיוון נוסף הוא אימון לקבלת החלטות, התמודדות עם משברים ותקלות, ובניית תכנית עסקית.

למי מיועד האימון העסקי?

אימון או יעוץ עסקי יכול להתאים לכל בעל עסק, ללא קשר לגודל העסק או למספר האנשים המועסקים בו. אין צורך להיקלע לקשיים כמו שאנחנו רואים לעיתים בתכניות כאלה ואחרות בטלוויזיה. כל עסק יכול ללמוד דרכי התמודדות וניהול חדשות ולהתפתח ביכולות העסקיות.

מה כולל התהליך של האימון העסקי?

ראשית, יש למצוא מאמן שמוצא חן בעיננו, שאנו סומכים עליו שיוביל אותנו קדימה ושיאפשר לנו להתקדם בעצמנו ולא יתקדם במקומנו. הסוד בליווי העסקי הוא שהמאמן נותן לנו את הכלים, אבל אנחנו מתשמשים בהם לבד ומוצאים לבד את הדרך להגיע למטרה.

לאחר שמצאנו מאמן כלבבנו, יערכו איתו מספר פגישות, לעיתים לאורך של מספר חודשים, שבהן המאמן ינתח את העסק, יבדוק את ההתכנות העסקית של העסק, יעזור לנו לבנות תכנית עסקית, ואם יש צורך יעזור בפעולות שיווקיות ובעצם, יעזור לנו לצעוד קדימה ולהעלות את העסק כלפי מעלה, וכל זאת בכוחות עצמנו.

לאחר שהעסק יתפוס תאוצה, יהיה אפשר להוריד את התמיכה של המאמן העסקי ולעבוד עצמאית לגמרי.

איפה ניתן לקבל ליווי עסקי?

את הליווי העסקי ניתן לקבל אצל מאמנים ויועצים מוסמכים שהוכשרו במיוחד לכך. ניתן למצוא ברשת לא מעט מלווים ומאמנים אישיים ועסקיים אשר ישמחו לתת שירות ולבוא לעזרת עסק המחפש תמיכה וכלים להתמודדות. כמו כן, לעסקים בצמיחה ישנן עמותות, המאפשרות קבלת יעוץ וליווי עסקי בעלות נמוכה ומסובסדת. גם שם ניתן לקבל שירותים דומים מאוד לאלה הניתנים במקומות הפרטיים וכדאי לבדוק גם את האפיקים הללו.

 

לסיכום, אם אתה בעל עסק, מוצלח או מוצלח פחות, אף פעם לא מזיק לקבל כמה טיפים לניהול נכון, להתמודדות נכונה בשיווק העסק, בצליחת משברים ובהתנהלות כלכלית נכונה. גם אם מדובר במפגש או שניים, שווה לבדוק ולנסות. מקסימום, תגלה שאתה מנהל מוצלח!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב