דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון וליווי עסקי 

מאת    [ 14/10/2012 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 1506 פעמים ]

אימון עסקי:

בעולם שלנו יש צורך להילחם על מקומנו. רק החזק שורד. בעולם בו בהרבה תחומים השוק מוצף וישנם נותני שירות רבים, יש צורך בעסק מוצלח, שמנוהל נכון, עסק שיודע לדחוף את עצמו קדימה ולבלוט בשטח. על מנת ליצור עסק שכזה, לא פעם יש צורך להיעזר באימון עסקי.

עבור מי מיועד אימון עסקי?

אימון עסקי מיועד בעצם עבור כל עסק באשר הוא. כל בעל עסק נקלע לעיתים למצבים בהם הוא מחפש פתרון, מחפש יד שתכוון אותו, שתראה לו את הדרך הנכונה, שתתן לו את הכלים להתמודד עם בעיה זו או אחרת. לעיתים נמצא את הפתרון בעצמנו, בהתייעצות עם חבר קרוב, במידע שנמצא ברשת האינטרנט, אך לעיתים, יש צורך בכיוון מקצועי יותר, ממוקד יותר וממצה יותר.

בדיוק לשם כך נועד האימון העסקי.

מהו אימון עסקי?

אימון עסקי נועד עבור עצמאיים ובעלי עסקים אשר מעוניינים לקבל חיזוק לעסק שלהם, לקבל דחיפה קדימה.

את הליווי העסקי מעביר איש מקצוע אשר למד והשתלם בתמיכה אישית ועסקית ויודע למצוא את הבעיות בהן נתקל העסק ולתת כלים לפתרונן.

האימון כולל יעוץ  עסקי וגם ליווי עסקי צמוד של בעל העסק, מתן כלים לפתרון בעיות, העצמה אישית וניהולית, למידת התמודדות מול משברים וליווי פיננסי.

אימון אישי מול אימון עסקי:

לא אחת אנחנו נתקלים בתכניות טלוויזיה המציגות משפחות שנקלעו לקשיים, ומקבלות אימון מכוהני האימון בארץ. אם זה אימון כיצד להתמודד עם ילדים, אימון משפחתי או אימון זוגי. האימון האישי, מתייחס לקשיים ומשברים בהם אנו נתקלים בחיי היום יום. לעומת האימון האישי, האימון העסקי נוגע ברובו בעסק ובהתנהלותו התקנית. האימון מביא את בעל העסק למקום גבוה יותר מבחינת ביצועים, הספקים, ומטרות, וגם מבחינת רווחים טובים יותר בהווה ובעתיד.

בעוד האימון האישי עובד על הפנים היותר חברתיים ופסיכולוגיים של המתאמן, האימון העסקי עובד על הפנים הניהוליים והביצועיים של המתאמן.

האם ניתן לקבל ייעוץ עסקי גם בעלות נמוכה?

ייעוץ עסקי הוא פגישה עם איש מקצוע, וכמו בתחומים נוספים, לרוב זה עולה לא מעט כסף. הרבה פעמים, מי שזקוק לייעוץ הוא דווקא אותו בעל עסק קטן אשר רק התחיל את דרכו בעולם העסקים הגדול והתחרותי, ואין לו עדיין יכולת כלכלית להוציא סכומים כל כך גדולים על ייעוץ וליווי. מצד שני, יודע בעל העסק כי דווקא הייעוץ הוא מה שייתן לעסק שלו את הדחיפה הטובה קדימה ואת היכולת להתמודד בעולם הגדול ולהביא את העסק למקום בטוח ויציב. למטרה זו בדיוק הוקמו עמותות שונות המסייעות לעסקים קטנים לצמוח. העמותות הללו, ששמו לעצמן כמטרה ללא כוונת רווח לקדם יזמים צעירים, פרוסות בכל רחבי הארץ ונותנות שירותי ייעוץ מגוונים לבעלי עסקים קטנים. וכך, גם בעל עסק קטן שמעוניין להעשיר את הידע הניהולי שלו, את היכולות השיווקיות שלו ואת ההתנהלות הפיננסית שלו, אך אין לו את האמצעים הדרושים כדי לקבל ייעוץ עסקי פרטי, יכול לפנות לגופים הללו ולקבל הכוונה טובה לא פחות, בהרבה פחות כסף.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב