דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה הלוואה בצ'קים? 

מאת    [ 11/10/2012 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 1971 פעמים ]

חשבתם פעם כמה סוגים של הלוואות יש? יש הלוואות מיוחדות לצורך רכישת בית, הנקראות משכנתא, ומוכרות מאוד לקהל הישראלי שרובו ככולו נאלץ לקחת אותן על מנת לרכוש לעצמו בית. יש הלוואות מיוחדות לצרכים מיוחדים – כמו רכישת השכלה גבוהה, רכישת מכונית חדשה, הכנות לצורך חתונה או אירוע גדול אחר וכן הלאה. ישנם גם גופים רבים שנותנים הלוואות לקהל הרחב – החל מהבנקים ועד לגורמים פיננסיים שונים אשר מציעים הלוואות חוץ בנקאיות בתנאים מגוונים. אבל האם שמעתם אי פעם על הלוואה בצ'קים?

מה זה הלוואה בצ'קים?

הלוואה בצ'קים הינה סוג של הלוואה שמוכר פחות, ביחס להלוואות אחרות שקיימות בשוק. יש לכך כל מיני סיבות, אך חשוב להכיר את הענף הזה של ההלוואות למקרה בו תצטרכו הלוואה, ודווקא הלוואה בצ'קים תהיה זאת אשר תענה על הצרכים שלכם והרצונות שלכם יותר מכל. הלוואה בצ'קים הינה הלוואה שנוחה מאוד מבחינת תנאי בקשת ההלוואה. מדובר בהלוואה שניתן לבקש מגורמים חוץ בנקאיים, כמו גופים אשר עוסקים בהלוואות, חברות מימון שונות וכן הלאה. הבקשה נעשית בצורה טלפונית או באמצעות מילוי של טופס מיוחד. היתרון הגדול של הלוואה בצ'קים מתגלה בדיוק בשלב זה – אישור ההלוואה נעשה במהירות ותוך תקופה קצרה במיוחד.

מה צריך בשביל לבקש הלוואה בצ'קים

היופי הגדול של הלוואה בצ'קים הוא שלא צריך כלום. אם ניסיתם פעם לבקש הלוואה מהבנק, אתם בוודאי יודעים איזה כאב ראש גדול זה יכול להיות – יש צורך להביא המוני טפסים ואישורים, לחתום על המון דפים, וגולת הכותרת – להביא ערבים אשר יסכימו לערוב להלוואה שלכם. השלב הזה יכול לסבך את העניינים מאוד, כיוון שישנם אנשים רבים אשר מתקשים למצוא ערבים, או מתביישים לבקש מחבריהם או בני משפחתם להיות ערבים עבורם כיוון שאינם מעוניינים לחשוף בפניהם את מצבם ואת הצרכים שלהם. לכן הלוואה בצ'קים כל כך קוסמת לרבים – הקלות, המהירות והפשטות שבשלב בקשת ההלוואה הינם משמעותיים ביותר וחשובים ביותר.

דברים שחשוב לבדוק לפני לקיחה של הלוואה בצ'קים

אחד הדברים שחשוב לבדוק לפני כל הלוואה, ובמיוחד לפני הלוואה בצ'קים, הוא גובה הריביות. דווקא בהלוואות מסוג זה ישנן ריביות גבוהות יותר ביחס לשוק ההלוואות, כיוון שמדובר בהלוואה ללא ערבים ועם סיכון גבוה יותר. לכן, מומלץ לבדוק את גובה הריביות במקומות השונים אשר מאפשרים מתן הלוואה בצ'קים, להשוות ביניהן ולבחור את ההלוואה המשתלמת ביותר ואשר תחסוך לכם כסף רב ככל האפשר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב