דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ההבדלים בין האתרים שקיימים ברשת 

מאת    [ 11/10/2012 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 2072 פעמים ]

הרבה אנשים מתבלבלים בין סוגי האתרים השונים, איך אפשר בעצם לדעת באיזה אתר אנחנו גולשים כרגע? איך אפשר לדעת איזה סוג של אתר אנחנו רוצים או צריכים לבנות לעסק שלנו? חוסר הידיעה או ההבנה בתחום בניית אתרים יכול להיות מאוד מתסכל. לכן במאמר הבא ננסה להסביר כמה שיותר בנושא הסוגים השונים של אתרי אינטרנט ומה ההבדל שבניהם.

מה זה באמת אתר תדמית?

אחד האתרים הנפוצים בתחום בניית אתרים הוא אתר תדמית. אתרים מהסוג הזה הם בדרך כלל פשוטים יותר ולרוב חברות בניית אתרים גובות עליהם מחירים נמוכים יחסית. הטעות הנפוצה היא שבאתר מהסוג הזה לא צריך להשקיע יותר מדיי, אתר תדמית שנבנה בצורה נכונה ובטכנולוגיה עכשווית שכוללת גרפיקה מתקדמת יכול להביא אלפי לקוחות לעסק שלכם.

אתר תדמית בדרך כלל כולל: גרפיקה שמייצגת את העסק שלכם, לוגו של החברה שלכם,מידע על העסק ואולי גם חדשות נגללות שמציגות בדרך כלל מבצעים או חדשות עדכניות בנוגע לעסק. בתוך אתר תדמית אין מכירת מוצרים וניהול של פורומים מתקדמים. טעות נפוצה אצל לקוחות שרוצים להקים אתר. מכירת מוצרים וניהול פורומים או אפשרת פרסום מאמרים והבעת דעה חיצונית ע"י הגולש לא מתקיימת באתר תדמית.

אתר מכירות  מה ההבדל?

רבים חושבים שכל אתר אפשר להפוך לאתר מכירות, אך לא כך הדבר. על מנת למכור מוצרים דרך אתר אינטרנט צריך קודם כל לייצר אתר מכירות אמין על מנת שהלקוחות ירכשו באתר מוצרים. אם תנסו לקצר הליכים ולקחת אתר זול ולהפוך אותו לאתר מכירות סביר להניח שהאתר פשוט יכשל. אתר מכירות מקצועי חייב שיהיו בו מספר אלמנטים במערכת הניהול תוכן שלו. מערכת ניהול תוכן זה בעצם הלב של האתר שנמצא מאחורי הקלעים ומפעיל את כל האתר בצורה תקינה. אתר מכירות שלא ייתמך במערכת ניהול תוכן מתאימה יהיה קשה מאוד להפעלה ולמתן שירות לקוחות תקין.

בהרבה מקרים יש מי שינסה לקחת אתר תדמית ולהפוך אותו לאתר מכירות, אתם יכולים להיות בטוחים שזה לא יעבוד אלא אם תעשו את ההתאמות שצריך לעשות במערכת שמפעילה את האתר. לכל חברת בניית אתרים מקצועית יש מערכת של חנות משלה. אם תשתמשו במערכת של חנות מוכנה תוכלו להוזיל את מחיר בניית האתר חנות/מכירות שלכם באופן משמעותי.

לעומת זאת ישנם חברות שרוצות שהחנות כולל המערכת תבנה מאפס ובהתאמה אישית, מחיר של בניית אתר חנות כזאת שנבנתה בהתאמה אישית יכול להכפיל את המחיר של הפרויקט פי כמה מעלות של אותו פרויקט על מערכת ניהול תוכן לחנות שכבר מוכנה. מה שכן צריך להבהיר זה שבמערכת מוכנה לפעמים צריך להתפשר על נקודות מסוימות מאחר ולא ניתן לשנות את המערכת שמנהלת את האתר. שינוי מערכת מוכנה והתאמה אישית בדרך כלל לא כדאית גם מבחינת בעל האתר וגם מבחינת החברה שבונה את האתר.

Bloo הקמת אתרים וקידום-קידום אתרים בעזרת מאמרים, מערכת ניהול תוכן מתקדמת לכל אתר. התקשרו  077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il />




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב