דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יבוא אישי רכבים בארץ 

מאת    [ 10/10/2012 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 1783 פעמים ]

רבות נכתב ונאמר על היבוא האישי של הרכבים לישראל, התחום אשר מאז ומעולם לווה בהרבה סימני שאלה הן בנוגע לזהות העוסקים בו,  הן בנוגע לדרך חישוב המס והן בנוגע לטיב הרכבים אשר מיובאים ארצה ביבוא אישי.

מעבר לכל סימני השאלה אשר בוודאי מלווים כל אדם אשר בוחר לבצע הליך של יבוא אישי בפעם הראשונה יש לזכור כמה כללי אצבע חשובים אשר בסופו של דבר יביאו כל אדם בר דעת למסקנה כי הליך היבוא האישי של הרכבים לארץ הוא האלטרנטיבה היחידה והאמיתית לקניית רכבים "מקרטל יבואני הרכב" אשר עושים במשרד התחבורה כשלהם.

ראשית יש לזכור כי אמנם אכן ישנם גורמים שאינם חיוביים בתחום היבוא האישי אך כמו בכל תחום, יש לצפות מאותו אדם המבקש לייבא לעצמו רכב ביבוא אישי כי יידע לסנן את אותם עשבים שוטים אשר לעיתים מוציאים שם רע לכל העוסקים בתחום גם אם אותם עשבים שוטים מהווים חלק קטן מאד מתעשייה אשר הולכת וגדלה מיום ליום.

כל אדם בר דעת אשר בוחר לבצע הליך של יבוא רכב אישי נדרש לבחור את מי שילווה אותו בתהליך על בסיס כמה פגישות וכן על בסיס השוואה בין יועצים שונים. ישנו מספר לא קטן של יועצים בתחום היבוא האישי כל אחד עובד בצורה שונה ועם אג'נדה שונה ועל כן יש צורך לבצע כמה פגישות ולבחור את מי מאותם יועצים בתחום היבוא אישי לרכב אשר צורת עבודתו, הגישה והאמינות שהוא משדר עושים את הרושם הטוב ביותר על אותו אדם אשר מבקש לייבא לעצמו רכב ביבוא אישי מחו"ל.

נכון שאמינות וצורת עבודה מסוימת לא צריכים להיות הגורם אשר ייקבע בלעדית האם זהו היועץ שמתאים לי ולכן יש לשלב בין האמור לעיל לבין בחינת חוסנו הכלכלי של היועץ (מתן ערבויות לביצוע היבוא האישי לדוג') וקבלת הפניות ללקוחות קודמים שכבר ביצעו את היבוא האישי באמצעות אותו יועץ. יאמר כבר מייד, אמנם במדינת ישראל חופש העיסוק הוא ערך עליון ומקודש ואכן כל מי שמעוניין להיכנס לתחום היעוץ ביבוא אישי מוזמן לעשות כן אבל הואיל והתחום הינו תחום אשר דורש ידע בכמה תחומי משנה ואף מצריך את היכולת לשלב בין תחומים שונים (מכס, משרד התחבורה, שילוח בינ"ל וכד') לדעתנו האישית עדיף לכל אדם לבצע את היבוא האישי באמצעות יועץ/מלווה שכבר ביצע את ההליך עבור מישהו אחר, לדעתנו לא מומלץ אף פעם לבצע הליך של יבוא אישי לרכב (אשר בוודאי יעלה סכום מכובד בכל מקרה) באמצעות מישהו שהחליט שהוא מעוניין להיכנס לתחום היבוא האישי, לא יהיה זה חכם לתת למישהו חסר ניסיון בתחום "לשחק" עם הכסף שלכם – גם אם המחיר יהיה מפתה, הסיכונים שעשויים להתעורר בדרך כאשר היועץ חסר ניסיון, גבוהים מהיתרון שבמחיר הזול- יש לזכור שטעות אחת של היועץ ביבוא האישי, תהפוך את הזול ליקר מאד מאד.

בדיוק כפי שלא הייתם נותנים לרופא צעיר לבצע ניתוח או לעורך דין צעיר לייצג בתביעה גדולה, לא מומלץ לתת ליועצ ביבוא אישי חסר ניסיון לבצע עבורכם את הליך היבוא האישי לרכב שתמיד רציתם. 

 ארצה ביבוא אישי.

http://www.timotors.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב