דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרציתם לדעת על עיצוב מטבחים 

מאת    [ 10/10/2012 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 5286 פעמים ]

לפני שתעצבו את המטבח שלכם, עליכם לדעת מי הדיירים שנמצאים בית, מי מכם משתמש הכי הרבה במטבח, האם אתם נוהגים לבשל הרבה, או אולי נוהגים לאכול בחוץ? האם אתם זקוקים למטבח גדול או קטן? לאחר שעניתם על השאלות האלה, תוכלו להתקדם.

המטבחים בישראל, מעוצבים בהתאם לצרכים למנהגים ולתרבות הישראלית בפרט, האירוח המשפחתי הוא אחד מהמנהגים הפופולריים בקרב הישראלים. הסגנונות האהובים על הישראלים הם לרוב הסגנונות הביתיים של מטבחים כמו מטבחים כפריים והקלאסיים. אנשי ההי טק, יעדיפו לרוב את הסגנון המודרני . ויש כאלה שיעדיפו לרכוש מטבחים מעוצבים המטבחים, אינם משמשים בארץ כחדרי בישול בלבד, אלא כמקום שוקק חיים המותאם אף לאירוח.

היום שלנו, מתחיל ונגמר במטבח, בבוקר עם כוס הקפה הראשונה לפני לכתנו לעבודה, ובערה כשכל המשפחה יושבת לאכול יחד את ארוחת הערב. מעצבי מטבחים ידעו לעצב את המטבח בהתאם לנוחות של שנות האלפיים ויתנו לכם את הנוחות המרבית לעבוד בו באמצעות תכנון נכון. לאחרונה, הרבה זוגות עברים לגור בצפון, בגלל יוקר המחירים של הדירות במרכז הארץ, כשהם רוכשים דירה, הם דבר ראשון מעצבים את המטבח בעזרת אנשי עיצוב מטבחים בצפון מנוסים ומקצועיים.

אם החלטתם לשפץ את המטבח, חשוב לבנות את התכנית של המטבח, היכן למשל נמקם את הכיריים, את התנור, או את המקרר. ידשנם מכשירים חשמליים נוספים שנצטרך למקם תוך תכנון מדויק של המקום. גם סוגי הארונות והתאורה במטבח חשובים מאוד.

חשוב , כי המטבח יהיה מוצאם באופן מושלם לפריטים השונים בו וגם למראה הכללי של הבית עצמו. משטח העבודה למשל, יהיה מותאם למבע הארונות, מכשירי החשמל אמורים להתאים אף הם לסגנון המטבח,  גם חדר האוכל שהוא אף המשך למטבח אמור להיות באותם הצבעים של המטבח, בקיצור  עליכם ליצור הרמוניה.

גודלם של ארונות המטבח הוא פרט משמעותי, העומק הגובה, כך שארונות המטבח אמורים להיות גדולים דיים על מנת לאחסן את כל הכלים. ארונות המטבח מגיעים בצבעים בהירים או כהים, אם יש בבית ילדים קטנים, רצוי כי תלכו על הצבעים הכהים . במטבחים המודרניים של היום, ישנן פונקציות שונות בטכנולוגיה חדישה, צריך לתת תשומת לב כי הפתרונות של מעצב המטבח לא יהיו לכם שימושיים, כך שתהיה לכם הוצאה כספית מיותרת.

אפילו אם ביתכם גדול, אין צורך במטבח גדול. מטבח כפרי מרשים וקטן, יכול לתת תחושה של אינטימיות וביתיות יותר מאשר מטבח גדול. המטבח הכפרי בעיקרון תמיד היה קטן והנגישות והחמימות בו תמיד היה המרכיב העיקרי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב