דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לחפש מועדון בת מצווה 

מאת    [ 03/10/2012 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 1887 פעמים ]

לחגוג עם מיטב ההפתעות!

יש תחושה באוויר שבשנים האחרונות חלו מס' שינויים בכל הקשור לאירועים בישראל. בעוד שבילדותנו היה זה עניין נהוג לערוך מסיבת חצר צנועה, הרי שבימינו אנו רוצים להשקיע באירוע שלנו הרבה יותר. למה להסתפק רק בחטיפים וקולה, מוסיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה פשוטים, כשאפשר לארגן משהו מעט יותר מתוחכם? עם עמדת DJ, לוקיישן מגניב ובל נשכח הפעלות ואטרקציות שונות לטובת האורחים שיגיעו?

בת מצווה רעיונות

כשמדובר במסיבת בת מצווה, מסיבת יום הולדת או כל אירוע שמערב ילדים צעירים, עליכם לוודא שיהיה בידור במהלך האירוע כולו. ילדים עשויים להשתעמם במהירות, לפיכך מאוד חשוב לארגן כמה אטרקציות והפעלות ייחודיות שיאפשרו לילדים לשחק, לרקוד ולהנות. כאן תוכלו למצוא רשימה של כמה אטרקציות שכדאי לבחון:

אטרקציות רטובות

מתכוונים לחגוג במתחם גדול? מתקנים רטובים זאת שיטה טובה להעסיק ילדים לאורך האירוע. מגלשות שונות, מתנפחים מחליקים ומתקני אקסטרים מותאמים לילדים כמו גם למבוגרים והינם למעשה אטרקציה שרובנו לא יכולים לחוות מדי יום. עם מתקני מים היו בטוחים שהמסיבה שתארגנו תהיה חוויה יוצאת דופן.

פעילויות לפי תחביבים

הילדה רוצה קעקוע חינה? הוא רוצה להיות זמר? כיום אפשר להזמין דוכנים מסוגים שונים בהתאם לסוג האירוע ותחביבי הילד או הילדה. אפשר להכין קליפ בו יופיע בעל השמחה. אפשר גם להביא מאפרת שתשמח את הבנות. היום גם קעקועי חינה הפכו לאהובים במיוחד ובנות ובנים כאחד ישמחו "לקעקע" אותם. כל הפעילויות מתאימות לתחביבים שונים ולגיל האורחים.

משחקים שילדים אוהבים

ההפתעה שמתאימה לכל אירוע או מסיבה היא שולחן משחק. מבוגרים וילדים מתים עליהם ונהנים מהם תמיד. כדורסל או פיקפונג? או אולי סימולטור נהיגה מטורף? מספר עמדות משחק כאלה וכלל האורחים יוכלו להשתמש בהם.

ומה האורחים יאכלו?

הספקתם לבחור את כל האטרקציות למסיבה? עכשיו צריך לדבר על האוכל. בין אם זה אירוע לילדים או דווקא אירוע בלי ילדים, האוכל הוא תמיד חשוב. אחרי שהאורחים יסיימו להשתולל הם ודאי יצפו לאוכל. לכן, היום באפשרותכם לבחור בין שלל אופציות של אוכל והגשה.

אפשר, לדוגמה, להגיש המבורגר איכותי בלחמניה, או, לחילופין, לערוך ארוחה מלאה, עם כל הפינוקים שיש. אופציה נוספת היא להפריד ולארגן 2 סעודות נפרדות, אחת בשביל הילדים ואחת למבוגרים במסיבה ע"מ לספק את הצרכים וההעדפות השונים. וברור שלא תהיה ארוחה בלי קינוחים בסופה, לפיכך בין האפשרויות של הקינוחים תמצאו דוכן שערות סבתא, פונדו שוקולד איכותי והכי חשוב - עוגת יום-הולדת.

זה הזמן להחליט!

עכשיו אפשר לדבר עם הילד ולבחון מקרוב את האפשרויות שלכם. החליטו יחדיו על ההפעלות במסיבה ודוכני המזון ע"פ ההעדפות שלכם, בהתחשב בתקציב ובהתאם לכמות המשתתפים. ככה אפשר לארגן אירוע שכל המשתתפים יעריכו, קטנים כגדולים.

גם לכם כדאי להפתיע את הילד ולתכנן מסיבה של פעם בחיים. אפשר לארגן מהיום את האירוע הקרב. לבירור פרטים בנושא הפעלות ומתקנים למסיבות - http://www.mlaofek.co.il/מועדונים-לבת-מווה, בקישור תוכלו למצוא לא רק פרטים יבשים, אלא גם לא מעט הצעות למסיבות שיעזרו לכם רבות. אנו מאחלים לכם בהצלחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב