דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי שינה - איך תעצבו אותם בצורה מושלמת! 

מאת    [ 02/10/2012 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 2243 פעמים ]

עיצוב חדרי שינה הוא תחום פופולארי ומעניים בעיצוב פנים, ולא מעט מעצבים בוחרים להתמקד דווקא בו. עיצוב נכון של חדרי שינה חייב להיות בעל ניחוח מרגיע ושלו על מנת להשתלב היטב עם האווירה האמורה לשרור בחדר השינה ולא לסתור אותה. כאן, למשעה, טמון האתגר בעיצוב חדרי שינה. לא פשוט להשתמש בדוגמאות שקטות ובצבעים רכים ובהירים, ועדיין, ליצור חזות חיצונית מעניינת ומרשימה בחלל. השילוב הזה בין שקט ושלווה לבין מקוריות ועניין אינו עניין של מה בכך, ויש להשקיע לא מעט מחשבה ומאמץ על מנת לעשות זאת נכון.

בכתבה זו ניתן לכם מספר טיפים ורעיונות למעצב המתחיל של חדרי שינה ,  ואולי, באמצעות הטיפים הללו, תוכלו לעצב חדר nbujvלתפארת ולהירדם לשינה עמוקה יותר ו...מעוצבת הרבה יותר. נתחיל?

 


    • עיצוב חדרי שינה באמצעות טפטים- טפט לקיר הוא אחד האלמנטים המובילים בגזרה הזו. ישנם טפטים יפהפיים המעוצבים בדוגמאות ובגוונים לא סוערים ואפילו שקטים מאוד, שנותנים מראה עדין מצד אחד, ומרשים ביותר מצד שני. טפטים מאבנים טבעיות משתלבים בצורה קסומה במיוחד בחדרי שינה, ומשווים אווירה של ספא כמעט- נינוחה, מרגיעה ויוקרתית. ניתן גם להשתמש בטפטים מבדים כמו קשמיר או משי או אפילו בטפטים פשוטים מנייר. העיקרון החשוב שיש לזכור כאן הוא תמיד להשתמש בטפט בגוון שקט ומרגיע ובדוגמה לא מקושקשת מידי, היינו, לשמור על מראה נקי ונינוח.
    • חדרי שינה וציור אווירה- ציורי אווירה אילו ציורים חצי מופשטים וחצי ריאליסטים. תמיד קיים בהם משהו מסתורי, פחות או יותר, והמשותף לכולם הוא שהם יוצרים אווירה מסוימת בחלל המבוקש. ציורי אווירה המשדרים רגיעה ושלווה, בצבעים המתאימים, יכולים להוסיף המון לעיצוב חדרי שינה מקורי וקלאסי גם יחד.
    • ריצוף- חדרי שינה מעוצבים לתפארת הם חדרים  שאמורים לגרום לנו להירדם יותר מהר ולהוות סביבה נוחה וחמימה יותר משאר חדרי הבית ומהסלון היוקרתי. לכן, סגנון הריצוף המועדף כאן הוא פרקט. על רצפות פרקט אפשר לומר הרבה דברים, חלקם טובים וחלקם, אולי, טובים פחות. אולם, דבר אחד בטוח- על מנת להשוות לחלל מסוים אווירה ומראה חם ומחבק- כל שיש לעשות, הוא להתקין רצפת פרקט חומה ומשגעת. חדרי שינה מרוצפים בפרקטים איכותיים בגווני חום כהים או בהירים יותר, משווים לבית חזות חמה וכייפית למראה.
    • פרחים בעיצוב חדרי שינה- רצוי מאוד להציב פרחים בחדרי שינה וניתן לעשות זאת בכל מיני דרכים. אפשר להציב עציץ גדול בפינת החדר עם עלים גדולים וירוקים. אם אתם אוהבים מראה יותר ססגוני וצבעוני, אתם יכולים בהחלט לרכוש אגרטל גדול ולרכוש פרחים מלאכותיים בצבעים שקטים ונעימים (ואפיו צבעוניים יותר- בפרחים, מותר לכם...), ולהציב אותו על גבי אחת השידות שלצד המיטה. פרחים ידועים ביכולת שלהם ליצור אווירה נעימה ומהנה ומתאימים מאוד לעיצוב חדרים קלאסיים וטבעיים למראה.

לסיכום, עיצוב חדרי שינה נכון עלול לעשות חסר עם השינה שלכם ועם האווירה השוררת במקום המנוחה היומי שלכם. אז מי אמר שצריך לנסוע עד רמת הגולן בשביל לישון טוב?!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב