דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סרטי תדמית - יתרון לחברות 

מאת    [ 02/10/2012 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 1681 פעמים ]

יש הרבה מאוד אנשים מוכשרים בעולם שלנו, ויש הרבה מאוד חברות שמציעות שירותים מעולים ללקוחות שלהן. אם כך הדברים, איך אפשר להסביר את העובדה שלחברה אחת יש המון לקוחות ויש לה עבודה ללא הפסקה, ואילו לחברות אחרות יש הרבה פחות עבודה והרבה פחות לקוחות? התשובה לכך טמונה, בעיקר, ביכולת הפרסום והשיווק של כל חברה. בימינו, כאשר אנחנו מוקפים בכל כך הרבה טכנולוגיה בכל מקום, בין אם מדובר על טלפונים ניידים, על מחשבים או על כל מדיה אחרת, יש המון דרכים שבהן כל חברה יכולה להחליט לפרסם את עצמה לקהל הלקוחות שלה. אחת הדרכים שבכל פעם מוכיחה את עצמה מחדש, היא על ידי הפקה של סרטי תדמית, כי פשוט אין משהו שמשתווה לסרטי התדמית הנפלאים.

למה הם טובים?

סרטי תדמית הם נפלאים מהרבה מאוד בחינות, ולכן ברור מדוע כל החברות הרציניות לא מוותרות עליהם. ראשית, סרטי התדמית השונים יכולים להגיע לכל מקום, וניתן לצפות בהם על ידי כל אחד מהמכשירים הטכנולוגיים שהקל הרחב משתמש בהם. זה לא משנה אם מדובר על מכשיר טלפון נייד, על מחשב נייד או על כל מכשיר אחר, כי בכל מקרה, אפשר לצפות בסרטי התדמית, כך שהסיבה הראשונה להצלחה של הסרטים האלה, היא למעשה הנוחיות. הסיבה השנייה שהם כל כך גאוניים, היא כי הם מאפשרים ללקוחות הפוטנציאלים להיחשף למה שהחברות השונות מציעות להם, ומבלי שהלקוחות יצטרכו כלל להתאמץ. כאשר הלקוחות יכולים רק לעשות :פליי" ולשמוע ולראות את מה שהחברה מציעה, זה הרבה יותר פשוט עבורם מאשר להתחיל לקרוא ברצינות ובריכוז לגבי פעילותה של חברה כזו או אחרת.

שיווק במקומות אחרים

סרטי תדמית הם נפלאים כי אפשר להשתמש בהם לא רק אונליין, אלא גם כאשר החברה מעבירה הרצאה לגבי הפעילות שלה, או כאשר אנשי החברה מחליטים להשתתף בדוכנים שונים של חברות. סרטי תדמית הם דרך מופלאה לתת ללקוחות הפוטנציאלים את הרושם הראשוני לגבי מה שהחברה יכולה לעשות, לגבי הערכים שלה, ולגבי האנשים שעובדים בה ונותנים שירות לכל הקהל הרחב. את סרטי התדמית יש לעשות בצורה רצינית ומקצועית, כי בהחלט ניתן לראות את ההבדל בין סרטים שנעשו על ידי חברה מקצועית ובין סרטים שנעשו על ידי אדם פרטי בביתו. סרטי התדמית הוכחו בתור כוח שיווקי מעולה, כך שכדאי גם לכם לקדם ככה את החברה שלכם לקהל לקוחות יותר רחב. 

לסרט תדמית יש 72% יותר סיכוי להשפיע על החלטה של הלקוח הפוטנציאלי שלכם? יותר מכל חומר שיווקי אחר. כמעט ולא קיים חומר שיווקי אחר שמתקרב לרמת גירוי החושים של הקונה כמו סרטי תדמית. חברה אשר תרצה לנצל את פוטנציאל המכירות שלה ולהגדיל את נתח השוק שלה, תעשה נכון אם תחליט להפיק סרטון בודד או מספר סרטי תדמית. סטודיו 211 http://www.studio211.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב