דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בת מצווה מקורית 

מאת    [ 23/09/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 1769 פעמים ]

במאה העשרים ואחת מסיבות בת מצווה כבר לא נושאות את האופי של מה שהיה נהוג ומקובל בעבר. כיום לא רק הגברים או הנערים זוכים להפיק את מיטב ההנאה מהאירוע שמציין את המעבר שלהם מילדות לבגרות, בעידן בו המודעות הפמיניסטית הולכת וצוברת תאוצה בקרב האוכלוסייה, נראה ששוויון בין המינים הביא את הנערות למצב בו הן יכולות לחגוג את בת המצווה שלהם בדיוק כפי שגברים היו נוהגים לחגוג את בר המצווה שלהם בעבר.

בת מצווה מפוארת או נסיעה לחו"ל?

כיום כל חגיגת בת מצווה שונה מחברתה מכיוון שהבנות כמו הבנים, מעוניינות להפיק אירוע של פעם בחיים שייזכר לעד, ועל כן מרגישות מחויבות להפתיע את קהל המוזמנים עם קונספט חדש ומפתיע שעדיין לא הוצג בעבר. ישנן בנות שסופגות את מרב ההנאה מנסיעה לחו"ל לרגל בת המצווה, בעוד שיש בנות אשר מעדיפות שהוריהן ישקיעו את מיטב כספם בהפקת אירוע נוצץ במועדון בת מצווה.

במהלך האירוע הבנות יכולות לשאת דרשה המסמלת את המעבר שלהן מילדות לבגרות ואת הפיכתן הרשמית לנשים קטנות, כל זאת מעניק נופך משמעותי מסורתי ובעל ערך לחגיגת בת המצווה. ישנם שינויים בולטים בקרב הזרמים החברתיים שחוגגים ומקיימים את הטקסים של המסורת היהודית. בת מצווה בזרם האורתודוכסי לא תיראה או תיערך כפי שהייתה נערכת על ידי המגזר החילוני.

אטרקציות לבת מצווה בסימן אחר

בת מצוות במגזר החילוני לרוב נושאות אופי זהה אך המגמה כיום בקרב הנערות הצעירות היא להרים הפקה שונה וייחודית אשר לא תדמה לשום בת מצווה שנערכה בעבר על ידי אחת מחברותיה. אטרקציות לבת מצווה לא חייבות בהכרח להסתכם בפעלולי אש והפקות קריוקי למיניהם, אטרקציות לבת מצווה יכולות גם להיות בעלות ערך מוסף המתחקות אחר השורשים המשפחתיים.

אם ברצונכם להפתיע ולרגש את האורחים ואת בני המשפחה, עליכם ליצור הצגה מרשימה של אילן היוחסין המשפחתי, אשר יוצג בכניסה של המקום בו נערכת הבת מצווה. עץ שורשים שיכלול את כל שמות בני המשפחה המורחבת לרבות הסבים האחים והאחיות, הדודים ובני הדודים, עתיד לרגש באופן משמעותי ולשמח את בני המשפחה הקרובה.

עץ המשפחה יעניק תוכן ערכי ומשפחתי אשר יגרום לליכוד ולאיחוד בני המשפחה במהלך האירוע ואולי גם לאחריו. אילן היוחסין יכלול גם תמונות היסטוריות מהעבר של בני המשפחה וכל תמונה תסמל נקודה משמעותית בבנייתה של המשפחה לאורך הדורות.

אטרקציות לבת מצווה מהסוג הזה יתאימו לנערות הרואות במוסד המשפחתי שבו הן גדלו מושא, ראשון במעלה, להערכה ולכבוד אשר ראוי לייצוג  באירועים משמעותיים כמו בת מצווה.

ברייקרהוליקס - מביאה לכם מגוון רחב של אטרקציות לאירועים. בברייקרהוליקס תקבלו ייעוץ ומגוון גדול של רעיונות לאטרקציות לאירועים,התאמת האטרקציות לפי סוג האירוע שלכם, ובהתאם לדרישה אישית ,ולסוג קהל, ואתם בוחרים מתוך הרשימה את האטרקציה שהכי מתאימה לאירוע שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב