דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אטרקציות כניסה לבר מצווה ומופעים מרהיבים 

מאת    [ 23/09/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1388 פעמים ]

אירוע בר המצווה מהווה נקודת ציון משמעותית בשלבי התבגרותו של הילד, או שכבר ניתן לומר הנער. המעבר מילדות לבגרות הינו מעבר משמעותי ולא בכדי אחד הטקסים המשמעותיים ביותר במסורת היהודית מסמל את חשיבותו של המעבר ומקנה לו ערך מוסף.

מנקודת מבטו של הילד הדברים אולי נראים קצת אחרת, הוא מעוניין להרים הפקה, הפקה אטרקטיבית ומקורית שתעורר התפעלות בקרב כל חבריו. אירועי בר מצווה כיום משלבים מגוון של אטרקציות כגון מופעים, כניסות מפתיעות של חתן המצווה ותצוגות של סרטונים ומצגות.

כניסה מסורתית בליווי של חופה

קיימות מספר אטרקציות לבר מצווה אשר יכולות להפוך את האירוע לאירוע מרשים במיוחד. כך למשל יכול לבחור הנער לערוך את הכניסה שלו לאולם בצורה לא שגרתית וחדשנית שטרם נראתה עוד. כניסה מסורתית לאולם יכולה לשאת אופי ייחודי כאשר ברקע נשמת תרועת השופרות והנער מגיח מתוך האפלה אל מרכז הרחבה מלווה בעשן כבד וזיקוקים ובידו ספר תורה.

לאט לאט פוסע הנער אל מרכז הרחבה על רקע של תפאורה עוצרת נשימה כשהוא עטוף בטלית ומסביבו מתהלכים נושאי החופה הזהובה או הכסופה, הנישאת על עמודים מוארים בנורות לדים. נושאי החופה בעלי תלבושת אחידה המתאימה למראה של החופה ומריעים לחתן בר המצווה לאורך כל הטקס.

אטרקציות לבר מצווה המשלבות כניסה מרשימה לאולם יכולות להיעשות גם בהתאם לתחביבים של הנער. כך שאם הנער חובב אופנועים מושבע, רקדן ברייקדנס מקצועי, שחקן כדורסל או כדורגל, ביום המיוחד של בר המצווה ניתנת לו ההזדמנות לממש את חלומותיו ולהציג את כישרונותיו בפני בני משפחתו וחבריו הקרובים.

מופעים במהלך האירוע לשיפור האווירה

במידה ומדובר בנער צנוע וביישן אשר לא כל כך מעוניין להתבלט אך למרות זאת מבקש ליצור אירוע מהפכני, הוא יכול לשלב במהלך האירוע מופע לבר מצווה. המופע עצמו אמור לשקף את האופי של הנער ואת הדברים שהוא אוהב לעשות בשעות הפנאי. מופע לבר מצווה יכול לכלול הרכב מוזיקאלי אשר מנגן מוזיקה חיה במהלך האירוע. כמובן שהמוזיקה צריכה לאפיין את סגנונו וטעמו המוזיקאלי של הנער מחד ואת האופי של קהל המוזמנים שלו מאידך.

מופע לבר מצווה יכול גם להיות מופע סטנד אפ שייעשה על ידי קומיקאי שהנער מחבב במיוחד או מופע תיאטרון אשר במהלכו יוחשכו האורות והשחקן הראשי יהיה חתן בר המצווה כאשר לצידו יופיעו שחקני משנה. מופע לבר מצווה בו ניתנת ההזדמנות לנער לעלות על הבמה ולממש לראשונה את חלומו כשחקן יכול להיות בגדר חוויה בלתי נשכחת עבור הנער ועבור קהל המוזמנים.

ברייקרהוליקס - מביאה לכם מגוון רחב של אטרקציות לאירועים. בברייקרהוליקס תקבלו ייעוץ ומגוון גדול של רעיונות לאטרקציות לאירועים,התאמת האטרקציות לפי סוג האירוע שלכם, ובהתאם לדרישה אישית ,ולסוג קהל, ואתם בוחרים מתוך הרשימה את האטרקציה שהכי מתאימה לאירוע שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב