דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלכלת המשפחה 

מאת    [ 23/09/2012 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2043 פעמים ]

כלכלת המשפחה


הכלכלה של היום הינה כלכלה לא יציבה, המחירים כיום עולים, המוצרים מתייקרים, דמי השכירות גדלים וכך גם ההוצאות. כדי להימנע מחובות, ממינוסים בבנק, מתדפיסי מידע שכוללים הוצאות של עשרות אלפי שקלים על דברים שלא היינו צריכים לרכוש מומלץ לשמור על כלכלת משפחה תקינה. כלכלת משפחה זהו סוג של תהליך במהלכו אנחנו שומרים על התקציב המשפחתי והביתי שלנו- חותכים בהוצאות, שמים לב היטב על מה אנחנו מוציאים את הכסף שלנו וכדומה. כיום ניתן לנהל כלכלת משפחה תקינה באמצעות מגוון רחב של כלים- תוכניות חיסכון או ניהול תקציב, באמצעות מאמנים או בעלי מקצוע המתמחים בתחום וכדומה. לפניכם מספר דרכים באמצעותן אתם יכולים לשמור על כלכלת משפחה תקינה.


ניהול תקציב


במידה והנכם מעוניינים לשמור על כלכלת משפחה תקינה, לא להרגיש טלטלות כלכליות גדולות ולדעת ולהיות בטוחים כי יש לכם חיסכון כלשהו, שאין לכם מינוס בבנק או שאתם בחובות כדאי לנהל ניהול תקציב. ניהול תקציב הינו תהליך במהלכו אתם שמים לב היטב למה שאתם רוכשים או קונים, כיצד ובאיזו כמות. בדרך כלל, בעת ניהול תקציב אתם יכולים לעשות מספר דברים: אתם יכולים להקציב לעצמכם סכום כסף מסויים אשר אותו בלבד אתם יכולים לבזבז או לחילופין, אתם יכולים לרשום את הסכומים בהם רכשתם ולוודא כי אתם עומדים בסכום התקציב שהצבתם לעצמכם.


חתכים בהוצאות


אחת הדרכים הבולטות ביותר באמצעותה ניתן לשמור על כלכלת משפחה תקינה הינה באמצעות חתכים בהוצאות. כלומר, עליכם לא רק לשים לב למה שאתם רוכשים ולדברים עליהם אתם מוציאים את הכסף שלכם אלא אתם צריכים לחתוך בהוצאות שונות. לדוגמא, במידה ואתם רוכשים מידי חודש 10 פקטים של סיגריות, צמצמו זאת לשמונה או תשעה ובכך תחסכו לעצמכם ותחתכו בהוצאות. כמו כן, במידה ואתם רוצים לחתוך בהוצאות אתם יכולים גם, לדוגמא, לרכוש פחות צעצועים לילדים, לרכוש פחות חפצים בהם אתם במילא לא משתמשים לאחר מכן וכדומה.


קורס כלכלת המשפחה


במידה ואין אתם יודעים דבר על תקציבים או שאין אתם מבינים בכסף ובדרכים לניהול נכון של אותו הכסף אתם יכולים כיום לעבור קורס כלכלת המשפחה. קורס כלכלת המשפחה הינו קורס מיוחד שמטרתו להכשיר אנשים שונים וללמדם כיצד לשמור על כלכלת משפחה תקינה. במהלך הקורס נלמדים נושאים פיננסיים שונים ושיטות שונות באמצעותן ניתן לחתוך בהוצאות, לחסוך תוכניות חיסכון שונות עבור העתיד ועבור הילדים הגדלים וכדומה. בנוסף לכך, במהלך קורס זה התלמידים לומדים כיצד להשתמש בתוכנות פיננסיות שונות, כיצד לנהל תקציב בצורה נכונה וכדומה. בתום הקורס אתם יכולים לנהל את כלכלת המשפחה שלכם בצורה נכונה, טובה ויעילה יותר ממקודם או שאתם יכולים לעבוד בתחום זה; יום ניתן למצוא בעלי מקצוע רבים המתמחים בתחום כלכלת המשפחה. בעלי מקצוע אלו נותנים ללקוחות עצות שונות, דרכים לניהול תקציב נכון וכדומה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב