דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM וניהול לידים 

מאת    [ 19/09/2012 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 1996 פעמים ]

בשוק תחרותי אסור לפספס אף הזדמנות

הרבה פעמים, מכירות מתחילות מפניות של לקוחות מתעניינים - לידים. לידים אלו מגיעים אליכם מכל מקום, מאתר האינטרנט, מהטלפון, מהדואר האלקטרוני, מהפייסבוק ועוד. במידה ותפספסו אחד מהם, אתם עלולים לפספס הזדמנות למכירה.

לרוע המזל, הרבה פעמים, בגלל עומס ובלגן, אנשי המכירות שלכם עלולים לפספס לידים ולהגיב רק לחלק מהם. במקרה ה"טוב", הם מטפלים בלידים באיחור מה. זה מצער, מכיוון שאותם לידים כבר אינם רלוונטיים. כדי למזער את הנזקים האלו ולייעל את הטיפול בלידים, עסקים רבים רוכשים מערכת CRM.

במידה ויש לכם בלגן רב במשרד, אין מספיק כוח אדם ואין לכם ממש מושג מה קורה עם הלידים שלכם - הגיע הזמן לקחת את העניינים לידיים. הנה כמה מהיתרונות של מערכת לניהול לידים, CRM:

סדר בבלגן - אינכם יודעים לאיזה לקוח חזרתם ולאיזה לקוח לא. אין דבר שעושה רושם רע יותר, מלקוח שכמה נציגי מכירות שלכם פנו אליו באותו נושא. בזכות תוכנת CRM, אנשי המכירות יודעים בדיוק אילו לידים טופלו.

חלוקת הלידים לאיש המכירות המתאים - ישנם אנשי מכירות שמתמחים בעבודה עם ארגונים גדולים, לעומת אנשי מכירות שמתמקצעים בעבודה עם חברות קטנות. בזכות התוכנה, אתם יכולים למיין את הליד המתאים לאיש המכירות המתאים. בכך, תגדילו את הסיכוי לסגירת עסקה.

חסכון בזמן - במקום שאנשי המכירות יבזבזו את זמנם על הקלדת מסמכים וחיפוש נתונים, התוכנה באה לעזרתם. הם יכולים להתמקד בלמכור, במקום להתעסק עם כל הקשקשת והניירת מסביב. המידע שהם צריכים נגיש במהירות וקל לשליפה.

גילוי טרנדים - בזכות הסדר המופתי של הלידים, אתם יכולים לזהות ביקוש אחר מוצר או שירות מסוים שלכם. אתם יודעים לאן הרוח נושבת ויכולים לזהות טרנדים עתידיים.

ניתוח תהליכי המכירה - בזכות תוכנות CRM, יש לכם תיעוד מלא של ההיסטוריה החל מהפנייה הראשונית של הלקוח ועד סגירת העסקה. במידה ומשהו השתבש, תמיד תוכלו לחזור אחורה ולבדוק מה קרה ומתי.

שליפת הליד בכל זמן ומכל מקום - בזכות תוכנת קישרי לקוחות, אנשי המכירות שעובדים בשטח, יכולים לשלוף את הליד מכל מחשב באשר הוא. בסיס הנתונים של תוכנת קישרי לקוחות בענן, נמצא באינטרנט, על שרת חיצוני ואפשר לשלוף אותו מכל מחשב. בצורה כזו, אנשי המכירות יכולים לעדכן פרטים אודות לקוחות ואינם צריכים לדחות זאת עד שיחזרו למשרד.

בקרה טובה יותר - מנהלי צוותי המכירות יכולים לעקוב אחר העובדים. תוכנת קישרי לקוחות מיידעת אותם על הביצועים וההספקים של כל חבר בצוות.

***מוגש בחסות Reut One - החופש לבחור את הטוב והמתאים ביותר. Reut One הינה בית פתרונות בתחום מערכות CRM המתמחה ביישום, פיתוח והטמעת מערכות CRM.


Reut One - החופש לבחור את הטוב והמתאים ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב