דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלבים בבניית אתר לעסק שלכם 

מאת    [ 18/09/2012 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 1914 פעמים ]

במהלך השנה שחלפה עלינו לטובה עסקים רבים למדו את חשיבות הנוכחות באינטרנט ואת יכולות האינטרנט לעזור לעסק להרחיב את מעגל הלקוחות ולפרוץ גבולות גיאוגרפיים. בעלי עסקים רבים בונים אתרים חלקם בחינם וחלקם בתשלום כאשר ניתן לבחור בין אתרי אינטרנט שונים, אתר תדמית אשר משמש בעיקר ככרטיס ביקור אלקטרוני ומציב נוכחות ברשת לבין אתרי חנויות וירטואליות או אתרי מסחר אלקטרוניים. כיום כל בעל חנות יכול להרחיב את העסק באמצעות השקעה כספית נמוכה יחסית לשוק הגועש ולגבור על המרחק הגיאוגרפי באמצעות בניית אתר מסחרי. בעזרת  בניית אתרים מקצועיים לעסקים תוכלו לקבל ייעוץ ולהתאים באופן אישי את סוג האתר המתאים לעסק ולעזור לעסק להתרחב בזירה האינטרנטית ולהשתכלל.

השלב הראשון בבניית אתר - ייעוץ

חברת בניית אתרים המתמחה בעסקים תעניק בשלב הראשון ייעוץ מקצועי עבורכם ולאחר הבנת מהות העסק ואופיו היא תכין מסמך אפיון בו רושמים את מטרות ויעדי העסק שלכם ואת תוכנית העבודה שתשמש מעין מסמך הבנות ומתווה לצוות הבונה את האתר. חשוב לקבל ייעוץ לפני שמתחילים בבניית האתר וחשוב יותר ההגעה להסכמות על מנת שהתהליך יעבור חלק ככל שאפשר, ללא עיכובים מיותרים. רוב בעלי העסקים אינם מבינים בטכנולוגיות השונות המצויות ואין ברשותם את הידע כיצד להפיק את המיטב מהאתר באינטרנט ולכן חשוב לבחור בחברה לבניית אתרים שתוכלו לסמוך עליה. חברות מקצועיות יעניקו ייעוץ לבעל העסק ויגדירו יחד עמו יעדים ברורים אותם בעל העסק ירצה להשיג בעתיד.

שלב שני- חקר שוק

חברה אשר מתמחה בתחום בניית אתרים מקצועיים תלמד את העסק ואופיו. היא תשקיע מאמצים רבים בלמידת העסק, המוצרים והתחרות בענף בו מתחרה העסק. לאחר בדיקה מעמיקה של אתרי האינטרנט של המתחרים והבנת העסק צריכה החברה שתבנה את האתר לייעץ לבעל העסק כיצד לבדל עצמו מהמתחרים ומהן הפעולות הנדרשות. צוות בניית האתר יכין סקיצה ראשונית ובה פירוט האתר ותכניו, סקיצת עיצוב ושלבים נדרשים בבניית האתר עם זמנים. על בעל האתר לאשר את כל התהליך לפני שחברת בניית האתרים תתחיל עם הביצוע.

שלב שלישי- תכנים ועיצוב

לאחר חתימה על הסקיצה הראשונית ניגש הצוות של בניית האתר לעבודה ומתחיל לבנות אתר מקצועי. חברות מקצועיות מפרידות בין כתיבת קוד המקור ובו אלמנטים החשובים בהמשך לקידום האתר במנועי החיפוש לבין תבנית העיצוב. מעצב האתרים ישתמש בצבעים בהם משתמש הלקוח בלוגו ובעסק ויכניס אלמנטים שיווקיים ויכין עיצוב מקורי ומרשים. יש להקפיד על הכנסת תכנים מקוריים וערוכים היטב לאתר לאחר השלמת האתר מחכים לקבל את אישור בעל העסק ואז מעלים את האתר לשרת שבו האתר יתאחסן. עם השלמת העבודה מעלים את האתר לרשת ומתחילים בפעולות לקידום האתר. בסוף תהליך של בניית האתר העבודה לא בדיוק נגמרת, חייבים לעשות קידום אתר מקצועי על מנת שהאתר יופיע בעמודים הראשונים של מנועי החיפוש השונים.

בלו פתרונות אינטרנט,בניית אתרים וקידום באמצעות פרסום מאמרים ותכנים מקוריים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב