דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון כושר אישי 

מאת    [ 16/09/2012 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 3610 פעמים ]

כושר גופני הוא מרכיב חשוב לשמירה על בריאות הגוף ומניעת מחלות. אימוני הכושר חיוניים בכל גיל וניתן למצוא פעילויות גופניות ותרגילים מתאימים לילדים, מבוגרים ובני הגיל השלישי. מערכות החינוך בישראל מכירות בחשיבות של האימונים הגופניים ומשלבות שיעורי חינוך גופני בבתי ספר יסודיים ותיכונים. המבוגרים מרכיבים את תכנית האימון הגופני שלהם מפעילות אישית בבית, ביקורים בחדרי כושר, חוגים ומשחקי ספורט.

המודעות העולה בציבור לחשיבות הכושר הגופני לשמירה על אורח חיים בריא העלתה את הביקוש למכוני כושר וחוגים. בהתאם לכך, חדרי הכושר הפכו עמוסים ורועשים. הפעילות הגופנית הקבוצתית וחדרי הכושר העמוסים לא מתאימים לכל אחד. הלקוחות החלו מבקשים שירות אישי יותר ומעקב צמוד, אך המאמנים בחדרי הכושר העמוסים התקשו לספק מענה מלא. מאמני הכושר הפרטיים זיהו את ההזדמנות ומיהרו להציע אימונים אישיים לכל לקוח.

מהו אימון כושר אישי

האימון האישי הוא למעשה שיעור פרטי בו המאמן מתרגל יחד עם התלמיד, מחזק את הנקודות החלשות, עונה על שאלות, מציע דרכי פעולה חדשות ומעניק מוטיבציה להמשך פעולה. אימוני כושר אישיים אפשר יהיה לבצע בכל שעות היום ובכל מקום, המאמנים מגלים גמישות ומתאימים לכל לקוח תכנית אימונים אישית.

השירות אידאלי בעבור אלו שלא מעוניינים להתאמן בחדר כושר משותף או בקבוצה. מבוגרים וילדים שסובלים מבעיות עודף משקל יוכלו לחטב את הגוף בעזרת האימונים האישיים. המאמן יסייע להם לחזק את הביטחון האישי, יחדיר בהם מוטיבציה ולא ירשה להם לוותר או להתעצל. האימון האישי מתאים גם למתאמנים שמחפשים הדרכה אישית וזקוקים לשותף לאימונים שיעודד את ההתמדה. מאמן אישי הוא פרטנר מצוין לאימונים, ההכשרה המקצועית והניסיון בתחום מאפשרים לו לספק עצות שימושיות ולזרז את תהליך החיטוב של הגוף.

תכניות אימון מיוחדות

בהתאם לבקשת הלקוח מציעים המאמנים גם שירותי אימון כושר אישי לזוגות לקראת חתונה. את אימוני הכושר כדאי להתחיל כחצי שנה לפחות לפני יום האירוע. המאמן האישי מרכיב לכל אחד מבני הזוג תכנית אישית, במהלך האימון יתבצעו תרגילים משותפים ותרגילים אישיים. אימוני כושר מיוחדים ניתן להתאים גם בעבור ילדים בכל גיל. מאמנים מוסמכים לאימון ילדים ידעו כיצד להתאים לכל ילד את הפעילות המתאימה, לעודד את הילד לבצע פעילות גופנית, להילחם בתופעת ההשמנה ולהקנות לו הרגלים בריאים.

אימוני כושר אישיים לבני נוער

גיל ההתבגרות הוא שלב רגיש ומורכב בחיי כל נער ונערה. המודעות למראה החיצוני ומבנה הגוף מתעוררת בגיל ההתבגרות והמתבגרים מראים לפתע עניין בדיאטות, בגדים ופיתוח הגוף. הורים רבים ממהרים לספק לילד מענה ורוכשים בעבורו מנוי במכון הכושר השכונתי. היוזמה מבורכת! חשוב לעודד פעילות גופנית בקרב בני נוער, אך יש לבחור היטב את המכון ולוודא כי המקום מתאים גם לבני נוער. ללא השגחה מתאימה הנערים עלולים לבצע פעולות לא נכונות ולגרום נזק לשרירים. אימוני כוח אינם מתאימים לכל גיל. בני הנוער יוכלו להפיק תועלת מרבית מאימוני כושר אישיים ופעילות במכונים שמציעים חוגים מתאימים לנוער ומעסיקים מדריכים מקצועיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב