דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סימנים שהיא רוצה לצאת איתך לדייט 

מאת    [ 13/09/2012 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 3723 פעמים ]


זהו תרחיש כל כך נפוץ : אתם רוצים לשאול משיהי שמצואת חן בעינכם האם תרצה לצאת לשתות קפה איתך, אבל אתה לא בטוח אם היא בכלל רוצה לצאת לדייט איתך. ישנם גברים חלקם אמיצים מספיק כדי ללכת על זה ופשוט לגשת ולשאול, אני מחזיק אצבעות לכאלו שיש להם אומץ. אחרים צריכים קצת יותר עידוד. למרבה המזל עבור אלה מכם הנמצאים בקבוצה השנייה, יש עזרה, נשים שולחות אותות אילנו כל הזמן, כן אני אשמח לצאת איתך! הנה כמה סימנים נפוצים שהיא מתעניינת ומחכה לך שתשאל אותה האם היא רוצה לצאת לדייט איתך.
 
היא חוזרת ובוחנת אותך עם עיניים.
 
גברים נוהגים פשוט להסתכל על נשים שהם מעוניינים בהן. נשים, לעומת זאת, מסתכלות על עיניך במבט לכמה שניות, ויוצרות קשר עין חטוף. כעבור כמה שניות, הן שוב יצרו קשר עין, אולי הפעם עם חיוך. אם אתה מבחין במבט של אישה שעושה אותו מספר פעמים, במיוחד כשמדובר במבט עם חיוך, יש סיכוי טוב שהיא תהיה פתוחה להזדמנות להכיר אותך טוב יותר.
 
היא מפשפשת למידע על חיי האהבה שלך.
 
אם האישה מעוניינת לשאול על המצב המשפחתי הנוכחי שלך? אם כי נראתה שהיא מנסה להבין עד כמה אתם מיוחדים, או אם זה נראה שהיא סקרנית לדעת איזה סוג של נשים בדרך כלל יצאת ,כנראה שההתעניינות נובעת מזה שהיא רוצה יותר מקשר אפלטוני. זה נכון במיוחד אם אתה מתאר הסוג של נשים מעוניינות אותך כאדם עם תכונות האישיות דומות לשלה ואז פנייה מתבהרות וכנראה היא מעוניינת לצאת לדייט איתך.
 
היא אינה מדברת על עניינים רומנטיים אחרים.
 
דרך אחת לקבוע אם היא רואה אותך רק כידיד היא אם היא מתחילה לבטוח בך, כפי שעושה עם ידיד אפלטוני לחלוטין. בשנייה שהיא מתחילה להתלונן על בחור חם שמתעמר בה, או מספרת לך על התאהבות חדשה שלה, אני מניח שהיא לא רואה אותך באור רומנטי. יש כמובן יוצאים מן הכלל, אבל רוב הזמן, זה הוא סימן לכך שקשר זה יהיה קשר מיועד להריסה. עם זאת, אם מעולם לא שמעת על התאהבותה הנוכחית, או תירוץ או סיפור רכילות שנראית באופן חשוד כמו שהיא מדבר אליך בעקיפין, היא כנראה אוהבת אותך ומצפה ממך לעשות את צעד הראשון.
 
זה מרמז על אירועים עתידיים.
 
לפעמים, נשים תנסינה לרמוז שהן רוצות להיפגש מאוחר יותר לשם דברים שהן אוהבות לעשות. לדוגמה, אם אישה ממשיכה ואומרת שיש סרט, שיוצא בסוף השבוע הזה שהיא תשמח לראות, סביר להניח שהיא לא ממש הקדישה זמן ומאמץ כדי ליידע אותך על תאריכי השחרור של סרטים. אליך לקרוא בין השורות להבין שהיא אומרת שהיא רוצה להציע ששניכם צריכים ללכת, ביחד. בפעם הבאה שהיא מדברת על אירוע קרוב כמה פעמים, במיוחד אם אתה גם מתלונן שאין לך אף אחד ללכת אייתו, שאל אותה! רוב הסיכויים הם שזה מה שהיא מקווה לו בסתר.
 

אם אישה רוצה שגבר יזמין אותה לצאת, רוב הזמן, הן יעשו את זה באופן לא ישיר. הם יודעיו לך על רצונם זה רק בעקיפין. למד לזהות את האותות, וכן, בפעם הבאה, אתה יכול לשאול אותה בבטחה כאשר אתה כבר יודע שהיא יותר משמחה לומר כן, כך אותי לדייט איתך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב