דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוגים לגנים - סוגים ויתרונות 

מאת    [ 12/09/2012 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 1799 פעמים ]

בניהולו של גן ילדים יש לקחת בחשבון את הערך החינוכי הנלווה להפעלות המועברות לילדים. כיום, ניתן לשכור את שירותיהם של מפעילים ומדריכים חיצוניים, המציעים חוגים לגנים במסגרת קבועה (וכן הפעלות לילדים על בסיס חד פעמי) אשר באפשרותם לשדרג את שירותי הגן, ולספק הדרכות מקצועיות ומותאמות לילדים בגיל הרך, במסגרת גן הילדים הפרטי.

עלותם של חוגים לגנים אינה גבוהה בדרך כלל, ומאפשרת הגדלה של קהל הלקוחות באמצעות הצגת הערך המוסף לשירותי הגן בפני ההורים, וכן באמצעות הסיוע בכח האדם להפעלת הילדים והשגחה אחריהם.

ניתן להשיג חוגים לגנים במגוון תחומים, כאשר חשוב לבדוק תחילה כי סוג ההפעלות והתכנים המועברים במסגרת החוג תואמים לגילאי הילדים וליכולותיהם. קיימים חוגים לגנים שהינם ייעודיים לגילאי הגן, וכוללים הקניית ידע ומיומנויות בסיסיות בתחומי עניין שונים, תוך התאמת הפעילויות ומורכבות התכנים ליכולותיהם של ילדי הגן.

קיימים חוגים לגנים המתמקדים בפיתוח חשיבה והקניית ידע בסיסי בתחומים ריאליים שונים, וחוגים לגנים המתמקדים בהקניית מיומנויות וידע בתחומי עניין הומניים, כגון חוגי אומנות ויצירה לילדים, חוגי מוסיקה וכד'.

חוגים ריאליים לגנים מציעים חשיפה ראשונית לתחום מדע מסוים (ביולוגיה, פיסיקה, כימייה וכד'), ומספקים היכרות עם בסיסי הידע בתחום. לימודים ריאליים בשלבי החיים המאוחרים יותר מצריכים שעות למידה רבות, וכוללים עומס מידע נכבד. חוגים ריאליים לגנים מאפשרים לילדים להיחשף לעקרונות מדעיים עוד בגיל הגן, כאשר הלמידה נעשית באופן פעיל ומעניין, בשילוב ניסויים והפעלות מרגשות המציגות את עולם המדע כעולם קסום ומרתק בפני הילדים, לפיתוח עניינם וסקרנותם הטבעית לתחומי המדע. בין חוגי המדע לגנים תוכלו למצוא חוגים המתמקדים בתופעות טבע שונות, כגון תופעת הר הגעש, המשלבים פעילויות להמחשה תוך אספקת כל הציוד הנלווה וההדרכה הנדרשים (בדוגמא זו – בניית הר געש ודימוי ההתפרצות באמצעות סודה לשתייה).

כאמור, קיימים חוגים ריאליים לגנים, וכמוהם ישנם חוגים לגנים המתמקדים בפן ההומני וכוללים חוגי אומנות ויצירה, חוגי מוסיקה, חוגי דרמה לילדים וכד'. חוגים הומניים לגנים מאפשרים פיתוח של מיומנויות וחשיבה יצירתית, והקניית ידע תיאורטי בתחומי אומנות שונים, כאשר החשיפה לאומנות בגיל מוקדם, עם דגש על ההתנסות הפעילה, ידועה כבעלת חשיבות מכרעת לפיתוח היכולות והשליטה בתחום האומנות באשר הוא, בגיל מבוגר יותר. ההתנסות בנגינה על כלים מוסיקליים, שימוש בצבעים, מכחולים ומברשות ציור, פיסול בחומר וכל תחום אומנות אחר, מאפשרת טבילה ראשונית אשר עשויה להתפתח למיומנות נשלטת בעזרת אימונים והתמדה.

בשכירת שירותיהם של מפעילים או מדריכים המציעים חוגים לגנים, בחרו בחברה המציעה תכניות מסודרות ומפורטות, המותאמות לשנת הלימודים, וכוללות פירוט ברור ומתוארך של מערכי השיעורים לכל אורך החוג. זאת כדי שתוכלו לקבל מראש את כל המידע אודות תכני החוג, וכדי שתוכלו ליהנות מניהול מסודר, מתוזמן ונוח, שיקל עליכם את העבודה המשותפת.

ענת קלינסקי - תוכן שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב