דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציוד לגני ילדים - המדריך לבעלי גנים 

מאת    [ 12/09/2012 ]

מילים במאמר: 602   [ נצפה 2199 פעמים ]

במציאות החיים של היום, בהם שני ההורים חייבים לצאת לעבודה על מנת להתפרנס בכבוד, הופכים גני הילדים למקום נדרש למדי. למעשה כיום הביקוש לרישום הילדים בגנים הוא גבוה מאי פעם והתחרות בין הגנים בשיאה. בעלי גנים שלא ישקיעו בקניית ציוד לגני ילדים איכותי ומגוון ימצאו את עצמם מהר מאוד מחוץ לחגיגה. על מנת לתת להורים את מלוא התמורה לכספם ולזכות בילדים שייהנו בכל רגע במהלך שהותם בגן, יש לחדש ולהפתיע כל הזמן ולבחור את הציוד בצורה נכונה.

איזה קונספט של ציוד לגני ילדים אתם מעדיפים?

ראשית כל עליכם להחליט כיצד אתם מעוניינים למתג את הגן שלכם. ישנם גנים אשר יבחרו לפעול תחת הקונספט של ג'ימבורי קטן המלא בפעלולים ומתקני שעשועים שימשכו את עינם וליבם של הקטנטנים מיד, וישנם כאלה אשר יעדיפו לבחור בציוד שמרני יותר אך עדיין, כזה שמפעיל את החשיבה ויוצר אינספור גירויים לילדים הקטנים. למה משנה באיזה קונספקט תבחרו, עליכם להבין כי ציוד לגני ילדים הוא השקעה לכל דבר, ובדרך כלל על פיו יקבע הרושם הראשוני של ההורים והזאטוטים מהגן.

ציוד לגני ילדים – הכל מתחיל באיכות

בבואכם לבחור ציוד לגני ילדים עליכם להתקשר עם ספק אשר מודע לחשיבות הרבה של איכות הציוד. דבר שיתבטא במישורים הבאים:


    • בטיחות – לא משנה איזה ביטוח מקצועי רכשתם וכמה אתם זהירים, ציוד לגני ילדים אשר אינו בעל תו תקן ואינו מיוצר ע"י החברות הגדולות עלול להביא לפציעות ופגיעות בילדים וזה הדבר האחרון לו אתם זקוקים.
    • בלאי – כולנו יודעים עד כמה שובבים ילדנו וכיצד הם מסוגלים לשחק מהבוקר עד הערב, אך מי מעוניין לרכוש ציוד חדש כל מספר חודשים? רק ציוד לגני ילדים איכותי תוצרת החברות המובילות יחזיק שנים רבות עם בלאי מינימאלי.
    • יש עם מי לדבר – גם במקרה וכבר קרתה תקלה לא צפויה, רצוי מאוד שהחברה המשווקת תוכל לתקנה מהיום למחר. זיכרו כי נדנדה לא תקינה או מגלשה שבורה הם מראה לא נעים בעין, וזה עוד לפני שהזכרנו את הצד הבטיחותי של העניין.

חשיבות המגוון

ציוד לגני ילדים שהינו מגוון ומותאם למספר רב של ילדים, ע"פ המין והגיל הוא ציוד שישמש אתכם שנים רבות ובהנאה רבה. כפי שאתם בוודאי יודעים, כל ילד בגן הילדים הינו אישיות בפני עצמה והוא מתפתח בקצב הייחודי לו. ישנם ילדים אשר יעדיפו משחקי נדנדה וג'ימבורי, מתקני חצר כגון ארמונות ומגלשות או בימבות וישנם כאלה אשר יעדיפו לעיין בספרים, להדביק מדבקות ולשחק במשחקי היגיון. לא משנה מיהו הילד, עליכם בתור מפעילי גן לספק את הדרישות של כולם. אמנם, לאו דווקא באותו הזמן אך חשוב שכל האלמנטים הללו יהיו נוכחים בגן. ציוד לגני ילדים מגוון יכול לכלול גם אמצעים לפעילות יוצרת כגון צבי גועש ע"ב מים, דבקים, מדבקות, מקלות, פלסטלינות לא רעילות, דיסקים של שירים והופעות, מוצרי המחשה (של חגי ישראל למשל) ובובות לרוב. רק כך כל יום עבור הילדים בגן יהפוך באמת להרפתקה חדשה של צבעים, צורות והפקות שונות.

ומה עם הערך המוסף?

הגן שלכם הוא בין הטובים שיש. יש בו ציוד לגני ילדים מגוון ואיכותי, שעות פתיחה ארוכות, גננות מקצועיות ואוזן קשבת לכל הורה או ילד הזקוק לכך. מה חסר? הפינוק והערך המוסף! גן מצטיין שיבלוט על פני כל השאר הוא זה שייתן מעט יותר להורים ולילדי הגן. לשם כך, כדאי בהחלט לשקול רכישה של ציוד שישמש כאטרקציה בימים מיוחדים כמו מסיבות ימי הולדת, ימי כיף, חגים או סתם לפעמים כי פשוט מתחשק לכם לפנק. מדובר בכל אותו ציוד שהילדים אוהבים יותר מכל וההורים נאלצים לשלם כסף רב בפארקים השונים על מנת ליהנות ממנו. למשל, מתקנים מתנפחים, פופים, סולמות, מתקני ג'ימבורי גדולים, מטבחים מיניאטורים, מקפצות וטרמפולינות, משחקי מחשב ועוד.

המגוון והאיכות חשובים ביותר כאשר אתם בוחרים ציוד לגני ילדים. ככל שהזמן עובר כך אנו יותר ויותר רואים מגמה ברורה של העדפת הרישום של הילדים לגני הילדים ויציאה של ההורים לעבודה. אל תישארו מאחור ונצלו את תנופת הביקוש הזאת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב