דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם חשבת פעם איך החיים שלך היו אם היה לך מישהו מיוחד לחלוק איתו אותם? 

מאת    [ 12/09/2012 ]

מילים במאמר: 594   [ נצפה 1964 פעמים ]


         3 דברים שיעזרו לך למשוך לחייך את בן הזוג המתאים ביותר בשבילך! 


 


    • בהירות -  למה מערכות היחסים שלנו מתחילות כל כך מבטיחות אבל בסופו של דבר הן מסתבכות או מתנתקות? אנחנו חושבות שאנחנו יודעות איזה אדם אנחנו רוצות לאהוב, אבל האמת היא שרובנו לא עוצרות לרגע, חושבות ועונות על כך.

     

    דמייני לעצמך שאת מגיעה לחנות בגדים על מנת לחפש בגד לחתונה של חברה, אם תגידי למוכרת אני מחפשת בגד, יהיה לה קשה לעזור לך, אבל אם תגידי לה שאת מחפשת שמלת ערב לחתונה של חברה בסגנון וינטאג' בצבעים שמחים, תוך 5 דק' תקבלי את מבוקשך.   אז הדבר הראשון שאת צריכה לדעת הוא מי הוא הבחור בשבילך. מהם 4-5 תכונות אופי שצריכות להיות לבחור שייסב לך אושר?

     

    רובנו יודעות מה אנחנו לא רוצות, תשתמשו באינפורמציה הזו על מנת לזהות מה אתן כן רוצות כדי להצליח למשוך לחייכן את הבחור הנכון. חשוב מכך, כדאי שתדעו לענות איך הוא גורם לך להרגיש כשאת איתו?

     

    ככל שתהיה פחות ברורה, בהירה וממוקדת את תמשיכי לקבל לחייך עוד מאותו הדבר. כשהגעתי להחלטה שאני רוצה למשוך לחיי את הגבר הנכון, התחלתי לשאול את עצמי את השאלות האלו ולענות על כך. רציתי להרגיש ביטחון, יציבות (מה שלא היה לי במערכות יחסים קודמות), אהבה, גאווה, התרגשות, נעימות, רוגע, שלווה. השאלות הללו נראות בהתחלה אולי מעצבנות וברורות מאליו, אבל הן לא! לכן, אם את רוצה שינוי, תקדישי זמן לשאלות אלו.

     

    2. שחרור העבר – הרבה פעמים אנחנו אוחזות בעבר ולא מרפות: משתוקקות לאקס שלא יחזור, מטרידות את עצמינו בשאלה למה זה לא הצליח איתו, אנחנו שומרות תמונות וחפצים סביבנו שמזכירים אותו.

     

    דברים מהסוג הזה חוסמים אותנו מלהכיר את האחד. כל מה שקיים בחייכן מצוי בהתאמה לתדר האנרגיה שלכן! אנרגיה מהעבר שאנחנו מחזיקות בהקשר זה, מרחיקה אותנו מלמצוא את האחד.

     

    עלינו לנקות את האנרגיה הזו. בדיוק כמו שאנחנו מנקות את הבית ואת ארון הבגדים שלנו, כאשר אנחנו מפנות מקום – אנחנו נותנות לדברים חדשים ולאנרגיה חדשה להיכנס. תפני מקום, תנקי את המחשבות, הלב, הכעסים. כעת, תסתכלי מסביבך – האם יש לך חפצים/תמונות/מזכרות או כל דבר אחר שמזכיר לך את האקס/הקשר האחרון? זה הזמן להיפטר מזה.  

     

    3. חוק המשיכה - רובכן כבר משכתן לחייכן דברים נפלאים כמו- קריירה מדהימה, בית חדש, אוטו חדש, הזדמנויות חדשות ונפלאות וכד'. כשזה מגיע לאהבה, אנשים פחות יודעים איך להשתמש בטכניקה של חוק המשיכה. אנחנו מושכות לחיינו את הדברים שאנחנו חושבות עליהם ומרגישות. אם אנחנו עצובות אנחנו מושכות לחיינו עוד ועוד דברים עצובים, אנחנו מושכות לחיינו עוד ממה שאנחנו לא רוצות. אנחנו צריכות ללמוד להחליף את הרגשות השליליים ברגשות חיוביים ונעימים. כלומר במקום להרגיש עצובה, להרגיש טוב עם עצמי, להרגיש שאני בשליטה על הדברים שקורים בחיי, להרגיש שכל מה שקורה קורה לטובתי וכד'.

     

    זה נכון שתחילה תשמעי את הקול הפנימי אומר לך: "מה זה השטויות האלה", אבל - לשם כך נדרש זמן, תשומת לב, להתאמן, להתאמן ולהתאמן.  אם את מאמינה שבנות אחרות יכולות למצוא אהבה אבל לא את,  זה לא עניין של מזל רע או חוסר מזל, זה פשוט האמונות שלך לגבי עצמך! אנחנו מושכות לחיינו את מה שאנחנו מאמינות שהוא נכון לדעתנו. חשוב להבין שאנחנו יוצרות את זה.  לכן, קודם כל עלינו לשנות את האמונות שלנו על עצמינו.

     

    אנחנו כאן כדי לחיות חיים מאושרים ומספקים! איך עושים את זה?

     

    מקבלים החלטה, שאנחנו מתחילות למשוך לחיינו את כל התשוקות שלנו ואז לעשות את כל מה שנדרש כדי לחשוב ולהרגיש טוב. לשאול את עצמי האם המחשבה הזו גורמת לי להרגיש טוב? אם התשובה היא לא, אז עליי לסלק את אותה המחשבה.

 

גם אם תתחברי למפתח אחד ותתמקדי בו, זה יקרב אותך לבן הזוג המתאים עבורך.

 

אם טרם קבלת את המדריך "איך למצוא את האחד שלך" בלחיצה על הלינק תקבלי גישה מיידית להורדה!

 

 

 

 

 

 

אורלי אוזר - מאמנת אישית לבחירות נכונות בחיים. אורלי חברה בלשכת המאמנים בישראל. בעבר, מנהלת משאבי אנוש. בעלת תואר ראשון במדעי התנהגות התמחות במשאבי אנוש ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני.    מוזמנים לקבל במתנה: את המדריך "איך למצוא את האחד שלך" , בלחיצה על הלינק http://orlyozer.mypages.co.il/pages/8119 


 ציטוט מעורר השראה, שיגיע אליכם כל 3 ימים למייל, בלחיצה על הלינק הזה http://orlyozer.mypages.co.il/pages/6168 לפרטים נוספים מוזמנים לפנות ישירות דרך מייל ozer.orly@gmail.com או טלפון 0522-445087




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב