דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירוח דרוזי, הטרנד החדש 

מאת    [ 11/09/2012 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 3422 פעמים ]

כמו פטריות אחרי הגשם צצו אלפי יחידות דיור מפנקות ומאובזרות שמתאימות לכולם, בהתאם למסגרות התקציב וההעדפות האישיות שלהם. למרות שבאופן עקרוני תוכננו כל אותם צימרים לספק אפשרויות לינה באזורי ספר שבעבר ניתן היה ללון בהם רק באוהלים, הפכו אלפי הצימרים לחוויות אותנטיות פחות ופחות וכיום חלק גדול מהם לא מזכיר בשום צורה חוויה אמיתית של טבע ומסורת. אירוח דרוזי לעומת זאת, בדיוק מהסיבה הזו הופך ותופס תאוצה בשנים האחרונות כפתרון המוצלח ביותר לחופשה שמשלבת טבע, שלוה, מסורת ואירוח אמיתי מכל הלב.

אירוח בגליל

הגליל הוא ללא ספק חבל הארץ ביפה ביותר במדינה. וכשמדברים על אירוח בגליל באווירה אחרת, שלווה, נעימה ואותנטית מדברים על אירוח דרוזי. הדרוזים הם בני דת ייחודית שנפרדה מהאיסלאם לפני קרוב לאלף שנים. יש להם שפה מיוחדת משלהם, מנהגים וחוקים ייחודיים ועל המאכלים הדרוזים באמת אין צורך לפרט. מי שעוד לא טעם, שימהר להזמין מקום באחד מאותם מקומות בהם מתקיים אירוח דרוזי אמיתי, עלי הגפן והכרוב הממולאים באורז, הסלטים המיוחדים שעבורם נקטפו העלם ישירות מהשדה לצלחת שלכם ועוד ועוד מאכלים מיוחדים כולם מחכים רק לכם. ומי שכבר חווה אירוח בגליל אצל משפחה דרוזית, כבר יודע ולרוב חוזר שוב ושוב.

הדרוזים – חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל

רבים לא יודעים זאת, אך חשוב מאוד להפנים את העובדה כי הקהילה הדרוזית מתגאה בכך שמיטב בניה משרתים בצה"ל בכל היחידות האיכותיות ביותר ומספר הנגדים והקצינים מבני העדה הוא מהגבוהים ביותר בארץ יחסית לכמות הנפשות בעדה הדרוזית. הדרוזים הם חלק חשוב מאוד מהמרקם התרבותי והאזרחי בישראל והקשר והמחויבות שלהם לארץ ולמדינה חזקים ביותר. אירוח בגליל באחד הכפרים הדרוזיים שבשטחו הוא הזדמנות מצוינת להתוודע לקהילה החמה והצנועה הזו.

אירוח דרוזי ברחבי הגליל

ברחבי הגליל ישנם לא מעט כפרים דרוזים וחווית אירוח בגליל כמו שצריך תוכלו לקיים למשל בעוספיא או בדלית אל כרמל שעל הר הכרמל הירוק תמיד, בבית ג'ן, סאג'ור, ירכא, סמיע ועוד ועוד כפרים שתמיד ממוקמים באזורים עם הנוף הקסום ביותר, בלב צמחייה ירוקה ואוויר צלול. בכפרים רבים ישנן פינות חי, נביעות טבעיות והופעות אותנטיות שנוגעות למורשת ולמסורת הדרוזית. אם כך במידה ואתם מעוניינים לקיים את החופשה הבאה שלכם בצפון הארץ, אירוח דרוזי היא האפשרות המוצלחת ביותר עבורכם.

הגיע הזמן להתניע את הרכבים ולהצפין לגליל

אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לקחת חופש אמיתי ולחוות חופשה מפנקת ומרגיעה, כזו שתטעין לכם את המצברים ותרגיע את הנפש, היכנסו לרכב, לחצו על הגז ופנו צפונה, הגליל קרא בשמכם.

בלוגר וחיית אינטרנט. כותב מאמרים אודות טייולים בארץ, תרבות פנאי, אתרים בישראל ...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב