דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד משתמשים בכוח המשיכה 

מאת    [ 06/09/2012 ]

מילים במאמר: 611   [ נצפה 1855 פעמים ]

אתם היוצרים ויש דרך קלה ליצור תוך כדי שימוש בכוח המשיכה.

כולנו גדלנו עם סיפורים שחילקו עימנו את "תהליך היצירה, סיפורים שהועברו מדור לדור והפכו לאגדה בחיינו. אחד מהם הוא "אלדין ומנורת הקסמים". אלדין מוצא את המנורה, מנקה אותה מאבק וקופץ מתוכו השד. השד אומר דבר אחד "משאלתך היא לי לפקודה". בהמשך הסיפור אומר שיש שלוש משאלות, אבל אם מתחקים על עיקבותיו של הסיפור מגלים שאין גבול למספר המשאלות.

חשבו על כך!

עכשיו ניקח את הדימוי וניישם אותו על חייכם. זוכרים כי אלדין תמיד מבקש מה שהוא רוצה – הייקום בכללותו הוא השד. ניתן לתת כל מיני שמות ליקום כגון כוח המשיכה, תת המודע, התודעה, האני הגבוה, ועוד, ניתן להדביק שמות ותוויות כרצונכם, אתם תבחרו את המתאים לכם ביותר. אבל זכרו שקיים משהו גדול ממכם, השד תמיד אומר דבר אחד "משאלתך היא לי לפקודה".

סיפור נפלא זה מדגים איך אתם ייצרתם את חייכם ואת כל מחשבותיכם. השד פשוט נענה ללא עוררין לכל פקודה שלכם. השד הוא כוח המשיכה, כוח המשיכה תמיד נוכח וקשוב לכל מה שאתם חושבים, אומרים ועושים. השד מניח שכל דבר שאתם חושבים עליו, אתם רוצים!, שכל דבר שאתם מדברים עליו, אתם רוצים!, שכל דבר שאתם פועלים בעניין, אתם רוצים!

אתם אדוני הייקום והשד קיים על מנת לשרת אתכם, השד לעולם אינו מערער על פקודותיכם. אתם חושבים על משהו, השד, היקום מיד מתחיל את עבודתו באמצעות אנשים, נסיבות וארועים כדי להגשים את משאלתכם.

ישנו תהליך יצירה – שמדריך בצורה פשוטה את שלושת השלבים על מנת לייצר את מה שאתם מבקשים

סעיף א' – בקשו – השלב הראשון הוא לבקש. תנו פקודה ליקום. הודיעו ליקום מה אתם רוצים. היקום מגיב למחשבותיכם. מה אתם רוצים? שבו וכתבו על פיסת נייר בלשון הווה. אפשר לראות את הבקשה כמו קטלוג, הייקום הוא קטלוג בידייכם, אתם מדפדפים בקטלוג ואומרים "רוצים את זה ואת זה". איננו צריכים להזמין מהקטלוג שוב ושוב את אותו המוצר, משום שאתם יודעים כאשר הזמנתם, המוצר יגיע. כך גם תהליך היצירה אתם צריכים לבקש מהיקום את בקשתכם.

סעיף ב' – האמינו – ברגע שאתם מאמינים במה שהזמנתם מהיקום, ומאמינים שהיקום עובד עבורכם, הוא ימצא עבורכם את כל הדרכים להתגשמות בקשתכם. על מנת להבין טוב יותר נסביר זאת כך:

כשאתם מזמינים חופשה בחו"ל, מזמינים אוטו חדש, או קיבלתם יירושה, אתם למעשה יודעים שאת מה שהזמנתם כבר שייך לכם, אינכם צריכים להזמין שוב ושוב את אותו המוצר. כלומר לפני שהאוטו החדש נמצא בידכם, אתם יודעים שהוא כבר שלכם. חשבו למשל על ירושה, אתם יודעים שירשתם סכום מסויים, עדיין לא בידכם אבל אתם יודעים שזה שלכם.

סעיף ג' – קבלו – בקשו פעם אחת, האמינו שקיבלתם, וכל מה שאתם צריכים לעשות כדי לקבל הוא להרגיש טוב! ברגע שאתם מרגישים טוב, בידיעה שתקבלו את את מה שביקשתם, אתם נמצאים בתדר של קבלה, בתדר שכל הדברים הטובים יגיעו אליכם ותקבלו את כל מבוקשתכם.

הדרך המהירה למקם את התדר היא לאמר: "אני מקבל עכשיו, אני מקבל את כל הטוב בחיי עכשיו. אני מקבל..............עכשיו". מה שכתבתם הרגישו זאת כאילו שכבר קיבלתם.

רצינו לעבור לבית חדש גדול ומרווח. יום אחד ברוכבי על האופניים, ראיתי בית גדול עם בריכה בצד הכביש, צילמתי את הבית, התמונה שצילמתי שמרתי במחשב שלי כך שבכל פעם שהדלקתי את המחשב התמונה של הבית הגדול עם הבריכה הופיעה מיד על המסך.

מזה כשנה וחצי אנחנו גרים בבית גדול עם בריכה!

אם אבחן את שלושת הסעיפים:

ביקשתי – בית חדש עם בריכה

האמנתי – האמנתי שאשיג בית עם בריכה, צלמתי והתמונה היתה קבועה אצלי במחשב, דמיינתי שאנחנו כבר בבית החדש עם בריכה

קיבלתי – גרים בבית חדש עם בריכה – בית חלומותינו.

המאמר פורסם בבלוג שלי "נגד כל הסיכויים" הלינק:  http://against-all-odds.co/?p=308

במידה ויש לך הערות, תגובות אשמח לקבל באימייל: morise55@gmail.com

קריאה מהנה,

משה בוטרקליי

שמי משה בוטרקליי בן 57, נשוי לאשה שומעת ואב לשלושה ילדים שומעים. אני לקוי בשמיעה על סף חרשות מגיל שלוש. הנני מרכיב מכשירי שמיעה בשני האוזניים שעוזרים לי לשמוע ולתקשר עם הסביבה. עברתי כיברת דרך ארוכה מאז שנחשפתי לכוחו של תת המודע. אישתי קנתה לי ליום הולדתי ה-26 מתנה ספר כוחו של תת המודע, אשר שינה את חיי והעיר לי את עיניי, ונחשפתי לראשונה לעבר העבר שלי ונזכרתי בהרבה ארועים חיוביים שאבא שלי עזר לי על מנת להתמודד עם הנכות שלי. עד לאותו גיל (26) לא הייתי מודע כלל וכלל עד כמה אבי  הטמיא בי את השפעותיו החיוביות, והטמיא בי גם כן את המשפט שלו שאני משתמש בו עד היום "אתה יכול, אתה מסוגל!" מאז החשיפה למדתי רבות על עצמי מדוע אני כל הזמן שואף להצלחה, שואף להתגבר על האתגרים ולא פוחד ממכשולים בדרך. http://against-all-odds.co      




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב