דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עצות חשובות שרק יועץ עסקי יכול לתת 

מאת    [ 03/09/2012 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 4733 פעמים ]

אנחנו מניחים שאם אתם קוראים את המאמר הזה עכשיו סימן שיש לכם עסק שקצת מדשדש, במקרה הטוב. במקרה הגרוע, העסק ממש בבעיה ואתם, ובכל מקרה, אתם מחפשים דרך להפוך את העסק למשגשג ויציב. אם אתם חושבים שאתם יכולים לעשות את זה בלי יועץ עסקי מנוסה, יש לכם טעות.

יכול להיות שהסיבה לכך שאתם חושבים שאתם לא צריכים יועץ עסקי היא אותה סיבה שהביאה את העסק שלכם למצב שבו הוא נמצע כעת. למעשה, אתם מנסים לעשות הכל לבד, בלי שום עזרה חיצונית. ומדוע לא? הרי כל יעוץ עסקי שמקבלים מגורם חיצוני עולה לכם כסף.

אבל בעסקים צריך להשקיע כסף כדי להרוויח כסף, ואם משקיעים אותו לטובת יועץ עסקי מנוסה, ההשקעה תחזיר ואף תכפיל את עצמה והעסק שלכם יתחיל לעבוד בצורה הרבה יותר טובה.

יעוץ עסקי שניתן לכם, בעלי העסקים, על ידי גורם חיצוני הוא מצוין מכמה סיבות, כאשר החשובה מכולן היא העצות שהיועץ יכול לתת לכם ושאתם לא הייתם מעלים על דעתכם כיוון שאתם בתוך התמונה ומתקשים להסתכל עליה מבחוץ.

אם כן, העובדה שאין מעורבות רגשית או אחרת הופכת יעוץ עסקי לכלי מצוין לשיפור המצב של העסק, והנה כמה מהעצות הכי טובות שתוכלו לקבל כאשר יועץ עסקי בוחן את העסק שלכם:

1. כחלק מחבילת היעוץ העסקי אתם מקבלים יעוץ שיווקי מקיף, שכן מחלקת השיווק היא גם צד שיש לבחון אותו, הרי יש לו השפעה על כמות הפניות שיש מצד קהל הצרכנים.

במהלך יעוץ שיווקי יבחנן היועץ את הדרכים שבהם אתם משווקים ומפרסמים את העסקים שלכם וכמובן יבדוק כמה אתם משלמים על כל זה. אחת העצות בתחום השיווק הטובות ביותר היא למצוא את הדרך האפקטיבית ביותר. בין השאר, להתמקד באינטרנט.

כשתקבלו יעוץ שיווקי נכון, תבינו שכל מה שעשיתם רק הזיק לעסק שלכם, כמו לשלם סכומים רבים על דרכי שיווק לא יעילות, ואתם תתחילו לחשוב פחות ב'איפה אני יכול להשקיע הכי פחות כסף'  ויותר ב'מאיפה אני יכול להביא יותר פניות מהקהל?'.

2. אומנם זה כואב, אבל יכול להיות שתצטרכו לוותר על כמה עובדים, או, במקום להביא עובדים נוספים, להוסיף לעובדים שכבר יש לכם מטלות נוספות, שאולי לא בהגדרת התפקיד שלהם. אבל אם עושים זאת, חשוב שאלה תהיינה מטלות שאינן "מבזות", כלומר אל תתנו לאחראי צוות לעשות סידורים כמו קניות למשרד או שליחויות, אחרת כוח העבודה שלכם יהיה ממורמר ולא יתן תפוקה רצויה.

3. ואם כבר הזכרנו התמרמרות מצד העובדים, תוכלו לקבל כלים שיהפכו אתכם לבוסים שלא רק מאתגרים את העובדים שלהם אלא גם נותנים להם השראה להיות עובדים חרוצים וטובים יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב