דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה טיפים לקראת ניתוח פלסטי 

מאת    [ 03/09/2012 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 1599 פעמים ]

תחום הטיפולים האסתטיים הינו מגוון מאוד, ישנם טיפולים הכוללים הזרקות, ניתוחים, לייזר, השתלות ועוד. שיטות הטיפול מותאמות על פי מצב בריאות הלקוחות, אופי הטיפול ומידת השינוי האסתטי. רוצים גם להיות יפים? כל הטיפים במאמר הבא.

 

לפני כל טיפול אסתטי חשוב לקבל ייעוץ מקיף בתחום.  למצוא את המרפאות המובילות בתחום, מטפלים מומחים ומקצועיים, עם ניסיון והכשרה מוכחים. חשוב לוודא כי הציוד בו הינו עומד בתקנים ההכרחיים, חדיש, ובמידת האפשר – שיגרום מינימום כאב.


איך מתחילים? מה צריך לדעת על ניתוחים פלסטיים ואילו דברים חשוב לברר שרוצים לעבור להיכנס אל חדר הניתוחים? המלצות על ניתוח חזה וטיפים נוספים במאמר שלפניכם.

לעיתים אנו נתקלים בהמון הבטחות כתובות ללא בסיס מאחוריהן. חשוב לפתח מחשבה ביקורתית, בירור מקיף ועמידה בתקציב שהגדרתם לעצמכם. חשוב שתתאימו את הטיפול אליכם ולא להיפך. ולפני כל טיפול יש לקבל הצעה מסודרת וחתומה עם כל הפרטים וההבטחות.

 

טיפול אסתטי יכול להיות בעל השפעה נמוכה, בינונית וגבוהה.

השוני בדרגות יכול לנבוע משלל סיבות. אך על מנת להגיע למקסימום יכולת הטיפול האסתטי, יש צורך לעשות "שיעורי בית" כמו שצריך, לבדוק ולהתייעץ מול רופא מטפל, יועצת בריאות במרפאה האסתטית, עם הצוות או הרופא האמור לעשות את הטיפול ועוד.

 

בנוסף ערכו סקר שוק לקבלת הצעות מחיר. עשיתם השוואה? כעת תוכלו לגשת למרפאה המעניקה את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. חשוב לזכור: המחיר לא חייב להיות המדד לבחירת מכון הטיפול.


המחירים משתנים לפי סוג הטיפול האסתטי, מי מבצע את הטיפול – מטפל, רופא מומחה.

היכן מתבצע הטיפול, האם יש צורך באשפוז לאחר מכן ועוד.

ניתן לבצע מספר טיפולים אסתטיים במקביל באותה מרפאה. לדוגמה : הזרקות בוטוקס למילוי שפתיים, הסרת שיער shr, והעלמת קמטי הבעה. בשילוב שכזה ניתן לבקש "עסקת חבילה" והוזלה במחיר.


אם אתם זקוקים להמלצות נוספות תוכלו לקבל המלצות מחברים, משפחה, מכרים, חיפוש קצר באינטרנט יפרוש בפניכם שלל מרפאות, בכל רחבי הארץ, למגוון סוגי טיפולים אסתטיים.

 

הקריטריון החשוב ביותר – שמרו על בריאותכם. אולי זה נשמע נדוש, וקצת חוזר על עצמו – טיפול אסתטי בידיים לא מיומנות, אבחון לא מקצועי, חוסר אחריות מצידכם לברר את כל המידע ההכרחי – יכול להוביל לתוצאה הפוכה ממה שרציתם, ללוות אתכם עם עוגמת נפש, מפגע אסתטי הנראה לעין, ובזבוז כספים על תיקון הטעות.

 

טיפולים אסתטיים מהווים פיתרון לנראות הגוף, רוממות הנפש וחיוך חדש למציאות חדשה. עשו את הבחירה הנכונה בסבלנות ותוכלו ליהנות מיתרונות הרפואה המודרנית, בהצלחה.

מידע והמלצות על העלמת ורידים ברגליים ועוד טיפולים תוכלו למצוא באתר שלנו http://www.iaer.org.il/articlesbycategory-articles-heb-1.html




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב