דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחרי החתונה שלי 

מאת    [ 03/09/2012 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 1352 פעמים ]

מספר חודשים סבבתם סביב יום החתונה, מהבוקר עד הערב חשבתם איך להפוך את יום החתונה שלכם ליום הכי מיוחד שהיה לכם ביחד, בכל דקה חשבתם "אנחנו מתחתנים", "אני מתחתן", היו הרבה התלבטויות, איפה להתחתן אולי אולם ארועים גדול במרכז הארץ? או דווקא גן אירועים קטן ואינטימי? קייטרינג? שמלה? חליפה? בלונים? הזמנות? צלם? וכו' וכו' וכו'  בקיצור הרבה מחשבות, הרבה לחץ, הרבה קיטור והרבה "רעש" סביב יום אחד שעובר כל – כך מהר, ואז בום טראח .... זה קורה – השגרה.

אז קצת לפני שתכנסו לשגרה, לפני החזרה לעבודה היומיומית והרבה לפני שתתרגלו לסטטוס החדש ותתחילו להגיד אני נשוי/נשואה, לפני שתבינו שבכלל התחתנתם, לפני שתקבלו את וידיאו החתונה ותראו איך האולם נראה באותו יום כדי לתכנן מה עושים אחרי החתונה....כדי שהנחיתה תהיה רכה ונעימה... החזרה לשגרה  -  רעיונות לפניכם...

אופציה ראשונה שמתאימה כמובן למי שיש לו תקציב כלשהו, ירח דבש ממש בצמוד ליום החתונה יכול  להחזיר לשגרה לאט ובטוח... כבר ביום החתונה  תחושו שיש דבר נוסף וקרוב מאוד לחכות ולצפות לו. ירח דבש ביחד כזוג נשוי. ירח הדבש יכול להיות טיול ארוך ליעד רחוק (כמו תאילנד לדוגמא), נפשון בחו"ל (כמו יון) או אפילון נפשון בארץ (אילת /ים המלח)– כל מה שמצריך כלי תחבורה ומאפשר לך לישון כמה לילות במקום שאינו ביתך. ירח דבש מאפשר לזוג לחגוג את הנישואים, לקבל ולהבין את הסטטוס החדש, להנות עם המילים "בעלי" ואישתי" ולחזור לשגרה בהבנה שהחגיגה נגמרה ועכשיו מתחילים החיים האמיתיים.

אתם מאוד רוצים מלון והתקציב בעייתי, גם לישון את ליל החתונה עצמו יכול לעזור באפקט חזרה לשגרה. בתום החתונה לא תשובו לביתכם אלא למלון מפנק עם ארוחת בוקר עשירה... תוכלו לקום בנחת ולדבר על "איזה כיף היה בחתונה" לדבר על "היום המיוחד" "על האולם או גן האירועים" ולשתף בזכרונות אחד את השני... תוכלו אפילו לעשות יום פינוק שכרוך בעיסוי זוגי ושימוש במתקני המלון...

גם לזה אין תקציב, אז אפשרי לבקש מההורים או חברות טובות שיעשו לכם הפתעה בבית, שיקשטו ויפנקו את הבית – כדי שתחושו חגיגי ושונה...

קיום שבת חתן יכול להוות אירוע נוסף שמתלווה ליום החתונה ומשמש אירוע שבני הזוג מצפים לו. לא כל הזוגות עורכים שבת חתן ובעדות אשכנז זה בדרך כלל נעשה בשבת שלפני יום החתונה, אך קיום שבת חתן כוללת עלייה לתורה של החתן (ובדרך כלל מקורבים לו) וסעודה בבית הורי החתן או בבית הכנסת... תוכלו לעזור להורים בארגון שבת החתן, להזמין חברים קרובים ומשפחה ולהפוך את שבת החתן לאירוע קטן נוסף ומרגש כמו חתונה קטנה ואינטימית.

אתם לא רוצים לטוס כל כך מהר, לא מתכננים בקרוב ירח דבש אפשרות נוספת זה לתכנן מראש מספר ימי כייף ביחד וכמובן לקחת מהעבודה חופש לפני: ארוחת בוקר מפנקת, יום ספא, סרט, הצגה ואפילו סתם יום יומיים ביחד בבית גם יכולים לתת נחיתה רקה ונעימה.

אז לכל המתחתנים, שיהיה במזל ונחיתה קלה. 

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב