דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לשמור על כלבך במזג אוויר חם 

מאת    [ 30/08/2012 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2676 פעמים ]

חום הקיץ יכול להביא מערך חדש לגמרי של סיכונים לכלב שלך. תנאים הקשורים לחום הם לגמרי אמיתיים ונפוצים בכלבים. פציעות, מחלות ומקרי מוות שנגרמו על ידי החום העז הן כמעט תמיד ניתנות למניעה. להלן כמה טיפים שכדאי לדעת על מנת שהכלב שלך יהיה בטוח וקריר בימי הקיץ חמים.

לצאת לטיול עם כלבכם בשעות הלילה או בשעתי הבוקר מוקדם עדין לא כלכך חם מאוד וחיות המחמד שלך לא תסבול מחלות הקשורות לחום. הכלב שלך הוא מתייבש במהירות בחום והמדרכה  החמה יכולה לתת "מכה" חמה על כפותיו. אם אין לך ברירה אלא לקחת את הכלב שלך בחום, לא להישאר בחוץ שעות ארוכות ולשתות מים תכופות . הישאר בצל ככל האפשר, ולשים לב לכלב שלך האם הוא סובל מהחום?

לשמור על טיפוח נכון של הכלב. לחיות המחמד שלך יהיה הרבה יותר נוח ופחות חשופים למחלות הקשורות לחום אם יש להם תספורת חדשה נחמדה. אם יש לך כלב עם שיער ארוך, שיער ארוך, יכול לתת להרגיש קצת כמו ללבוש מעיל באמצע הקיץ. מצד השני, היזהר שלא לחתוך את השיער של הכלב קצר מאוד אז הכלב שלך יכול להיות שזוף.להיות על המשמר מפני חרקים, במיוחד אלה שנותנים ביס ועוקצים. כלבים רבים מנסים לרדוף אחרי דבורים וצרעות דבר שמסתיים לרוב בעקיצה. שמור ערכת חירום עזרה ראשונה ביד ולפקח על הכלב ככל האפשר במיוחד בחוץ.

פרעושים וקרציות נמצאים בעיקר בחודשי הקיץ, ולכן זה חיוני, כדי להתעדכן בחומרים שאמורים לקטול ומניעה מצב של פרעושים וקרציות. לא אל תשאירו את הכלב לבדו במכונית. זו לא גדול, ובכל זאת בכל שנה אנו שומעים על יותר מקרים של כלבים שסובלים ומתים מסוג זה של דבר אלמנטרי זה. זוהי עובדה ידועה שזה יכול לקחת רק כמה דקות כדי לקרר את המכונית שלך שחנתה  בחוץ עם המזגן.השארת כלב ברכב אפילו עם חלונות פתוחים, זה יכול להיות מאוד לא נוח ואפילו קטלני עבור חיית המחמד שלך. עדיף להשאיר את הכלב בבית במיזוג האוויר. אם אתה חייב לעזוב את חיית המחמד שלך דאג להשאיר מקום מוצל וקריר בחלק של הבית.

 השתמש תרגול עצמאי, ו / או שערי בטיחות נוספים רחבים לחיות מחמד כדי ליצור אזור או פתח רחב בבית שלך כדי לשמור על הכלב שלך קריר. אל תשאיר את הכלב שלך בחלק האחורי של טנדר. זה מסוכן עבור חיית המחמד שלך בכל עת של שנה. מכה או טלטול אחד יכולה לשלוח את הכלב שלך עף, וכתוצאה מכך לפציעה או למוות. בחום הקיץ, השמש קופח על הכלב שלך, נחשפה בחלק האחורי יכולה להיות קטלנית. לא שווה את הסיכון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב