דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טפטים לחדרי ילדים 

מאת    [ 30/08/2012 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 6120 פעמים ]

כאשר, כמו הורים טובים, אנחנו רוצים להעניק את הטוב ביותר לילדים שלנו עלינו להבין כי אחד הגורמים שמשפיעים עליהם ועל ההתפתחות שלהם הוא המרחב הפיזי שבו הם שוהים. הילד מבלה שעות על גבי שעות בחדר שלו ואנחנו רוצים להבטיח לו סביבה נעימה ומיוחדת שתהווה את התפאורה לשנות הילדות שלו. טפטים לחדר ילדים הם דרך מעולה ליצור סביבה נעימה ואסתטית שבה יכול הילד לגדול בנחת. הטפטים יוצרים את האווירה של החדר ועל כן ישנם מספר דברים שכדאי לשים לב אליהם כאשר בוחרים אותם. כאן אספנו לכם מספר עצות ונושאים שכדאי לדעת לפני שבוחרים את הטפטים בעבור חדר הילדים שלנו.

 

עיצובי טפטים לחדרי ילדים

טפטים לחדרי ילדים מגיעים כיום במגוון אינסופי של עיצובים. על פי רוב הטפטים יהיו של תמה מסוימת כמו ציורים מאגדות ילדים, דמויות ספורט, רכבות, אווירונים ומה לא. לחילופין, ישנם טפטים שהם פשוט דוגמאות גיאומטריות חוזרות. אנחנו צריכים לשים לב כי הבחירה שלנו יכולה להשפיע באופן משמעותי על עיצוב האישיות של הילד דרך התפאורה של המשחקים שלו לבדו ועם חבריו. הנושא של הטפטים יהיה למעשה הנושא שילווה את הרקע של חייו המוקדמים של הילד ועל כן כדאי להקדיש מחשבה לבחירה שמתאימה לו.

 

צבעי טפטים

צבע הוא נושא חשוב נוסף שיש להביא בחשבון כאשר בוחרים טפטים לחדרי ילדים. לצבע יש השפעה ישירה על רגשות ועל אווירה. ככלל אנחנו נוטים להעדיף צבעים חמים בעבור טפטים, בעיקר במקרה של חדרי ילדים, בגלל האווירה הנעימה והלא מנוכרת שהם משרים. עם זאת, גם צבעים בהירים כמו תכלת או ירוק בהיר יכולים להוסיף אור ואווירה חיובית לחדר. כדאי להמנע מצבעים צועקים כמו כתום או אדום שמשרים לחץ. גם צבעים כהים אינם מומלצים מכיוון שהם הופכים את החדר לחשוך ולא נעים לשהות.

 

בין בנים ובנות

יש כמובן הבדלים בין סוג הטפטים שבדרך כלל נבחר בעבור חדר ילדים של בנים לעומת טפטים בעבור חדר ילדים של בנות. ההבדלים יכולים להיות בעיצוב של הטפטים, וכך אנחנו בדרך כלל נעטר את קירות החדר של בן עם נושאים כמו כדורגל או רכבות בעוד שאת חדר השינה של בת אנחנו נעטר עם בובות, פיות או נושאים דומים. אין חובה שזה יהיה כך אך זוהי נטייתה של התרבות שלנו וחלק ממנגנון יצירת ההבחנה בין בנים ובנות. מי שרוצה בחירה ניטרלית יכול לבחור בדוגמאות גיאומטריות ובצבעים שאינם מסומנים מבחינה מגדרית (כלומר, יכולים להתאים גם לבנים וגם לבנות).




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב