דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכרזים באינטרנט - מהן הסיבות הגורמות לנו להשתתף בהם? 

מאת    [ 20/01/2008 ]

מילים במאמר: 330   [ נצפה 3540 פעמים ]

מכרזים היא שיטת מכירה ותיקה ומוכרת. עם ההתפתחות שחלה באמצעי התקשורת בכלל ובאינטרנט בפרט, שיטת המכרזים הותאמה למבנה האינטרנט והיום אלפי אנשים ברחבי העולם כמו גם בישראל לוקחים חלק במכרזים באינטרנט.
הישראלים שונים באופיים מהאירופאים ואף מהאמריקאים בתכונה אחת מרכזית - ישראלי נוטה לחשוב שמדובר בעוקץ כאשר הוא אינו מצליח להבין את ההיגיון הטמון בהצעה מסוימת, ותמיד יש את הרצון "לא לצאת פראייר". כנראה שזו הסיבה שישנם ישראלים שאינם מכירים לעומק את שיטת המכרזים באינטרנט ונמנעים מלהשתתף בהם.
רבים מאלו הנרתעים ממכרזים באינטרנט מרגישים כי סיכויי הזכייה קטנים וכי אין להם סיכוי לזכות, אולם בכל מכרז יהיה לפחות זוכה אחד (תלוי באופי המכרז), כך שהסיכוי לזכות קיים תמיד, חוץ מאשר במקרה אחד - כשלא משתתפים במכרז.
מהן הסיבות הצרכניות המביאות אנשים להשתתף במכרזים - הסיבה הבסיסית היא כמובן צורך במוצר, מתוך ניסיון להשיג אותו במחיר משתלם ביותר. סיבה נוספת היא העניין או הריגוש שחלק מהאנשים מוצאים בשיטת המכרזים באינטרנט, כאשר למעשה מוצב לפניהם אתגר והם נהנים מהתחרות עצמה. תהייה הסיבה להשתתפות במכרז באינטרנט סיבה כזאת או אחרת, בכולן טמון גורם הסקרנות המגרה את השאלה 'מה אוכל להשיג בעצם ההשתתפות במכרז?'

התועלת המוחשית היא זכייה במוצר, אולם להשתתפות במכרז יש תועלות נוספות כגון הריגוש שבהשתתפות, האתגר הספורטיבי שדורשת השתתפות נבונה במכרז ובניית האסטרטגיה השונה ממכרז למכרז.

ככל שהמשתתף מרגיש יותר ביטחון בשיטת המכרזים באינטרנט, כך עולה הסבירות שלו לזכות במכרז מכיוון שהוא באמת מאמין כי יש לו סיכוי לזכות. בנוסף, היכולת האסטרטגית שלו מתפתחת בין מכרז למכרז, יכולת המשפיעה כמובן על סיכויי הזכייה.
מכרזים באינטרנט הם עולם ומלואו, המציעים מגוון רחב, וכן בנויים בצורות ושיטות שונות. מכרז טוב הוא מכרז הבנוי על שיטה פשוטה והוגנת, המאפשרת לכל המשתתפים במכרז לקחת חלק פעיל ולהיות בעלי סיכוי לזכות. בין אם אתם לוקחים את צעדכם הראשון במכרז, ובין אם אתם כבר רצים על מסלול ההצעות, תמיד הישארו מודעים לסיבות שגרומות לכם להשתתף במכרז, ושהן לא נובעות חלילה מרצון למלא חסך נפשי או כתוצאה נטייה להתמכרויות. מכרזים באינטרנט אינם מהווים תחליף להימורים, אלא הם אמצעי מצוין לרכוש מוצרים במחירים חסרי תקדים בדרך מאתגרת ומעניינת.

http://www.buyandbye.co.il
האתר פותח בפני המשתתפים חלון הזדמנויות אתגרי המאפשר למשתתפים בו לרכוש מוצרים ו/או שירותים איכותיים במחירים אטרקטיביים, תוך חוויה אתגרית המצריכה יצירתיות במתן הצעה ייחודית אשר תזכה את נותן ההצעה ברכישת מוצר ו/או השירות במחיר אטרקטיבי במיוחד.כל שעלייך לעשות הוא לשוטט בין המוצרים השונים, לבחור מוצר ולהגיש הצעה גבוהה ככל האפשר וייחודית רק לך.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב