דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל היתרונות של קניות באינטרנט, מהשוואת מחירים ועד מכרזים 

מאת    [ 20/01/2008 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 3964 פעמים ]

מה היתרון של קניית מוצרים דרך האינטרנט?
האינטרנט הביא למהפכה צרכנית. היום כבר לא צריך לצאת מהבית, לחפש חנייה, לעבור חנות חנות כדי לעשות סקר שוק או להתמודד עם מוכרים דעתניים שמנסים לדחוף לך מוצרים שאינך צריך כלל. היום, זירת המסחר באינטרנט מאפשרת לקנות כמעט הכל- החל ממוצרי סופר ועד מכוניות, רהיטים, מוצרים לילדים, בגדים, מכשירים חשמליים, מחשבים ועוד ועוד. האינטרנט מציע מספר שיטות קנייה: מכירה הישירה, מכירות פומביות, מכירות קבוצתיות ומכרזים. החיסכון הכספי בקנייה באינטרנט לא נובע רק מהנוחות של קנייה מהבית, אלא גם בקלות בה ניתן לערוך סקר שוק וללמוד על המוצרים, על היתרונות והחסרונות של כל מוצר וכמובן היכן ניתן לרכוש את המוצר הספציפי הזה במחיר הנמוך ביותר. בין אם זה מסך LCD, מחשב כף יד, נגן MP3 או דירה חדשה - הכל אפשר להזמין באמצעות האינטרנט במחיר משתלם יותר מזה שברשתות קמעונאיות.
האם מומלץ לבצע השוואת מחירים לפני כל קנייה באינטרנט?
היום ניתן למצוא טווח מחירים גדול עבור כל מוצר, התלוי לעיתים ביבואן של המוצר, במוכר, במבצעים שונים תלויי זמן ואף בסוג הדגם של אותו מוצר. חשוב מאוד לבצע השוואת מחירים לפני שרוכשים מוצר מסויים על מנת לדעת מהו המחיר המשתלם ביותר. ישנם מספר אתרים המאפשרים השוואת מחירים בלחיצת כפתור אחת, הכוללת גם פירוט הדגם, המפרט הטכני שלו וביקורות גולשים. לאחר שהחלטתם כי זהו המוצר שאתם רוצים, בחנו היכן ניתן לקנות אותו במחיר הנמוך והמשתלם ביותר. אולם גם לאחר השוואת מחירים לא תמיד ניתן להגיע למחיר הנמוך ביותר מכיוון שישנם מספר דרכים להוזיל את המחיר עוד יותר כמו למשל מכירות פומביות אך בעיקר מכרזים, המוזילים את עלות המוצר לעיתים אפילו ב-80%.
מה היתרון שבשיטת המכרזים באינטרנט?
מכרזי אינטרנט מבוססים על שיטת מסחר ותיקה, בה מותר ואף רצוי להתמקח על המחיר ולנהל משא ומתן על המחיר הסופי. מכרזים באינטרנט נמצאים במגוון אתרים, כאשר השיטה יכולה להשתנות מאתר לאתר, לדוגמא מכרזים בהם ההצעה הגבוהה ביותר זוכה במוצר לעומת מכרזים בהם ההצעה הנמוכה ביותר היא הזוכה. מכרזי האינטרנט מאפשרים לכל אחד ואחת למצוא את השיטה המתאימה לו או לה, ולרכוש מוצרים במחירים חסרי תקדים לעומת מחירם הקמעונאי.
למי כדאי להשתתף במכרז באינטרנט?
כל מי שמעוניין לרכוש מוצרים במחירים אטרקטיביים בנוחות המרבית מתאים להשתתף במכרז. בכל מכרז זוכה אדם אחד לפחות ( תלי בחוקי המכרז), וככל שמשתתף מציע יותר הצעות במכרז אחד הסיכויים שלו לזכות במוצר עולים. עלות ההשתתפות משתנה בין מוצר למוצר אולם והיא נעה בין 10 - ועד ל-119 ?, תלוי במוצר אותו אתם מעוניינים לרכוש.

מדוע כדאי להציע מספר הצעות באותו מכרז?
ככל שתציעו יותר הצעות כך יגדל הסיכוי שלכם לזכות במוצר. כאשר עלות ההשתתפות במכרז עומדת בממוצע על 25 ?, ועלות המוצר הסופית הינה כ-20% מהמחיר המומלץ לצרכן, העלות הסופית של ההשתתפות במכרז אינה מתקרבת אפילו למחיר המומלץ לצרכן של המוצר כפי שהוא נמכר בשיטות מכירה מסורתיות. הסיכוי לזכות במוצר גדל ככל שמציעים יותר הצעות, ולכן אנו באתר Buy&Buy מציעים חבילות מיוחדות המאפשרות להציע יותר הצעות בפחות כסף. כך, הסיכוי שלך לזכות במוצר עולה, והמחיר משתלם הרבה יותר.

http://www.buyandbye.co.il
האתר פותח בפני המשתתפים חלון הזדמנויות אתגרי המאפשר למשתתפים בו לרכוש מוצרים ו/או שירותים איכותיים במחירים אטרקטיביים, תוך חוויה אתגרית המצריכה יצירתיות במתן הצעה ייחודית אשר תזכה את נותן ההצעה ברכישת מוצר ו/או השירות במחיר אטרקטיבי במיוחד.כל שעלייך לעשות הוא לשוטט בין המוצרים השונים, לבחור מוצר ולהגיש הצעה גבוהה ככל האפשר וייחודית רק לך.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב