דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחנות קיץ יהודים 

מאת    [ 26/08/2012 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 1727 פעמים ]

כל הורה מכיר את התרחיש הזה. קצת לפני החופש הגדול, בערך באמצע חודש מאי או תחילת חודש יוני, אנחנו מבצעים שיטוט נרחב ברחבי האינטרנט, במטרה למצוא את הקייטנה המושלמת עבור הילד שלנו. אנחנו, מצידנו, מעוניינים בקייטנה איכותית במיוחד, שמלבד הענקת זמן איכות מהנה במיוחד עבור ילדינו, יהיה בה גם איזשהו ערך מוסף ומחנך והנחלת ערכים שלא כל כך מונחלים במסגרת הבית ספרית (ציונות, שייכות יהודית וקבלת האחר). הילד מצידו, מעוניין רק ליהנות, וכמה שיותר. הדרישה היחידה שלו היא ללכת לקייטנה שתספק לו הנאה צרופה בחופש הגדול, כזו שכוללת בתוכו שלל פעילויות מגוונות בנושאים הקרובים לליבו ובתחומי העניין האישיים שלו.

לשלב בין שני אילו איינה משימה פשוטה במיוחד, ובדרך כלל שני הקריטריונים הללו לא באים יחד. מחנות קיץ יהודים הינם בגדר אופציה נהדרת לקייטנה שכולם מרוצים ממנה- הקטנים והגדולים. לקייטנה הנערכת במסגרת של מחנה קיץ ליהודים בלבד ישנם יתרונות רבים, ובמסגרת מאמר זה נשתדל למנות אותם אחד אחד.

שנתחיל?

ראשית כל, מחנות קיץ יהודים מספקים חוויה מאוד מיוחדת ושונה לילד שלכם.יש כאן מפגש מרתק ומיוד בין ילדים יהודים זרים מכל רחבי העולם לקיץ של כיף והנאה רצופה ומרובה. מחנות קיץ יהודים, בהם ילדים יהודים מצויים אחד עם השני 24 שעות ביממה- אוכלים ביחד, ישנים ביחד ומשחקים יחד, יוצרים קשרים בינאישיים עמוקים ביותר תוך זמן קצת מאוד. באמצעות מחנות קיץ יהודים ילדים ממדינות שונות שומרים על קשר האחד עם השני לאורך שנים רבות ולעיתים אפילו עד בגרות.

שנית, מחנות קיץ יהודים נותנים לילד את האופציה להכיר יותר מקרוב מדינות שונות ברחבי העולם, כמו גם תרבויות רבות. עניין זה מעשיר עד מאוד את תפיסת עולמם של ילדים ובני נוער צעירים. במיוחד נכון הדבר, לילדים אשר לא יצאו מהארץ פעמים רבות בחייהם, ולראות מקרוב, לדבר ולחבור לילדים מחוץ לארץ קוסם להם במיוחד...

מחנות קיץ יהודים נותנים לילדים לישון מחוץ לבית, ואפילו בטבע.

איזה ילד לא מיילל להוריו מידי פעם בצירוף המשפט הבא: "אבל למה לא..אני רוצה לישון אצל יוחאי, תנו לי, פליז...". כל הילדים, כמעט, אוהבים לישון אצל ילדים אחרים. מבחינתם, עצם הלינה מחוץ לבית אצל חבר או חברה מבית הספר, מהווה חוויה עצומה. מחנות קיץ יהודים, מאפשרים לילדים לישון מחוץ לבית משך זמן רב, באוהלים, עם כל חבריהם וילדים אחרים בני גילם.

מחנות קיץ יהודים איכותיים כוללים בתוכם מספר מבלולים לפי בחירה ושיקול דעתו של הילד. המסלולים הפופולאריים ביותר הרלוונטיים במחנות קיץ יהודים הינם: סוסים וטבע,מדיה, אומנויות, ים ועוד. עובדה זו מעניקה לילד אפשרות לבחור קייטנה המותאמת אישית לצרכיו ולהעדפותיו הספציפיות.

מחנות קיץ יהודים מחזקים את תחושת השייכות היהודית אצל ילדים

המפגש המרגש בין ילדים יהודים מכל העולם מאוד מחזק את תחושת השייכות לאותה הדת ולאותו הלאום וגורם לילד לרצות ללמוד יותר על ההיסטוריה היהודית ועל המסורת והשורשים שלו. יהדות הינה אחד הערכים היותר מרכזיים בתרבות שלנו, וזו דרך מצוינת להנחיל אותה.

איפה יש מחנות קיץ יהודים?

בכל מקום. ישנם מחנות קיץ יהודים בבריטניה, ארצות הברית וכמובן בישראל. מחנות קיץ יהודים בישראל הם נפלאים למי שרוצה להעניק לילד שלו חוויה של חוץ לארץ...מבלי ממש לצאת מהארץ.

מסתבר שזה לגמרי אפשרי!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב