דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תפריט חתונות צמחוני 

מאת    [ 26/08/2012 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 1663 פעמים ]

מאז שאתה זוכר את עצמך אתה צמחוני, מנסה להסביר לכל הסובבים מדוע כדי להם "להתנזר" מבשר. קשה לך עם כל התעשייה הזאת ואתה פשוט נגד. מה תגיש לאורחים בחתונה שלך? האם תגיש את המזון שנוגד את כל הקרונות בהם אתה מאמין? או שדווקא תהיה מיוחד ותגיש אוכל צמחוני? מה עושים? איך מתחתנים? באיזה אולם? איזה קטרינג? מה יאכלו האורחים?

כולם רוצים להתחתן ולהרשים את האורחים, "לרצות אותם", שיצאו מהחתונה שלך ויגידו "וואוו", או זאת החתונה הכי טובה שהייתי בה, החתונה הכי... הכי... הכי...    אתה בטח יושב עם עצמך ומתלבט אני צמחוני כל חיי – מה לעשות ביום חתונתי, האם להקשיב לליבי ולעשות חתונה צמחונית או לחשוב על המוזמנים ולהגיש את המזון אליו הם רגילים לקבל בחתונה? האם גם ביום חתונתך תנסה "לשנות" את העולם ולהסביר לכולם - למה??? או שתכנע ותגיש לאורחים שלך את המזון שהם רגילים לאכול בחתונה – בשר. במידה ובחלטת ללכת עם דרך החיים שלך ואתה לא יודע כיצד לפתור את הבעיה ראה מספר רעיונות, כבר אמרנו מזל טוב ובהצלחה.

חתונה חלבית – פתרון מרענן, שונה והכי חשוב יכול להתאים לצמחוניים זוהי חתונה חלבית. ארוחה חלבית עם גבינות עסיסיות ושמנות, שלל קישים ופסטות בשמנת לא מביישות אף ארוחה בשרית ולפעמים אף "עולות" עליה. במידה והחלטתם שזהו פתרון שמתאים לכם, שימו לב יש אולמות / גני אירועים שהם כשרים ולא מכניסים למטבח שלהם מזון חלבי (גני ארועים /אולמות שמידי ערב מגיש ארוחות בשריות) .

חתונה פרווה – אתם רוצים להתחתן ולעמוד על העקרונות שלכם, התלהבתם מאוד מאולם מסוים המטבח שם בשרי והמקום כשר.... מה עושים? חתונה פרווה לאף מזון שאינו בשרי ואינו חלבי. אתם שואלים כמו מה? כמו אורז, ירקות מבושלים, פולי סויה, טופו ותחליפי בשר מן הצומח....

חתונת דגים – במקום בשר תאכלו דגים.... בלי עין רעה יש הרבה מבחר והרבה סוגים. אפשר לבנות תפריט מרשים ומגוון על טהרת הדג. כמובן יש להוסיף תוספות למוזמנים שאינם חובבי דגים.

חתונת מתוקים –אתם החלטתם שדווקא חתונה ללא מזון חתונה שבה ישר מגישים מההתחלה שלל מרהיב של מתוקים בכל הצבעים, הגוונים והמינים יכולה לפתור את הבעיה הבשרית ולגרום שכולם יהיו מרוצים ובמיוחד עם הרבה אנדרנלין ומתוק בפה(כמובן כדי להכין את האורחים מראש).

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב