דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלטרנטיבה נוחה ובטוחה לפנסיון כלבים 

מאת    [ 25/08/2012 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2235 פעמים ]

האם אתם מתכננים חופשה או נסיעת עסקים ותוהים מי ידאג לכלבכם או איפה להשאיר אותו? שקלתם להשאיר את הכלב בבית, ומי שהוא כבר ידאג לטפל בה? זאת אלטרנטיבה מצוינת לפנסיון כלבים, הכלב יודה לכם על כך. גלו מדוע כל כך הרבה אנשים עושים את הבחירה הזו.

יציאה לחופשה היא תקופה מרגשת עבורנו.  חלקנו מצפים למנוחה, בעוד שאחרים נהנים מהריגוש של חוויות חדשות. אנחנו נפגשים עם אנשים חדשים, רואים מקומות מרתקים, טועמים מאכלים חדשים ומבקרים במקומות שונים. בנוסף יש כאלה שכל הזמן יוצאים לחופשה לאותו מקו, שנה אחרי שנה,הם מרגישים בנוח ולא אוהבים הרבה שינויים.

הכלבים שלנו כמו אותם אנשים שיוצאים לחופשה באותו מקום,לא אוהבים שינויים. למעשה שינויים גדולים יכולים לגרום לסטרס אצל הכלב, ואם הסטרס מגיעות בעיות בריאות פיזיות ונפשיות. כלבים אוהבים להשאר במקום שהם מכירים ביחד עם שגרת היום שלהם, כאן זה המקום שבו שירותיו של שמרטף כלבים מקצועי יכולים לעזור.

מסירת הכלב שלך לפנסיון שלכים היא חוויה די מרתיעה, תדמיין שאת מגיע למדינה חדשה בלי להכיר אף אחד ואף לא להכיר את השפה. הכלב מוצף בריחות,צלילים ומראות זרים אשר יכולים מאוד לבלבל. כלבים הם חיות מאוד חברתיות אשר זקוקות הרבה לחברת בני אדם, בפנסיון כלבים עם הרבה כלבים לא תמיד כל כלב מקבל מספיק יחס אישי. המזון הניתן בפנסיון לרוב שונה מהמזון אליו הכלב רגיל, דבר היכול להוביל לשלשולים. שהייה בפנסיון עם מספר רב של כלבים מגדילה את הסיכויים של הכלב להדבק בפרעושים,קרציות ומחלות.  אופציה בריאה יותר, בטוחה והרבה פחות מלחיצה היא שהכלב נשאר להיות מטופל בסביבתו המוכרת.

דוגיסיטר יגיע לפחות פעמיים ביום, כך שגרת היום של הכלב לא תפגע ולא תווצר בעיה של הבדלי שעות גדולים בין טיול לטיול.  השמרטף כלבים דואג לא רק להוציא את הכלב לטיול,להאכיל אותו ולתת לו מים נקיים, דוגיסיטר יארח לחיית מחמד שלכם חברה,ישחק איתו, בהתאם לצורך יבריש לו את הפרווה ויצחצח שיניים. הכל כדי שחברכם הפרוותי ישאר שמח.

 בנוסף לטיפול והדאגה לכלב.דוגסיטר יכול גם לעזור בשמירה על הבית.  להוציא את הזבל, להשקות את המצחים, פתיחת חלונות לאיוורור, פתיחת אורות בשעות החושך וכו'.


אז אם אתם בעלים של כלב ומחפשים סידור בשבילו בזמן שאתם מחוץ לבית, דגוסיטר מקצועי זה הפתרון. לפני שאתם בוחרים בשמרטף כלבים מתאים חשוב לעשות פגישת הכרות, ולמסור את כל הפרטים הנחוצים כגון: הרגלי אכילה, הרגלי טיולים, אופי הכלב, משחקים אהובים וכו'.

אין צורך לדאוג לכלבכם בזמן החופשה שלכם. שמרטף כלבים יטפל בו בנוחיות של הבית המוכר והטוב. הכלב ימשיך לאכול את האוכל שהוא רגיל אליו; ישן על הכרית האישית שלו ויטייל באזור המוכר והבטוח שלו. אתם נהנים מהחופשה והכלב נהנה מהשגרה.

שירות טיולים לכלבים ושמירה עליהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב