דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסגריה עם סטייל 

מאת    [ 21/08/2012 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2148 פעמים ]

לכאורה כולנו יודעים מהי מסגריה-  מקום שבו אדם עובד עם מתכות. אנו מודעים יותר לצד האפור של המקצוע, בעוד שלמעשה עולם המסגרות התקדם מאד וכיום מסגרים רבים נדרשים לידי אומן ולחוש אמנותי ויצירתי בעבודתם. היום מסגריה היא כור היתוך למוצרים יפהפיים המעצבים את בתינו.

אילו מוצרים מייצרת מסגריה?

מלבד תיקון חפצים מתכתיים, המסגר בעצם מייצר תשתיות, כלים, וחפצים ממתכת ע"י פעולות של עיקום, חיתוך והלחמת המתכת למטרת שינוי צורתה. בשיטות אלה מייצר המסגר סורגים, שערים, גדרות, כלי עבודה, כלי נשק, חפצי נוי, מעקות למרפסות ולמדרגות, בסיס למדרגות, מדרגות מעוצבות, קונסטרוקציות למיניהן ועוד. על המסגר להיות קפדן ומקצועי ביותר כדי להוציא מתחת ידיו מוצרים איכותיים בעלי רמת גימור גבוהה. עליו לדעת לקרוא תכניות שמכין האדריכל וליישמן בדייקנות כדי שבסופו של דבר הלקוח יהיה שבע רצון מהמוצר. מסגר טוב יודע להקשיב ללקוחותיו, להבין את תכניותיהם ורצונותיהם בקשר לעיצוב המוצר, לתת את העצה הנכונה במקום הנכון כאשר זה נדרש, ובסופו של דבר להגשים להם את החלום.

מדרגות מעוצבות מקנות לבית אופי ייחודי

לא בתוך כל בית יש מדרגות, אך כמעט לכל בית יש מדרגות גישה. בכל מקרה, על מדרגות מעוצבות מוטל תפקיד שימושי ותפקיד עיצובי. פונקציונאלית, הן צריכות להיות נוחות, עמידות ובטיחותיות, ועיצובית – עליהן להיות אסתטיות, מרשימות, מיוחדות, וכאלה שמקנות אווירה. מדרגות מעוצבות מעץ לדוגמא, משרות על הבית אווירה כפרית וחמימה, בעוד שמדרגות ממתכת, שיש או אבן יקנו לבית מראה יוקרתי ואלגנטי. הדבר נכון גם לגבי בתים פרטיים, ובהחלט גם לגבי מבנים ציבוריים, אולמות, גני אירועים, חללים מסחריים או תעשייתיים ועוד. מסגריה עם מוניטין תעמוד בכל משימה של בניית מדרגות מעוצבות, מעקות למדרגות, מעקות למרפסות ועוד, למרות העיצובים הייחודיים שמאתגרים לא מעט את בעל המקצוע. מסגר מוכשר ויצירתי ישמח על האתגר.

מעקות למרפסות הם חלון הראווה של הבית

מלבד תפקידם הבטיחותי של מעקות למרפסות מכל סוג שהוא, היה להם תפקיד משמעותי בעיצוב הבית והמרפסת מבפנים, וסוג של חלון ראווה מבחוץ. עיצוב ייחודי ומרשים של מעקות למרפסות מבשר לצופה מבחוץ שמדובר בבית שבו יש חשיבות רבה לאסתטיקה וטוב טעם. מעקות למרפסות בעיצובים וסגנונות ייחודיים אינם ההמצאה שלנו. כבר לפני מאות שנים נצפו מעקות מסוגננים בעיצובים שונים עפ"י צו האופנה התקופתי. בנוסף, בשל תפקידם הבטיחותי, עליהם להיות עשויים מחומרים איכותיים ועמידים בפני פגעי מזג האוויר וקורוזיה. כמו כן, התקנתם צריכה להיעשות באופן מקצועי ומושלם  כדי למנוע קריסה או ניתוק מקירות המרפסת. בדיוק לשם כך חשוב לעבוד עם מסגריה מקצועית מהשורה הראשונה. מסגריה שמייצרת מעקות ייחודיים למיניהם, מדרגות מעוצבות, סורגים מיוחדים ועוד, תגשים לכם את החלום שנשאתם בלבכם זמן רב ולא האמנתם שיתגשם.

מסגרית חירות - עבודות מסגרות, מתכת ועיצובים אישיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב