דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החוויה המיוחדת של קורס סוכני נסיעות 

מאת    [ 19/08/2012 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 1853 פעמים ]

תמיד רציתם לעבוד בתור סוכני נסיעות ולא ידעתם איך?  יש לכם פתרון מעולה - כי היום קורסים עבור סוכני נסיעות פתוחים לכל אורך השנה! אבל מהו בעצם המקצוע של סוכן הנסיעות, מה הוא בדיוק עושה, ובמה הוא נדרש להתמחות, על מנת שיהיה מקצועי בתחומו?

חישבו על הפעם האחרונה שבהם אתם פניתם אל סוכן מקציעות שבעיניכם היה נחשב למקצועי. הדברים שהוא עשה אולי נראו לכם מובנים מאליהם, אך בפועל הם דורשים לא מעט ידע והתמחות - אפילו פעולה פשוטה, כמו לדוגמה פתיחה של המפה, וסימון בית המלון שהסוכן מציע לכם דורשים לא מעט ידע - בין השאר ידע בקריאת מפות, בזיהוי אזורים, שליטה באנגלית, הכרת יעדים תיירותיים באזור, ועוד ידע רב שבהחלט לא לומדים ביום אחד בלבד. סוכן נסיעות מקצועי, הוא סוכן שיכול לספק לאורחים שלו את כל הידע הדרוש לקראת כל סוג של נופש או טיסה לחו"ל באשר הם. אז איך בדיוק הקורס מתנהל, ואיזה תכנים הוא כולל?


המבנה של הקורס
המבנה של קורס סוכני נסיעות הוא בעצם מכמה חטיבות שונות. במהלך קורסים אלו אתם תמיד תתחילו מפרק של מבואות נדרשים. השלב הראשון של קורס סוכני נסיעות יהיה הכרה כללית עם ענף התיירות בארץ ובעולם. אתם תלמדו כיצד בכלל ענף התיירות עובד, מהם המגמות של ענף התיירות בארץ, היחסים בין תיירות חוץ לתיירות פנים, וכיו"ב. במהלך פרק זה גם תלמדו כיצד לקרוא מפות של ערים ברחבי העולם מכל הסוגים.

הפרק הבא של קורס סוכני נסיעות מתמקד במתן שירותי התיירות עצמם. קורסים אלו יכשירו אתכם בשלב זה כיצד לתת שירות של תיאום טיסות, תיאום של בתי מלון, תיאום של חבילות נופש, רכישה של כרטיסים לאטרקציות תיירותיות, התאמה של טיולים מאורגנים, לתאם כרטיסים לאמצעי תחבורה שונים מעבר לטיסות (שייט, רכבות וכיו"ב) ועוד ועוד. קורס סוכני נסיעות, גם יסמיך אתכם להיכרות מעמיקה עם יעדים תיירותיים בכל רחבי העולם. תתכוננו - כי במהלך קורסים אלו אתם הולכים להכיר כל פינה בגלובוס, כולל מקומות שלא ידעתם שאתם קיימים. זו לא תהיה רק הכירות עם אתרים מוכרים במערב אירופה וארה"ב. אתם תצטרכו להתחיל לשנן שמות של מקומות בדרום אמריקה, במזרח הרחוק, באוקיאניה ובמקומות נוספים.

קורס סוכני נסיעות מתמקד כמובן לא רק בתיירות החוץ. במהלך הקורס אתם תלמדו גם את כל מה שצריך לדעת על תיירות פנים בישראל - המלונות שיש בארץ, חבילות נופש בארץ, טיסות למקומות שונים (בעיקר לאילת), טווחים של מחירים, וכן דילים ומבצעים בארץ.

כמובן שהקורס גם נותן לכם כלים של ממש לנהל ולהבין את תפקידו של סוכן הנסיעות. אתם תבינו איזה דינים משפטיים ותקנות חלים על סוכני הנסיעות. אתם תבינו איזה חובות ואיזה זכויות יש לסוכן הנסיעות בעבודתו. אתם תכירו את התהליך שבו אפשר להוציא לאנשים אחרים דרכונים וגם ויזות (אשרות) בדרך מזורזת. חלוק חשוב מאד במהלך קורס סוכני נסיעות, הוא החלק שבו אתם לומדים כיצד לעשות שימוש במערכות מידע ממוחשבות, על מנת לבצע תהליכים שונים, ואף מקבלים תעודה רשמית שמצביעה על כך.


ומה קורה בסוף?
כאשר אתם נרשמים אל קורסים עבור סוכני נסיעות, אתם תידרשו לגשת בסוף למבחן הסמכה, אם ברצונכם לקבל את התעודה המיוחלת. את עודה הזו מסמיכה אתכם מהתאגדות סוכני הנסיעות בישראל לעסוק בתחום הנכסף. אתם גם אמורים לקבל תעודות שיסמיכו אתכם לעבוד עם מערכות מידע ממוחשבות בתחום, וכמובן תעודת הסמכה ממוסד הלימודים שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב