דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסאות לבתי קפה ולמשרד יוצרים אווירה 

מאת    [ 19/08/2012 ]

מילים במאמר: 546   [ נצפה 1943 פעמים ]

ככל אחד יודע, שכל מקום עבודה באשר הוא, צריך ליצור אווירה מיוחדת שתהיה מזוהה עימו. האווירה הזו חשובה בשני מובנים עיקריים. הסיבה הראשונה לכך שחשוב ליצור אווירה ייחודית, היא עבור הלקוחות שלכם. כפי שאתם יודעים, כמעט בכל תחום באשר הוא - השוק רווי באווירה תחרותית. זה לא משנה אם מדובר על בית קפה, משרד עורכי דין, פאב, או משרד של רואי חשבון - תמיד אתם נתקלים בתחרות עזה מצד עסקים אחרים באותו תחום. הפתרון לכך - הוא כמובן ליצור אווירה מיוחדת שתתאים לדרישות של הלקוחות שלכם, ותהיה ברמה הגבוהה ביותר, וכך תוכלו לעקוף את המתחרים שלכם.

הסיבה השנייה שבגללה צריך אווירה מיוחדת במקום העבודה, היא עבור העובדים שלכם. כולם יודעים שלא משנה עד כמה העבודה היא מיוחדת - היא גם עלולה להיות שוחקת. אווירה נעימה במקום העבודה, היא כלל מפתח כדי לשמור על העובדים שלכם מרוצים, ובכך גם יש אווירה נעימה בין כולם, וגם תפוקת העבודה באשר היא גדלה - הדבר נכון עבור פקידים ומזכירות, עבור מלצרים וברמניות, ועבור כל עובד באשר הוא.


עכשיו השאלה היא כמובן, איך אפשר להגיע לאווירה טובה במקום העבודה? דבר זה תלוי לא פעם, בעיצוב של מקום העבודה. ובמה תלוי העיצוב? יש כמובן אלמנטים רבים שמשפיעים עליו - אבל אין ספק שלכיסאות, יש השפעה גבוהה מאד על האווירה במקום העבודה. אנו נדגים זאת דרך שני סוגים שונים של כסאות - הכסאות שמיועדים למנהלים, וכסאות שמיועדים לבתי קפה ומסעדות.

כך הכיסאות משפיעים על האווירה

נתחיל מפירוט על כסאות לבתי קפה ומסעדות. מדובר על כסאות אשר משמשים בעיקר את הלקוחות שלכם, ותתפלאו לגלות אבל הם משפיעים עליהם כבר ברגע שהם נכנסים אל בית הקפה! אחרי הכל, כשבוחרים היכן לשבת, בוחרים קודם כל לפי מראה העיניים, עוד לפני שבכלל יודעים מה הטעם של האוכל. לכן, מקום שכולל כסאות לבתי קפה שיהיו יפים ונעימים לעין, וייראו מושכים - הוא מקום שיוכל להשיג יותר לקוחות. השאלה היא כמובן, איזה כסאות לבתי קפה אתם צריכים לבחור כדי להגיע לתוצאות הרצויות. כמובן שהדבר תלוי מאד באופי של בית הקפה שלכם. יש בתי קפה שיעדיפו כסאות אשר מבוססים בעיקר על עץ, כדי ליצור מראה יותר חם וטבעי.

יש מקומות שיעדיפו כסאות לבתי קפה שיהיו מבוססים על אלומיניום, בשילוב עם אלמנטים שונים. גם שילוב של פלסטיק עם אלמנטים מסוימים יכול להיות יפה, (לא מדובר על המראה זול הרגיל של כיסאות הפלסטיק, כי אם על רמת גימור גבוהה במיוחד). הכיסאות צריכים להיות נוחים, מרופדים, וגם להשתלב עם אלמנטים אחרים בתוך בית הקפה (כמו כיסאות בר או פינות ישיבה על כורסאות).

מנגד, חשוב לציין גם את הדוגמה של כסאות מנהלים, ככאלה שתורמים לאווירה במקום העבודה. הכסאות הללו אמנם לא מיעודים ללקוחות, אבל הם בהחלט משפיעים עליהם. דמיינו לקוח שנכנס לתוך משרד, כאשר המנהל מקבל אותו על כסא פלסטיק זול... נשמע מוזר בהחלט! במקום זאת, הלקוח מראש בא עם ציפייה למצוא את המנהל יושב על כסאות מנהלים בעלי נוכחות ברורה. יש מראש ציפייה כי המנהל הוא אדם עם סמכות גבוהה יותר - ולכן מצפים שיהיה לו את הריהוט המתאים. לכן, כסאות מנהלים באים לענות על ציפיות הלקוח - וכמובן להיות נוחים ואיכותיים עבור המנהל עצמו.

ומה בוחרים בסוף?

כדי לבחור כסאות מנהלים או כסאות לבתי קפה, חשוב לבצע סקר שוק מקיף לפני שאתם עושים את הבחירה. זכרו שמדובר בכסאות שאמורים להחזיר למשך שנים רבות, כך שעדיף לא למהר, להשוות הצעות ומחירים - ובסוף להזמין את הכיסאות הטובים ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב