דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לעצב את חדר השינה עם ארונות הזזה 

מאת    [ 19/08/2012 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 7849 פעמים ]

אין ספק, שמכל החדרים בדירה שלכם, חדר השינה הוא היקר ביותר ללבכם. חדר שינה הוא הרבה מעבר לחדר שבו אתם ישנים בלילה. זה אולי החדר הפרטי ביותר שלכם, שצריך להתאים לכם באופן מושלם. לא פעם, חדר השינה סגור לחלוטין אף לאורחים ולמבקרים, ואפילו לילדים שלכם. חשוב מאד, שאתם תרגישו בנוח בתוך חדר השינה שלכם, שכן ברגעי המנוחה שיש לכם בבית - אתם תרצו להעביר אותם במנוחה בחדר השינה. עם זאת חדר השינה לא צריך להיות רק נוח - הוא גם צריך להיות שימושי במיוחד.

אנו חיים היום בעידן, שבו דירות הענק מסיימות את תפקידן. העלייה במחירי הנדל"ן גורמת לכך, שהבתים שנרכשים היום, הם בתים קטנים יותר, וכך גם הדירות השונות. הדבר מוביל לכך שבאופן טבעי - גם חדרי השינה עצמם נהיים קטנים יותר. לכאורה - בשורה מרה לכל מי שאוהב חדרי שינה ענקיים. מצד שני, אם מתכננים נכון את חדר השינה, ועושים זאת בצורה חכמה, אפשר להגיע להישגים נאים במיוחד.

אחת הסוגיות המרכזיות שמתעוררות כאשר אתם רוצים לעצב את חדר השינה שלכם, הוא באיזה פתרון אחסון לבחור. בעבר, אולי סוגיה זו הייתה פחות חשובה - כמעט לכל חדר שינה היה צמוד גם חדר ארונות, או שהיה אפשר להשתמש בממ"ד או במחסן או פשוט להציב ארון גדול במרכז החדר. היום ,כשצריך להצטמצם קצת בשטח, אתם נדרשים לפתרון אחר, אז למה שלא תציבו ארון הזזה שיוצמד לקיר, וכך תוכלו גם לחסוך במקום, וגם לקבל מראה נהדר?

בואו לשמוע על ארונות ההזזה

מדובר למעשה, על פתרון משולב, שבו אתם רוכשים ארונות קיר, שמנגנון הפתיחה שלהם, הוא מנגנון של הזזה. הרעיון מאחורי ארונות הזזה, הוא שאתם יכולים בעצם לפתוח את הדלת של הארון באופן אופקי, כשהיא נעה ע"ג ציר קבוע, ולא מדובר על מנגנון פתיחה שבו הדלת נפתחת עם זווית מיוחדת (המנגנון הנ"ל נפוץ בעיקר כשמדובר על דלתות של חדרים לדוגמה). למה זה חשוב כל כך לחדר השינה שלכם? משום שכאמור - היום אתם רוצים לחסוך בכמה שיותר שטח, והמנגנון של ארונות הזזה מסייע לכם בכך.

מעבר לכך, ארונות הזזה שהם גם ארונות קיר, יוצרים מראה מיוחד מאד בחדר השינה שלכם. דמיינו את הכניסה לחדר השינה שלכם, כאשר ע"ג אחד מהקירות פרוש הארון כולו. מדובר על שטח עצום אשר מנוצל כהלכה, ואף נראה יפה במיוחד. פעמים רבות, הדלת של ארונות קיר והזזה (אף כי זה לא חובה) הן דלתות שעשויות בעצם ממראה ענקית שהיא גם הדלת עצמה. הדבר יוצר אפקט מרשים במיוחד - ברגע שהאדם נכנס לחדר, הוא רואה את ההשתקפות העצומה של החדר כולו במראה. הדבר גם יוצר בין השאר אשליה של גודל, כך שגם אם יש לכם חדר שינה קטן יחסית, הוא יוכל להיראות לכם גדול יותר, והכל בזכות הדלתות של ארונות הזזה!

כמובן, שהתרומה החשובה ביותר של ארונות קיר והזזה לדר השינה שלכם, הוא בכך שמדובר על ארונות פונקציונליים ונוחים במיוחד. הארונות עצמם מסתמכים בעיקר על העובדה שהם גבוהים ורחבים, והם פחות עמוקים (כלומר תופסים פחות נפח בחדר). לכן, גם אם יש לכם קולקציית בגדים עשירה במיוחד, אתם תוכלו להכניס את כולה לתוך ארון הזזה אחד בלבד, משום גודלו העצום.

עכשיו אפשר להתחיל לתכנן

אחרי שהבנתם את היתרונות של ארונות הזזה, לא נותר לכם לעשות כלום חוץ מלבחור אותם. זכרו שהיום יש שפע של עיצובים עבור הארונות הללו, כך שאתם לא צריכים להתפשר רק על מספר דגמים מצומצם. בנו את הדגמים השונים, וצרו קשר עם אנשי מקצוע, שיוכלו להתאים באופן מושלם את הארון לחדר השינה שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב