דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפליקציה חדשה המושתתת על קוד אודיו דיגיטלי 

מאת    [ 19/08/2012 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 2579 פעמים ]

Mycode הוא קוד אודיו דיגיטלי המוטמע בשידור טלוויזיה, רדיו או בכל מערכת שמע אחרת. אפליקציית Mycode מאפשרת לבעל מכשיר הסמארטפון והטאבלט, לקבל הצעות ערך או תוכן על פי סינונים שונים שהוא קובע. הורדת האפליקציה וקבלת ההצעות היא ללא תשלום ומתבצעת באמצעות הפעלת האפליקציה וקליטה פסיבית של הקוד במכשיר.

Mycode הנה טכנולוגיה מהפכנית בתחום המדיה וצריכת התוכן, מאחר שהיא מרחיבה את המדיה ויוצרת קישור (cross media) בין הטלוויזיה, הרדיו, האינטרנט, הסלולר או כל מדיה קולית אחרת למידע משלים על מסך הסמארטפון או הטאבלט. Mycode יוצרת מערכת יחסים חדשה בין הצרכן לגוף המשדר, כשבאמצעות Mycode יוצר גוף שידור או המפרסם חיבור ישיר ממוקד ואפקטיבי לצרכן; הצרכן, מצדו, מקבל תוכן והצעות ערך ומידע אישי רלוונטי העונה לצרכיו הספציפיים, חינם, באופן אנונימי, מבלי לשנות את הרגלי הצפייה שלו, בשליטה מלאה שלו על קבלת התוכן שלו ומבלי לחדור לפרטיותו.

Mycode היא פטנט חדש בישראל מבין פטנטים חדשניים רבים של חברת WINMORE .

Winmore היא חברת בת של pretesting group האמריקנית - אחת מחברות מחקרי הפרסום הגדולות בארה?ב, העוסקת בפיתוחים טכנולוגיים לקידום המחקר והשיווק.

מדיית הפרסום החדשנית של Mycode מאפשרת העברת הצעות מותאמות תוכן למחזיקי סמארטפונים שהפעילו את האפליקציה בקרבת טלוויזיה, רדיו, מחשב או כל מערכת שמע

חברות שטראוס, סופר-פארם, ריגלי, Avis, וקפה הלל, הן החברות הראשונות, לשתף פעולה עם חברת Winmore האמריקנית, בהשקת המדיה הפרסומית-מכירתית החדשנית של Mycode. במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי, הטמיעה Mycode בסרטון פרסומי חדש של היוצר נוי אלוש, קוד אודיו דיגיטלי חדש, הנקלט על ידי הסמארטפון או הטאבלט בזמן שהאפליקציה מופעלת. במהלך הצפייה בסרטון והאזנה לו, ישלחו הטבות צרכניות ישירות למכשיר הנייד, של החברות המשתתפות בסרטון.

 לדברי יונתן ברינד, סמנכ?ל שיווק בחברת Winmore, מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל עם החברות המובילות בתחומן, במקביל להשקת האפליקציה בארה"ב. לדבריו, משמעות אפליקציית Mycode הינה מהפכה בתחום הפרסום, מאחר שהיא מרחיבה את המדיה הפרסומית ויוצרת קישור (cross media) בין הטלוויזיה, הרדיו, האינטרנט, הסלולר או כל מדיה קולית אחרת. לדברי ברינד, באמצעות Mycode מגיע המפרסם לצרכן באופן ישיר וממוקד; הצרכן, מצדו, מרוויח הצעות ערך ומידע רלוונטי.

 Mycode הוא קוד אודיו דיגיטלי המוטמע בשידור טלוויזיה, רדיו או בכל מערכת שמע אחרת. הקוד מאפשר לבעל המכשיר לקבל הצעות ערך או תוכן, על פי סינונים שונים שהוא קובע. הורדת האפליקציה וקבלת ההצעות היא ללא תשלום ומתבצעת באמצעות הפעלת האפליקציה וקליטה פסיבית של הקוד במכשיר.

 Mycode היא סנונית ראשונה בקטגוריית מדיה חדשה המשלבת בין כלי המדיה של הצרכן (טלוויזיה, סמארטפון, מדיה חברתית). השילוב הייחודי מהווה שינוי מהותי ופריצת גבולות של תחום הפרסום, כפי שאנו מכירים אותו היום.

לצפייה בסרטון: 

http://www.youtube.com/watch?v=x1mHfnpz5F4

לניאדו תקשורת ויחסי ציבור http://www.laniado.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב