דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גידול כלבים בחברת ילדים 

מאת    [ 17/08/2012 ]

מילים במאמר: 352   [ נצפה 2880 פעמים ]

אם גם ילדכם מאוד מעוניין בגור כלבים חמוד וקטן חשוב שתקראו את המאמר הבא על מנת להבין למה רצונו של הילד חשוב כול כך עבור התפתחותו התקינה והמיוחדת לצידו של הכלב שתבחרו.

מאידך, מדובר באחת החוויות שרוב הילדים לא היו מהססים לחשוב פעמיים מיד להסכים לגור כלבים שישוטט בין רגליהם, יישן איתם בין השמיכות והסדינים, ישחק איתם ויהי להם החבר הכי טוב שרק רצו. לפני שאתם קונים או מאמצים כלב, הנה כמה היבטים חשובים שצריך לגזור ולשמור.

ההיבט הפסיכולוגי

גם אם אתם בעלי כלב המאמר הזה יכול לסייע לכם ללמוד קצת יותר אודות התרומה הפסיכולוגית לצד גידול כלבים בסביבת ילדים – עד לרמת עיצוב התנהגותו ואופיו של הילד.

הידעתם שכאשר ילד נחשף כבר מילדותו לגידול בעל חיים ובפרט לכלב הוא לומד לקבל אחריות על האחר ועל מעשיו. מדובר בעיצוב אישיותו של הילד להיות אדיב וסלחן יותר כלפי אחרי בתוך כך גם רגיש לבני אדם. מדובר בערך מוסף לגדל ילדים בחברת כלבים כי אחר כך אותם ילדים גדלים להיות אנשים חיוניים לחברה.

בתוך כך, גידול כלבים יכול לסייע בייחוד לילדים עם בעיות קשב וריכוז – ADD ו – HDHD. מחקרים גילו כי ילדים עם בעיות קשב וריכוז ובשילוב היפראקטיביות הלכו ונהיו רגועים ושלווים יותר בזמן הלימודים ובמקומות אחרים בהם הם נמצאים. אגוצנטריות הנה תכונה אופיינית ללקות הקשב והריכוז ולקיחת אחריות מעצם גידול כלבים ממזערת את התכונה ואף תורמת לבגרותו של הילד.

יתרה מכך, ילדים עם בעיות קשב וריכוז נתקלים לא במעט עם דחיית החברה במסגרת בית הספר או הגן. הכלב יכול להיות החבר הנאמן ביותר והקושי של הילד בזמנים אלו ובתוך כך  הילד לומד להקשיב וליצור תקשורת מחודשת עם חבריו שרק אתמול סירבו לשחק עמו.

כלב מאולף מאלף ילדים

כל המוזכר לעיל אינה תורה חדשה שזה עתה הומצאה. להיפך מדובר בהוכחה ועובדות של ממש כי בעלי חיים (הכלב במקרה שלנו) מצליחים ליצור אינטראקציה מעולה עם ילדים. כאמור גידול כלבים בסביבה המשפחתית מצריכה גם משני זהירות של המשפחה כלפי הכלב וכך ההיפך.

על מנת לגדל כלב טוב וממושמע על בני המשפחה לדאוג לצרכיו באופן קפדני ולקחת אחריות מלאה על הכלב. בתוך כך, לדאוג לאילופו על מנת שלא יהיה תוקפני כלפי הילדים, כלבים והסביבה כולה. כך תוכלו להפיק הנאה מרובה גם עבורכם וגם בעבור הכלב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב