דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת בת מצווה 

מאת    [ 16/08/2012 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 1689 פעמים ]

בשנים האחרונות חלה תופעה אשר מעצימה את חוויית מסיבת בת מצווה אצל הילדות שמגיעות לגיל 12. הבת מצוות אליהן הילדות רגילות ללכת הן הפקות ענק שעלו אלפי שקלים. כל ילדה עושה אירוע בלתי נשכח ושונה מהשאר אז מה תעשו כאשר זמנה של הבת שלכם יגיע? כיצד לחדש, להפתיע, לא לחזור על אותם דברים. יש הרבה פרמטרים עליהם צריך לחשוב כשחושבים על אטרקציות לבת מצווה. כיום המטלה הזו שנפלה בחלקם של ההורים קלה יותר מתמיד, מאחר ויש חברות הפקה שיכולות לעשות עבורם את הכול.

להפתיע ולחדש

רקדני ברייקדאנס מספקים עבור מסיבת בת מצווה אטרקציות לבת מצווה שיגרמו לכל האורחים ליהנות ולשמוח כמה שיותר. בכל בת מצווה יש מעין תחרות לא רשמית בין בנות אותה כיתה או שכבה בבית הספר. כל אחת רוצה להתעלות על הבת מצווה שקדמה לשלה ולהפתיע את האורחים עם משהו חדש שאף אחד לא מכיר.

בת המצווה יכולה להפתיע עם ריקוד בליווי הרקדני ברייקדאנס אשר ילמדו אותה את צעדי הריקוד של ריקוד שירכיבו במיוחד בשבילה. המטרה היא להפוך את כלת בת המצווה לאישיות חשובה ולכוכבת גדולה שכולם יעריצו ביום זה.

כניסה מיוחדת לאולם

אטרקציות לבת מצווה נוספות יכולות להיות כניסות מיוחדות לאולם כגון כניסת מאבטחים בה הרקדנים לבושים כמאבטחים בבגדים שחורים ומשקפי שמש שחורות, ברקע מתנגנת מוסיקה בסגנון ג'יימס בונד ולאחר מכן הילדה נכנסת כסלב כאשר הילדים עומדים בפתח ומריעים לה. כניסה נוספת היא באמצעות שירת הדרשה באופן קצבי ומסיבתי, כשאת הדרשה אפשר להקליט לפני כן ולנגן בזמן הכניסה בכדי שהילדה לא תתבלבל מההתרגשות או תתבייש. כמו כן ניתן במהלך הדרשה לרקוד בליווי הרקדנים.

מופע אש וניצוצות

בת מצווה מיוחדת דורשת הופעה מיוחדת ומגניבה כגון מופע אש וניצוצות שמשלב מוסיקה קצבית ואש באופן מרהיב ומפתיע. בהופעה הרקדנים משתמשים במנסרות, חבלים, ג'אגלינג אש ועוד. הרקדנים משתפים את האורחים במופע וכמובן את כלת בת המצווה שהופכת למסמר האירוע. כמו כן ניתן לשלב אקרובאטיקה עם גיצי אש, כאשר הרקדנים עושים מופע עם משחקי אש מטורפים.

לסיכום

מסיבת בת מצווה דורשת אטרקציות לבת מצווה מגוונות שיחדשו לילדים שרואים בכל שבוע בת מצווה אחרת. כלת בת המצווה צריכה להיות שלמה עם האטרקציות ועם מהלך הערב שלה בכדי לא להתבאס לאחר מכן. ההורים צריכים להירתם למען בקשותיה של הילדה אך עדיין בגדר היכולת שלהם בלי להגזים. 

ברייקרהוליקס - מביאה לכם מגוון רחב של אטרקציות לאירועים. בברייקרהוליקס תקבלו ייעוץ ומגוון גדול של רעיונות לאטרקציות לאירועים,התאמת האטרקציות לפי סוג האירוע שלכם, ובהתאם לדרישה אישית ,ולסוג קהל, ואתם בוחרים מתוך הרשימה את האטרקציה שהכי מתאימה לאירוע שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב