דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אטרקציות לבר מצווה באולם 

מאת    [ 16/08/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1992 פעמים ]

בר מצווה בעבר הייתה בגדר חוויה דתית להורים וכיבוד האורחים בערב מסורתי עם מוסיקה ואוכל. חתן בר המצווה היה פוקד את זמנו אצל רב השכונה ולומד היטב את הדרשה שלו. כיום הדרשה הפכה להיות קליפ מזמר עם רקדנים ברקע. חתן בר המצווה מבקש להיות ייחודי ושונה משאר הילדים בכיתה ומחפש כיצד להפתיע את האורחים. כך שאין סוף לחיפוש אחר המיוחד! אטרקציות לבר מצווה הן הדבר הבא. ההורים מתפקדים כמלאכי המשאלות ומגשימים לילד את כל רצונותיו, הרי זה האירוע הגדול של חייו עד שיינשא לבחירת ליבו בעתיד.

כניסה ייחודית לאולם

רקדני ברייקדאנס חשבו היטב כיצד להפתיע את האורחים בעזרת אטרקציות לבר מצווה רבות ומגוונות. זה מתחיל מהכניסה לאולם כאשר הילד רוצה להשאיר לאורחים טעם של עוד. כבר לא עוד כניסה משעממת כשההורים מחזיקים את ידו של חתן בר המצווה מלווים בכל האחים. היום הכניסה לאולם היא חוויה פוערת פה, הילד יכול להיכנס לאולם כאשר לפניו נכנסים רקדנים מחופשים למאבטחים. ברקע מוסיקה בסגנון ג'יימס בונד, בדיקה ביטחונית ולבסוף כניסתו של הילד. כמו כן הוא יכול להיכנס בליווי שיר שהקליט מראש או דרשה קצבית. ישנן כניסות רבות ומשונות מהן הילד צריך לבחור מה שהכי מייחד אותו.

מופעי אש וריקודים

אטרקציות לבר מצווה נוספות אותן מציעים רקדני ברייקרהוליקס הן מופעי אש וניצוצות בניצוחם. המופע משלב בין אש למוסיקה קצבית, מנסרות, מניפות, חבלים, זיקוקים ועוד אטרקציות נוספות שמדהימות את האורחים. כמו כן הרקדנים יכולים לעשות מופע פריסטייל שכולו אלתורים, הפתעות ומלא אנרגיה. מופע נוסף הוא מופע שמרקיד את הקהל וגורם לאנשים הכי ביישנים באולם לרקוד ולהפתיע.  

מסיבת כיתה ענקית

בר המצווה זה אירוע מאוד חשוב בו הילד הופך מילד תמים לנער בוגר. שנייה לפני שמתחלף לו הקול ומתחילות לצמוח לו שערות על החזה. זה הגיל בו יש רעיונות מפותחים בראש ודמיון פרוע, מה שמרשה לילד לבקש את הבר מצווה הכי מטורפת שיש. בכדי להשאיר חותם גדול ומנצח אצל חברי הכיתה צריך לעשות את זה הכי גדול שיש. לשלב את כל האטרקציות האפשריות ולגרום לאירוע באולם להפוך למסיבת כיתה ענקית ונוצצת.

הגשמת החלום

על ההורים להגשים את חלומו של הילד ולבצע עבורו את כל היעדים שדרש. בעזרת הפקה מקצועית ניתן להקים אירוע בלתי נשכח שיגרום גם לילד שלכם להיות נדהם. ברייקרהוליקס יכולים לספק עבורכם את כל הבקשות והדרישות בכל הקשור באטרקציות לבר מצווה. 

ברייקרהוליקס - מביאה לכם מגוון רחב של אטרקציות לאירועים. בברייקרהוליקס תקבלו ייעוץ ומגוון גדול של רעיונות לאטרקציות לאירועים,התאמת האטרקציות לפי סוג האירוע שלכם, ובהתאם לדרישה אישית ,ולסוג קהל, ואתם בוחרים מתוך הרשימה את האטרקציה שהכי מתאימה לאירוע שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב