דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעבר דירה בעזרת חברת הובלות מקצועית 

מאת    [ 16/08/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2016 פעמים ]

המגמה כיום, בעולם ההובלות, היא לא רק לאפשר את נוחות המעבר של החפצים של ביתכם ממקום למקום ללא פגע, אלא גם לצור מערך שלם של כוח אדם מקצועי אשר ילווה את הלקוח מהרגע הראשון, הבית הנוכחי, אל הבית החדש, כלומר עד סוף הפרויקט עצמו. באופן הזה זוכים הלקוחות למגוון שירותים הרבה יותר נרחב מבעבר. אחת הדוגמאות הבולטות היא מובילים שמגיעים לפני ההובלה ונותנים הדרכה מלאה על איך צריך לארוז דירה בצורה תקינה, על מנת שלא יהיו נזקים בהובלה עצמה.

שירות רחב בטווח זמן קצר

חברות המתמקצעות בתחום ההובלות יבצעו הובלות 'פרופר' אך גם יעניקו את השירות עבור אריזת תכולת הבית וגם את הפריקה כולל פירוק והרכבת מיטות,שידות,ארונות וכו. כולנו יודעים כי מדובר על סיפור מורכב ומאד מעייף, ששק ההוצאות שלו הרבה יותר רחב מעבר להובלה בלבד. ימי עבודה מתקצרים או ימי חופש נלקחים על מנת לארוז את כל תכולת הבית, המאמץ הפיזי והנפשי הנדרש ברור, כמות האביזרים הנדרשת עבור האריזה –מסקינטייפ יעיל, מספר ארגזים בלתי נדלה, שקיות גדולות, כל אלה נדרשים לרכישה. הרבה יותר יעיל וקל לעשות שימוש בחברה אשר מספקת את שירות האריזה בנוסף לתחום ההובלות.

חברת הובלות המגיעה אל בית הלקוח מצוידת, במידה וכך נקבע, בכל המערך הנדרש עבור אריזה יעילה. כמו כן, צוות המובילים גדול בהתאם לסוג ההובלה ולכן הפרויקט עצמו דורש זמן ביצוע מועט. כך הוא גם לגבי הפריקה. הצוות מאומן לארוז את כל החפצים במהירות וביעילות ולוקח אחריות לגבי העברתם בשלמות המתבקשת. חשוב לוודא כי החוזה מכיל סעיף בנוגע לעניין.

ציוד מקצועי עבור פרויקט מוצלח

מעבר דירה מהיר יכול להיעשות במידה וחברת ההובלות מצוידת במערך הנכון של כלי הרכב וציוד נלווה כבד נוסף (במידה ויש צורך), כגון עגלות מיוחדות ומנופים. אלה מקצרים את התהליך וגורמים לכך שיעבור על כל הנוכחים בנוחות וביעילות. על גבי כל הארגזים יירשם החדר המיועד להם בבית החדש וכמו כן כדאי לשים מדבקה שתציין את כיוון הארגז, כלומר מהו הצד העליון של הארגז הסגור. חפצים שבירים ייארזו בתוך 'פצפצים' וכן ניירות כדי לשמור על שלמותם. הציוד יגיע אל בית הלקוח והארגזים יפורקו, במידה וכך נקבע על ידי הלקוח. יש לוודא כי אותו מספר של אנשי צוות ילווה את מהלך האריזה והן את מהלך הפריקה על מנת לקצר תהליכים. מעבר דירה אינו חייב להיות פרויקט מורט עצבים, הוא יכול להתבצע במהירות וביעילות על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ויעילים.

Bloo הקמת אתרים וקידום-קידום אתרים בעזרת מאמרים, מערכת ניהול תוכן מתקדמת לכל אתר. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il />




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב