דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השלמת בגרויות אף פעם לא מאוחר 

מאת    [ 16/08/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1892 פעמים ]

מכיתה א' ועד י"ב כיתות, מכינים את התלמידים לקראת בחינת הבגרות. כמו שכול הנחלים מובילים לים, כך גם כול שניים עשר  השנים על ספסל הלימודים, מובילים לבחינות הבגרות. תעודת הבגרות, היא הכרטיס הכניסה הראשון ללימודים להשכלה גבוהה. בתוך כך, ישנם תלמידים שבחרו להקדיש פחות זמן ללמידה, לקראת בחינות הבגרות.

מה גם, שחלקם אפילו לא נבחן כלל. לפיכך, גם בעבור תלמידים שהקדישו פחות זמן ואלו שנמנעו מלהיבחן, נדרש להשלים את הבגרויות, במידה וירצו להתקבל ללימודים אקדמאיים, הנדסאים ואפילו לעסוק במקצועות שונים שלכאורה נראה, כי אינם דורשים תעודת בגרות מלאה.

 כיום, גם בעבור מקצועות שבעבר לא נדרשה תעודת בגרות מלאה, היא מהווה כתנאי סף לקבלה לעבודה. כאמור, אף פעם לא מאוחר להשלים בגרויות, שיסללו את אבני הדרך הראשוניים לקריירה מצליחה. אם גם אתם, נמנים עם אותם תלמידים שלא גילו רצון או מכול סיבה אחרת, להיבחן בבחינות הבגרות במסגרת הלימודים בבית הספר... מאמר זה יעיר את הרצון מחדש, להשלים את הבגרויות בכול גיל ובקלות יתרה

 השלמת בגרויות קרש קפיצה לקריירה מצליחה

 כמעט כול אדם חושק בקריירה מצליחה ומאתגרת. בתוך כך, על מנת לממש את האתגר וההצלחה נדרש להירשם ללימודים אקדמאיים במקצועות השונים והמגוונים. לפיכך, ללא תעודת בגרות או חלקית אין אפשרות להצטרף לספסל האקדמיה ובכול גיל.

 נכון, שמעל גיל 30 אין צורך בתעודת בגרות, מאידך, חלה חובה אקדמית גם על נטולי התעודה ללמוד במסגרת מכינה קדם אקדמית, אשר מכשירה אותם לקראת הלימודים האקדמאיים ובתוך כך משלימים בגרויות במקצועות הליבה החשובים.  כאמור, אלו שלא עברו את גיל 30 חייבים להשלים בגרויות ולהתאים את הציונים למקצוע אותו הם רוצים ללמוד בעתיד. תעודת הבגרות היא הקטליזטור לתחילתה של קריירה מובילה ומצליחה.

 השלמת בגרויות ... כיצד נרשמים?

על מנת להשלים בגרויות, נדרש להירשם לאחד ממכוני השלמת בגרויות , הפרושים ברחבי הארץ. ביניהם גם מכללות שבהן מסלולים שונים להשלמת בגרויות.  בחרתם את אחד המכונים או המכללה הקרובה לאזור מגוריכם להשלמת בגרויות?! בתחילתו של תהליך, ייערך לכם מפגש הכרות עם יועצים לקורסים בסוגיית השלמת בגרויות על מנת להתאים לכם תכנית לימודים שתותאם לכישורים, יכולות, זמנים, הקלות ועוד.

כיום ניתן להשלים בגרות בכול גיל. לפיכך, ישנם מסלולים שניתן ללמוד בשעות הערב ומתאימים בעיקר לאנשים עובדים, ובתוך כך מסלול לימודים במסגרת מכינה קדם אקדמית אשר מתאימה לאנשים המעוניינים ללמוד באקדמיה וללא בגרות מלאה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב