דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה להיגרר מאחור? כל הסיבות לפניכם 

מאת    [ 15/08/2012 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 2017 פעמים ]

בין אם אתם מחפשים נגרר שישרת את העסק שלכם, או ישרת אתכם בעת היציאה לשטח וכדומה, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה בטרם תרכשו את הנגרר.

בעבר היו נגררים לרכב נחלתם של ציבור מצומצם מאוד, אך כיום התמונה השתנתה והם הופכים יותר ויותר נפוצים בכבישי ארצנו. התאמה מרבית של הנגרר לצרכיכם תבטיח לכם גם הנאה מרובה מהם.

נגרר בהתאמה אישית

ישנם סוגים רבים של נגררים ועל מנת לבחור נגרר מתאים רצוי לעמוד קודם על השימושים המיועדים לו. על פי אופי השימוש ניתן לקבוע מה יהיה גודל הנגרר, כמות המשקל אותו יוכל לשאת, האם הוא יהיה פתוח או סגור, איזה וו גרירה לרכב מתאים לו וכן הלאה.

נגררים לרכב פרטי לרוב מוגבלים בכמות המשקל אותו יוכלו לשאת, כמו גם בגודלם. עם זאת, הם הולמים את מרבית הצרכים של בעלי נגררים אלו, הנעזרים בהם להובלת אופנועי שטח או ים, נשיאת ציוד לטיול ולינה בשטח וכיוצא בזה.

בתי עסק רבים נעזרים בנגררים מסחריים על מנת לנייד ציוד רב וכבד ואף לאחסנו במידת הצורך. בתי עסק בעלי אופי נייד, כמו קיוסקים לדוגמא, אף הופכים את הנגרר לבית העסק עצמו.

עוקבי מים, נגררים לנשיאת מטען חורג, נגררים בעלי 4 גלגלים ואחרים נחשבים לנגררים ייחודיים המותאמים לצרכים ייחודים.

על איכות משלמים

 מחירם של נגררים למכירה משתנה בהתאם למאפייניהם השונים, כגון גודל, משקל ועוד. כמובן שהמחיר משתנה גם על פי מידת ההתאמות האישיות והאבזור המבוקש לנגרר. כך או כך, רכישת נגרר אינה זולה, אך השקעה משתלמת שמחזירה את עצמה תוך זמן קצר.

משתנים נוספים שמשפיעים על מחיר הנגרר הם איכות חומרי הגלם המשמשים לביצוע העבודה, בעיקר איכות הפח, שנחשב לחומר העיקרי בבניית נגרר. התקנת וו גרירה מיוחד לרוב תייקר גם היא את המחיר ועוד.

אם עלות נגרר חדש גבוהה עבורכם, או אינה כדאית מבחינת כמות השימוש שתעשו בו, כדאי שתדעו כי ניתן כיום ליהנות מהיצע מרשים של נגררים יד שניה המוצעים למכירה, ומן הסתם עלותם נמוכה יותר.

משומש כמו חדש

ישנם לא מעט בתי עסק לממכר נגררים, אשר מוכרים גם נגררים יד שניה. במקומות אלו, או לפחות במובחרים שבהם, תיהנו מנגררים איכותיים ותקינים, אשר זוכים לטיפול מקיף בטרם הם מועמדים שוב למכירה.

בתי עסק אלו מעניקים לנגרר טיפול מקיף שכולל תיקון או החלפה של חלקים פגומים, צביעה מחודשת הכולל טיפול מונע לחלודה ועוד. יתרה מכך, חלק מבתי העסק מעניקים אחריות מלאה על החלקים החדשים שהם התקינו בנגרר. למעשה, אתם נהנים מנגרר מתוחזק ומטופל, מוכן לנסיעה, וכל זאת במחיר של נגרר יד שניה.

סעו לשלום

נגררים כאמור הופכים יותר ויותר נפוצים בכבישי ארצנו. בעוד בעבר הם היו בשימוש בעיקר על ידי גופים מוסדיים, כגון עיריות, צה"ל וכדומה לניוד ציוד עבודה רב, כיום כאמור התמונה שונה לגמרי.

גם בתי עסק פרטיים רבים עושים שימוש בנגררים, אשר מתפקדים לא פעם כבית העסק עצמו, כגון קיוסקים למשל. בנוסף לכל אלו, יותר ויותר צרכנים פרטיים עושים שימוש בנגררים להובלת ציוד ספורט אתגרי, ציוד שטח לטיולים וקמפינג וכן הלאה.

מרכבי נוע:


למידע על נגררים למכירה לחץ כאן
למידע על נגררים יד שניה לחץ כאן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב