דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון לקריירה - המקצוע המתאים בשבילך 

מאת    [ 12/08/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1502 פעמים ]

אימון לקריירה – לבחור את המקצוע המתאים ביותר לכם.

חולמים על לעבוד במקצוע מרתק? רוצים לחזור הביתה עם הרגשת סיפוק כל יום? מרגישים שאתם תקועים במקום העבודה שלכם או דורכים במקום? רוצים להרוויח יותר כסף? מעוניינים בהסבה מקצועית ולא יודעים באיזה תחום לבחור? השתחררתם מהצבא ואתם לא יודעים לאן לפנות? אימון לקריירה הינו הפתרון עבורכם! אימון לקריירה, המתבצע בעזרת מאמן קריירה מקצועי, יאפשר לכם לקבוע מהו המקצוע המתאים לכם ביותר והאם העבודה עליה אתם חולמים כל החיים, היא המקצוע האידיאלי עבורכם.

אימון לקריירה – הסוף להתלבטויות המקצועיות.

אימון לקריירה, בא לסייע למעשה, לכל המתלבטים בשאלת תחום העיסוק שלהם. בין אם אתם מחפשים עבודה לראשונה בחייכם, חוזרים לשוק העבודה או מבקשים לעשות הסבה מקצועית, ההחלטה באשר לאיזה תחום עיסוק תרצו לבחור, הינה החלטה מורכבת מאין כמוה.  על מנת להחליט מהו תחום העיסוק האידיאלי עבורכם, במהלך אימון לקריירה, ישקלו פרמטרים רבים ומגוונים, החל מהכישורים המקצועיים והאישיים שלכם, תכונות האופי שלכם, מהן הנטיות הטבעיות שלכם, יכולות התקשורת שלכם, וכמובן, מהם השאיפות המקצועיות שלכם. הפרמטרים ישתנו או יתווספו פרמטרים, בהתאמה לצרכיו האישיים של המתאמן ולמטרת האימון הסופית.

אימון לקריירה – משלב הבחירה לשלב המעשי

תהליך אימון לקריירה הינו תהליך כולל ואינו מסתכם רק בבחירת המקצוע. למעשה, בחירת המקצוע האידיאלי הינה רק שלב ראשוני בתהליך, כאשר משם, מסייע המאמן למתאמן בתהליך יישום כל האלמנטים שנלמדו. השלב השני בתהליך אימון לקריירה הינו פנייה לחיפוש עבודה בתחום הנבחר, כאשר המאמן מסייע למתאמן לחפש עבודה, מעביר אותו תהליך הכנה לראיון עבודה, תוך שימת דגשים על שיווק עצמי בצורה הטובה היותר שתתאים לתחום המקצוע שנבחר. תהליך אימון לקריירה מסתיים רק כאשר המתאמן הצליח למצוא את העבודה הנכספת תוך שימוש בידע ובכלים שרכש. אימון לקריירה, מאפשר למתאמן למצוא את עצמו במקום טוב יותר מבחינה מקצועית, לפתוח בפניו אפשרויות קידום ועבודה מספקת ומעניינת. בנוסף, מתאמנים שמגשימים את עצמם מקצועית, יוכלו לראות שינוי גם בהרגשה הכללית ובמידת שביעות הרצון שלהם מהחיים, ברגע שיגשימו את כל השאיפות התעסוקתיות שלהם.

עם כן, כמו שבוודאי הבנתם מהמאמר הנ"ל, אימון לקריירה יכול בהרבה מקרים לקבוע האם תקבלו את העבודה שמתאימה לכם או לא וכמו כן, יוכל להכווין אתכם לעבודה שמתאימה לכם מבחינת הכישוריים האישיים ומבחינת ההכשרה המקצועית והניסיון התעסוקתי שלכם. שיהיה לכם הרבה בהצלחה בהמשך, עם אימון נכון לקריירה, זה בטוח יהיה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב