דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות פנימיות מה לבחור?ובמה להתמקד במוצר. 

מאת    [ 10/08/2012 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 2686 פעמים ]

דלתות פנימיות לחדרי הבית מה עדיף ועל מה להתמקד ?

דלתות  פנימיות לחדרים לחדרים,  משמשות להפרדה בין חדר לחדר, יוצרות תחושת פרטיות ומונעות מעבר של רעש, ריח או נוזל מחדר אחד למשנהו  .

דלתות לחדרים פשוטות יותר ביחס לדלתות הכניסה העשויות פלדה בשילוב חלונות או פלדה מלאה  ורב-בריחיות , והסיבה לכך ברורה – הן אינן משמשות כחיץ מפני העולם החיצוני ואינן מיועדות לגונן עלינו מפני סכנות ופריצות. מבחינה אסתטית, שלא כמו בעבר, היום ניתן למצוא מגוון רב של דלתות לחדרים, שמעבר לתפקידן הפונקציונאלי, הן גם חלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים של הבית. בקטלוג של חברתי תוכלו למצוא מגוון דלתות פנים שיתאימו בדיוק לצרכים ולסגנון העיצוב של הבית המיוחד שלכם ובמיוחד דלתות פנים בשילוב עץ ומתכת קלה בעובי פח 0.6 מלימטר .

דלתות לחדרים – מגוון אפשרויות לדלתות החדרים ישנם, כאמור, מספר תפקידים פונקציונאליים; הן משמשות כחיץ בין חלל לחלל, מבודדות מבחינה אקוסטית ובחדרי אמבטיה עליהן לעמוד גם בפני תנאיי לחות אופייניים. מבחינת חומרי הגלם של דלתות לחדרים, ניתן למצוא מגוון עצום, החל מעץ מלא, דרך זכוכית וכלה באלומיניום. כמו כן, ניתן למצוא דלתות לחדרים בשילוב של מספר חומרים ואפילו עם בדים, הניתנים לכיבוס. היום ניתן גם לקנות דלתות לחדרים מלוחות פורניר המודבקים זה לזה ויוצרים דוגמאות ייחודיות. ישנן גם דלתות לחדרים הצבועות בלכה רב שכבתית, עם גימור מושלם מבחינה אסתטית וגם מבחינת העמידות בפני שריטות או מים. במקרים אלה, גם משקופי הדלתות צבועים בצבע זהה. לרבות מדלתות החדרים מוצמד פס אטימה מיוחד המונע את רעש הטריקה ויוצר בידוד אקוסטי. תמיד ניתן לבחור גם דלתות לחדרים מעץ המעניקות לבית מראה טבעי וחמים מאוד. בדלתות אלה ניתן לשלב גם חלון זכוכית, ריקועים או קישוטים שונים, המשדרגים אותן. לעומת דלתות העץ, דלתות לחדרים מאלומיניום הן בעלות מראה מודרני, מינימליסטי ותעשייתי מעט, כאשר גם להן ניתן להעניק גוון משודרג באמצעות זכוכית או אפילו ציפו פיל המעניק להן מראה עצי מעט.

דלתות לחדרים – כיצד לבחור? בשל הגיוון הרב הקיים בתחום, לעיתים לא פשוט לבחור דלתות לחדרים. עם זאת, חשוב לזכור כי השיקול המרכזי בבחירת דלתות לחדרים הוא השימוש הפונקציונאלי שלהן. לדוגמה, דלת לחדר שישמש כסטודיו למחול או כאולפן הקלטות צריכה "לנעול" את קולות המוסיקה, ולכן לרוב כדאי לבחור בדלת עם שכבה אקוסטית מבודדת כאשר המלצתי מילוי פלקסבורד או לחילופין מילוי פואליטראן מוקצף כאשר זהו חומר נוזלי אשר מתקשה מקץ דקות מועטות .  מומלץ מאוד להתאים דלתות לחדרים ביחס לקו האסתטי השליט בבית ומתאים  לגוון הצבע לטעמכם.

דלתות מעוצבות או  פנימית אינה לא תמיד  כוללת  מנגנון רב בריחי  אלא מנעול רגיל שמספרו  מאה ואחד,

וכולל מנעול לשונית בלבד ולצד מנעול .

מקווה שעזרתי לכם במעט להבין את המשמעות של דלתות הפנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב